Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkodit Suomen epidemiahautomoita

Vierailija
30.01.2020 |

Yle uutisoi eilen, että Suomessa epidemiat lähtevät liikkeelle päiväkodeista. Ja leviävät sieltä väestön keskuuteen. https://yle.fi/uutiset/3-11167808

Kun tämä tiedetään, miksi asiaan ei puututa? Miksi päiväkotiryhmät ovat liian suuria, liian pienissä tiloissa, liian vähän wc- ja käsienpesutiloja? Omankin lapsen päiväkodissa käsipaperit puolitettu, mikä artikkelissa tuomitaan. Lapset ohjataan yhtaikaa kaikki vessaan, jne.

Eipä ole tästä aikaisemmin kirjoitettu. Minäkään en aiemmin ollut sairaana juuri koskaan. Nyt, kun lapsi ollut 2 vuotta päiväkodissa, niin vähän väliä on minullakin flunssa tai muuta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti, koulu ja armeija. Aina olleet ne paikat, joissa epidemiat innokkaimmin  lähtevät liikkeelle. Ei ole mikään uusi juttu. Tarhaikäisten kanssa vielä haasteena, että nyhjätään ihan toisissa kiinni ja käsien pesukin vähän sinne päin.

Vierailija
2/3 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koulussakaan sairastunut juuri koskaan. Muut kävi läpi sikotaudit, rokot, ym. Minä en. Mutta nyt, kun oma lapsi on päiväkodissa, olen kipeä lähes joka toinen viikko. Lapsi aivastaa kaksi kertaa, minä saan viikon flunssan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama havainto minullakin. Olin harvoin sairas, mutta kun lapset aloittivat päiväkodissa, niin johan on ollut flunssaa, mahatautia jne. Ja tähän vielä ne tositärkeät töissä korvaamattomat ihmiset, jotka tuo niitä kipeitä lapsia hoitoon. Suppo vaan takapuoleen että kuume vähän laskee. Kyllähän se pieni ihmistaimi siellä hoidossa taas 8 tuntia pärjää kipeänä....