Miten hurmata söpö nörttimies?
Meillä on töissä sellainen suloinen nörttimies. Hössöttää ihanasti asioista, on vähän sellainen awkward-tyyppi. Hiukset ihanasti pörröllään ja pukeutumistyyli on erilainen, vähän vintage.
Minua kiehtoo hänen mielenkiintonsa ja intonsa erilaisiin asioihin. Harmittaa, kun mies kävelee aina katse maahan luotuna, niin harvemmin saan katsekontaktia.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi nyt määritellä sanan nörtti kunnolla.
Mun mielestä tämä on aika hyvä kuvaus.
Cambridge dictionary:
"a person who is extremely interested in one subject, especially computers, and knows a lot of facts about it"Ei tarvitse häärätä tietokoneiden parissa ollakseen nörtti. On myös lauta-/korttipelinörttejä, animenörttejä, klassikkokirjallisuusnörttejä yms. Vaihtoehtoja on vaikka kuinka.
Onko myös urheilunörttejä tai kaljan juojanörttejä? Minusta sen mielenkiinnon pitää kohdistua tuollaiseen tietyntyyppisiin asioihin jotta henkilöä voisi kutsua nörtiksi. Mikä tahansa aihepiiri ei tee nörttiä. Jos on tosi kiinnostunut vaikka urheilusta niin sitten on kai ennemminkin urheiluhullu (tai jotain) kuin urheilunörtti...
Oon uskaltautunut vähän pientä kommenttia heittämään johonkin väliin, mutta huomasin, ettei tämä mies katso minua silmiin.. Onko ujo vai miksi, koska hän kuitenkin katsoi muita puhuessaan heille? :/ mies siis on vähän sellainen lattiaan katseleva, esim kävellessä katse on aina maahan luotu.
Aion huomenna pyytää häntä lähtemään yhteen juttuun mukaan. Vähän jännittää, miten hän reagoi. Tykkään hänestä todella :3
Ap
Olen huomannut miehen kuitenkin välillä katselevan minua silmiin toiselta puolelta huonetta. Kun koitan jutella, ei kuitenkaan katso silmiin ja on hieman varuillaan olevan tuntuinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyiiiiiiiii. Tää aloitus on kuin jostain jenkkiteini draamasta.
Täh? Miten ihmeessä muka? Ei niissä yleensä nörtteihin rakastuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyiiiiiiiii. Tää aloitus on kuin jostain jenkkiteini draamasta.
Täh? Miten ihmeessä muka? Ei niissä yleensä nörtteihin rakastuta.
Niissä rakastutaan jockeihin
Millainen olisi sopiva hetki pussata ujoa nörttimiestä?
Kamalaa olisi jos hänellä olisikin jo tyttis.. tai poikkis. Suru siitä tulisi.
Tuu tännne niin pistän sut palasiksi. Miksi sä et koskaaan tule oikeesti, tääällä vingun. Mä haluun tappaa sut.
Vierailija kirjoitti:
Tuu tännne niin pistän sut palasiksi. Miksi sä et koskaaan tule oikeesti, tääällä vingun. Mä haluun tappaa sut.
Hyi wtf???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko pliis kertoa millaista sek si nörttimiehen kanssa on? Rupes kiinnostaa, kaverin puolesta kysyn.
Kiinnostaisi tämä.
Seurustelin lyhyen aikaa yhden nörttimiehen kanssa, seksi oli ihan ok. Tykkäsi miellyttää, koki mun nautinnon tärkeänä ja oli aina valmis hommiin. Oli taitava käsistään ja suustaan mutta varsinaisissa panohommissa innostui liikaa, meni rynkytykseksi ja tuli useimmiten liian nopeasti (tyyliin minuutissa). Harmitti, kun itse yhdyntää kesti aina vaan sen max pari minuuttia. Harjoittelusta huolimatta edelleen vuodenkin jälkeen sama homma. Palvoi ulkonäön puolesta ehkä vähän liikaakin, toisteli jatkuvasti miten täydellinen olen ym. Siis ihanaa toki kun mies kehuu, mutta on vähän ahdistavaa kuulla siitä sängyssä 10sek välein. No suhde kaatui, ei kuitenkaan pelkän seksin vuoksi :D
Vierailija kirjoitti:
Nörttimiehet on aika nörttejä parisuhteessakin.
PItää paikkansa, ei ole tarvinnut miettiä missä oma ukko luuraa. Lisäksi riski pettämiseen on vähäinen kun ei se viitsi puhua vieraille juuri mitään. Siinä saa nainen tehdä kovasti töitä jos meinaa saada punkkaan tuon jässikän.
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas ja häiriintynyt.
Kiinnostaisi tämä.