Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hurmata söpö nörttimies?

Vierailija
29.01.2020 |

Meillä on töissä sellainen suloinen nörttimies. Hössöttää ihanasti asioista, on vähän sellainen awkward-tyyppi. Hiukset ihanasti pörröllään ja pukeutumistyyli on erilainen, vähän vintage.
Minua kiehtoo hänen mielenkiintonsa ja intonsa erilaisiin asioihin. Harmittaa, kun mies kävelee aina katse maahan luotuna, niin harvemmin saan katsekontaktia.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nörttimiehet on aika nörttejä parisuhteessakin.

Millaista on seksi nörtin kanssa?

Kuumaa, uskoisin.

Jotenkin kiihottava ajatus

Vierailija
22/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin minä, mutta en ole nörtti enkä pelaa tietokoneiden kanssa. :D

Oletko se sinä? :3 Sori oon stalkannut sun fb-sivua.

😁😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa, millainen nainen ap on ulkonäöltään ja tyyliltään.

Vierailija
24/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että aina, kun oot hänen lähellä, saat syntax errorin.

25/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitä tarvitsevasi apua johonkin asiaan? Ole ystävällinen, hymyile, katso silmiin ja ole kiinnostunut. Kun pääset juttusiin voit myöhemmin moikkailla ohimennen ja jäädä jututtamaan.

Tämä on hyvä ehdotus. Hän ei varmaan tykkää small talkista, joten auttamistilanne olisi hyvä tapa hypätä vaivaannuttavien muodollisuuksien yli, ja vielä siten, että mies pääsisi näyttämään osaamisensa. Jos hän on ujo, älä pyydä häntä auttamaan missään vaikeassa asiassa, ettei siinä käy niin, että hänelle tulee suorituspaineita ja hän menee lukkoon. Jokin helppo juttu (mutta ei taas liian helppokaan).

Vierailija
26/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään sanomatta otat sitä kädestä, talutat siivouskomeroon tms. ja otat siltä suihin (ja muistat niellä) niin se on sun forever!

Tuskin miehet oikeasti lämpenis tällaiselle saatika voisi kuvitella tyttöystäväkseen.

MITÄ!!!??? Vähänpä taidat miehistä tietää.

Vierailija
27/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lukee kirjoja, siitähän on hyvä aloittaa keskustelu. Älä kuitenkaan häiritse kesken lukemisen.

Vierailija
28/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa, millainen nainen ap on ulkonäöltään ja tyyliltään.

Olen vaalea, pitkät vaaleat hiukset, vihreät silmät, pituudeltani todella pitkä (178cm). Pukeutumistyyliltä jotain alternative - vintage väliä :) Otan inspiraatiota esim Lana Del Reystä. Tykkään vaatteista, asusteista ja meikkauksesta, mutta se ei tarkoita että olisin pinnallinen. Oikeasti mä vaan hengaan yksinäisenä kotona katsoen elokuvia ja sarjoja, silloin kun en ole töissä.

Rakastan musiikkia.

Vierailija
29/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään sanomatta otat sitä kädestä, talutat siivouskomeroon tms. ja otat siltä suihin (ja muistat niellä) niin se on sun forever!

Tuskin miehet oikeasti lämpenis tällaiselle saatika voisi kuvitella tyttöystäväkseen.

Aivan varmasti lämpenisi ja voisi kuvitella. Löytyykö tämän palstan lukijoista yhtään heterosinkkumiestä kenelle ei kelpaisi jos nainen olisi muuten siedettävä?

Vierailija
30/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato mikä se lukee, jos jotenki saat selville, luet sen ja ehkä siitä vois jotain aihetta kehittää (?).

Vierailija
31/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro, että aina, kun oot hänen lähellä, saat syntax errorin.

Kohta mies on #metoo:(

Vierailija
32/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna mulle toimisi parhaiten sähköposti tai tekstari.

Työpaikalla juttelu voi olla vähän kiusallista jos jännittää ja ujostuttaa.

Vierailija
33/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian avuttomaksi tekeytyminen ei välttämättä toimi, ellei miehellä ole jo tunteita sinua kohtaan. Useimmat nörtit ei viitsi silkasta hyväntahtoisuudestaan auttaa ihmisiä jatkuvasti koneiden kanssa. Niin moni ihminen on aika kiittämätön, eikä tee vastapalveluksia. Jotkut harvat nauttii siitä, että voi auttaa ja saa syyn häärätä mieleisen asian parissa. Mutta jos nörtti tunnetaan tästä ominaisuudesta, niin niitä apukutsuja tulvii ihan joka tuutista.

Vierailija
34/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän täällä aina haukkuu siveettömät naiset ja ettei sellaista liian anteliasta voi ottaa tosissaan. Joten en menisi vetämään toisen housuja alas heti ensimmäiseksi.

Vierailija
35/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee sen lähelle ja kysy haluisko se koodata sua ;)

Vierailija
36/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko pliis kertoa millaista sek si nörttimiehen kanssa on? Rupes kiinnostaa, kaverin puolesta kysyn.

Vierailija
37/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian avuttomaksi tekeytyminen ei välttämättä toimi, ellei miehellä ole jo tunteita sinua kohtaan. Useimmat nörtit ei viitsi silkasta hyväntahtoisuudestaan auttaa ihmisiä jatkuvasti koneiden kanssa. Niin moni ihminen on aika kiittämätön, eikä tee vastapalveluksia. Jotkut harvat nauttii siitä, että voi auttaa ja saa syyn häärätä mieleisen asian parissa. Mutta jos nörtti tunnetaan tästä ominaisuudesta, niin niitä apukutsuja tulvii ihan joka tuutista.

Vierailija
38/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee sen lähelle ja kysy haluisko se koodata sua ;)

Miksi kaikki olettaa nörtti=koodari? Sitäkö nörtti nykyään tarkoittaa? Mitä ovat vanhanaikaiset kirjaviisaat ja fantasiatyypit?

Vierailija
39/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä hänet itseltäsi. Parin kolmen vuoden päästä jo kyllästyt ja jätät hänet. Ennakoi toimintaasi.

Vierailija
40/76 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtit tykkää nörttijutuista ja mukavista tavallisista naisista. Ja myöskin seksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä