Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hurmata söpö nörttimies?

Vierailija
29.01.2020 |

Meillä on töissä sellainen suloinen nörttimies. Hössöttää ihanasti asioista, on vähän sellainen awkward-tyyppi. Hiukset ihanasti pörröllään ja pukeutumistyyli on erilainen, vähän vintage.
Minua kiehtoo hänen mielenkiintonsa ja intonsa erilaisiin asioihin. Harmittaa, kun mies kävelee aina katse maahan luotuna, niin harvemmin saan katsekontaktia.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on tehtävä vaikutus nörttiasiain tuntemuksellasi. Siispä Marveleita lukemaan tai koodausta opiskelemaan tai mitä tahansa, etkä sitten jää kiinni pskapuheista.

Vierailija
2/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttimiehet on aika nörttejä parisuhteessakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi olla se, joka hurmaa. Toki jos tykkäät olla suhteessa maskuliininen, niin toimiihan se noinkin.

Yritä lähestyä ruokatunnilla? Käykö mies jossain syömässä? Mene samaan paikkaan, kysy voitko tulla seuraksi? 

Vierailija
4/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä sen kans Linuxin kerneliä. Tai pyydä että se konffais sun backendin... ja että sun frontendiäkin vois hiukan koodata

Vierailija
5/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosi sitä. Nörtti ei uskalla sanoa ei nätille naiselle (kai olet semmoinen?).

Vierailija
6/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään asiantuntija missään koodauksessa tai videopeleissä. Ollaan muuten alalla, jossa ei koodata :D Mies tykkää kirjoista ja lukee paljon, esim kahvitauolla ja lounaalla.

Tykkään itsekin kirjoista ja elokuvista, mutta olen enemmän fantasiatyyppiä.

Miksi mun pitää olla niin ujo etten uskalla mennä juttelemaan?

Vierailija
7/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva ajatusleikki, mutta todellisuudessa taivut viikonloppuna jännä miehen alle uikuttamaan. Siellä ei ole hiukset pörröllään vaan hikinen siilitukka kuultaa ja tribaalit hauiksia koristaa.

Hyi. Tää mielikuva sai mut voimaan pahoin :x

Ap

Vierailija
8/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni toimi "vaikeudet" tietsikan kanssa. Kun olin muutaman kerran pyytänyt auttamaan niin kysyin voisinko tarjota vaikka kahvit kiitokseksi, siitä se alkoi.

Vierailija
9/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy jos se tekis commitin sun gittiin.

Vierailija
10/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä tarvitsevasi apua johonkin asiaan? Ole ystävällinen, hymyile, katso silmiin ja ole kiinnostunut. Kun pääset juttusiin voit myöhemmin moikkailla ohimennen ja jäädä jututtamaan.

Vierailija
11/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyiiiiiiiii. Tää aloitus on kuin jostain jenkkiteini draamasta.

Vierailija
12/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käännä sen kans Linuxin kerneliä. Tai pyydä että se konffais sun backendin... ja että sun frontendiäkin vois hiukan koodata

Täh? Tuosta nyt ei ymmärtänyt hölkäsen pöläystä

Vierailija
13/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy jos se tekis commitin sun gittiin.

Eikä kyllä tästäkään

Vierailija
14/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä mitä kirjaa se lukee, lue itse sama kirja, aloita keskustelu kirjasta ruokatunnilla. :D tietenkin vain jos näet hänen lukevan kyseistä kirjaa

Vierailija
15/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin minä, mutta en ole nörtti enkä pelaa tietokoneiden kanssa. :D

Vierailija
16/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitä tarvitsevasi apua johonkin asiaan? Ole ystävällinen, hymyile, katso silmiin ja ole kiinnostunut. Kun pääset juttusiin voit myöhemmin moikkailla ohimennen ja jäädä jututtamaan.

Nörtti ei välttämättä edes huomaa, että häntä katsotaan silmiin ja hälle hymyillään. Ne elää ihan omassa maailmassaan.

Vierailija
17/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Tuosta nyt ei ymmärtänyt hölkäsen pöläystä

Minun mielestä tuo oli hääppöinen. Toisaalta väitän kyllä ymmärtäväni hölkäsen pöläystä. Ainakin jos paikalla on ristin sielu. Silloin hommista tulee lasta ja paskaa.

Vierailija
18/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin minä, mutta en ole nörtti enkä pelaa tietokoneiden kanssa. :D

Oletko se sinä? :3 Sori oon stalkannut sun fb-sivua.

Vierailija
19/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nörttimiehet on aika nörttejä parisuhteessakin.

Millaista on seksi nörtin kanssa?

Vierailija
20/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nörttipoikaystävä ihastui muhun, koska olen sen mukaan hauska ja kiltti ihmisille. Sen mielestä olen itsekin vähän nörtti, mutta mun mielestä vain erittäin vähän. En voi yhden nörttimiehen perusteella vetää johtopäätöksiä kaikista, mutta tuntemani nörtit eivät yleensä mistään maailman ihmeellisimmästä ihmisestä haaveile vaan ihan normaalista täysijärkisestä (tai ainakin melkein) olennosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi