Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä löysin vasta nyt smoothiet. T. Ammattivalittaja

Vierailija
30.01.2020 |

Olen mä niitä lapselle ostanut mutta nyt ostin itsellenikin. Todella hyviltä vaikuttaa, kun en noiden huonojen hampaiden takia voi salaatteja syödä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole jo juonut itseni ulos niistä. Huonoa ravintoa ne on.

Vierailija
2/16 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehosekoittajalla noita voi tehdä itsekin (jos sinulla on sellainen), tulee paljon halvemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehosekoittajalla noita voi tehdä itsekin (jos sinulla on sellainen), tulee paljon halvemmaksi.

Mulla on kyllä kaapissa blenderi. En vaan ole opetellut vielä sen käyttöä. Ap

Vierailija
4/16 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nytpä kivaa puuhaa tiedossa, kun opettelet käyttämään kaapissa olevaa blenderiä! Hauskoja muussauksia! 

Vierailija
5/16 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies mies ne pian kieltää.

Vierailija
6/16 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mies mies ne pian kieltää.

Ei kiellä. Ap

Vierailija
7/16 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt positiivista pöhinää päivää blenderillä!

Vierailija
8/16 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yhteishyva.fi/listaus/Smoothie?gclid=CjwKCAiA98TxBRBtEiwAVRLqu3…

https://www.k-ruoka.fi/reseptit?q=smoothie&gclid=CjwKCAiA98TxBRBtEiwAVR…

https://www.valio.fi/reseptit/ryhmat/smoothiet/

JOKAIKISELLÄ on oma smoothie reseptinsä,sinne voi tunkea kaurapuuronjämistä lähtein kaikkea ja vähän päälle,eiku surruuttamaan,paaaaljon halvempaa kuin kaupas sotkut

Vierailija
9/16 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla niin huonot hampaat, ettei voi syödä salaattia?

Vierailija
10/16 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas kun keksi Nutrilett-juomat. Elmäsi ei ole entisensä ja et tarvitse mitään muuta ravintoa ikinä.

mies51v

Vierailija
11/16 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ja paljon on hampaita vedetty pois. Mulla on sjögrenin syndrooma ja parodontiitti. Olen nuoresta lähtien kyllä hoitanut hyvin hampaat ja joka vuosi käynyt hammaslääkärissä ja suuhygienistillä, silti on käynyt näin. Ap

Vierailija
12/16 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ja paljon on hampaita vedetty pois. Mulla on sjögrenin syndrooma ja parodontiitti. Olen nuoresta lähtien kyllä hoitanut hyvin hampaat ja joka vuosi käynyt hammaslääkärissä ja suuhygienistillä, silti on käynyt näin. Ap

Älä unohda hankalaa anoppia.

mies28

Vierailija
13/16 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies28

Anoppi valitettavasti kuoli muutama vuosi sitten kuten appiukkokin. Olisin toivonut, että olisivat saaneet elää pitempään. Ap

Vierailija
14/16 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies28

Anoppi valitettavasti kuoli muutama vuosi sitten kuten appiukkokin. Olisin toivonut, että olisivat saaneet elää pitempään. Ap

Nyt vuokraat VaraMiesPalvelusta hrnkilön esittämään hankalaa anoppiasi. Ei hyvää provoa saa aikaan ilman hankalaa anoppia. Liian helppoja tuollaiset kuolevat appivanhemmat.

Vierailija
15/16 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies28

Nyt vuokraat VaraMiesPalvelusta hrnkilön esittämään hankalaa anoppiasi. Ei hyvää provoa saa aikaan ilman hankalaa anoppia. Liian helppoja tuollaiset kuolevat appivanhemmat.

Ei mun anoppini hankala ollut. Joskus oltiin asioista eri mieltä mutta yleensä oltiin samaa mieltä. Hän auttoi paljon lapsen kanssa ja lapsi on erittäin surullinen ollut siitä, kun ei ole enää mummoa eikä pappaa. Ap

Vierailija
16/16 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies28

Ei mun anoppini hankala ollut. Joskus oltiin asioista eri mieltä mutta yleensä oltiin samaa mieltä. Hän auttoi paljon lapsen kanssa ja lapsi on erittäin surullinen ollut siitä, kun ei ole enää mummoa eikä pappaa. Ap

Et hallitse kunnon provoja. Kannattaa mennä Kansanopiston provokurssille.

mies51v