Kämppiksen tinder miehet
Kerran tai kaksi kuussa asunnolla käy joku kämppiksen kutsuma mies, jonka on löytänyt tinderistä. Miten saisin lopettamaan?
Kommentit (10)
Pari kertaa kuussa on täysin kohtuullista, päivittäin ei enää.
Hmm. Jäi epäselväksi millaista haittaa olet kokenut näiden miesten taholta. - Itsellä aikanaan omalla kämppiksellä vaihtui "seuralaiset" melkein yhtä usein kuin itsellä sukat. Suurin harmi oli kun jokunen heistä söi "vahingossa" minunkin ruokatarpeeni tai erään kerran kylppärissä käyttänyt hoitoainettani, niin että epäilin siitä osan menneen kurkusta alas. Oli luonnollisesti selvää, etten saattanut jättää yheisiksi käytetyihin tiloihn juurin mitään irtoavaa. - Opin myös käymään suihkussa ja aamupesuilla varsin aikaisin.. ja toivomaan monet kerrat väliseinän huoneidemme välissä olisi ollut ääniä vaiventavampi
Sano kämppikselle. En kyllä ymmärrä jos muutaman kerran kk niitä käy. Eri asia jos päivittäin näkisi ravaamassa eri naamoja eivätkä osaisi olla hiljaa
Anna kämppiksen touhuta. Samalla moni mieskin pääsee nauttimaan. Win-win eikä sulta pois.
Kyllä mutta sain itse tietää miehen statuksen vasta tapahtuman jälkeen
Kämppis on siis mies itsekin ja minä olen uskossa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Jäi epäselväksi millaista haittaa olet kokenut näiden miesten taholta. - Itsellä aikanaan omalla kämppiksellä vaihtui "seuralaiset" melkein yhtä usein kuin itsellä sukat. Suurin harmi oli kun jokunen heistä söi "vahingossa" minunkin ruokatarpeeni tai erään kerran kylppärissä käyttänyt hoitoainettani, niin että epäilin siitä osan menneen kurkusta alas. Oli luonnollisesti selvää, etten saattanut jättää yheisiksi käytetyihin tiloihn juurin mitään irtoavaa. - Opin myös käymään suihkussa ja aamupesuilla varsin aikaisin.. ja toivomaan monet kerrat väliseinän huoneidemme välissä olisi ollut ääniä vaiventavampi
Minua pelottaa ne miehet, joita kämppis tuo tänne. En pidä siitä, että vähän väliä on täällä jonkun äijän kanssa pitämässä ääntä, koska en oikeasti tiedä mitä noilla on aikeissa.
-ap
Olenko kämppiksesi?