Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoleeko miehet yleensä oma-aloitteisesti?

Vierailija
29.01.2020 |

Hirveän monesta miehestä ei kokemusta, mutta ihmettelen kun kukaan niistä ei ole koskaan oma-aloitteisesti antanut suuseksiä enkä ole sitä sitten pyytänytkään, koska no, se nyt vaan on todella turn off ja latistavaa, että joutuu kerjäämään jotakin minkä pitäisi olla itsestään selvää. Luonnollisesti olen itse aina antanut suuseksiä miehille vaikka eivät ole mua nuolleetkaan, enkä ole siitäkään mitään numeroa tehnyt. Ja nämä on olleet vähän pitempiaikaisia tuttavuuksia, joilla olisi ollut useita mahdollisuuksia toteuttaa se, ettei mitään yhdenillanjuttuja. Siinä 30-vuotiaita ja hieman alle, miehiä.
Tuskin tuo alapääni ihan hirveelle haiseekaan, kai siitä gyne olisi jotain jo sanonut. Ehkä sitten sen ulkonäkö tai kosteus ei miellytä. Sen sanon, että osa miehistä on kyllä täysiä uunoja, jotka vain ottaa ja ottaa mitään antamatta... 🙄 Eipä sitten tarvitse ihmetellä kun sille lystille tulee äkkinäinen loppu.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa miehistä yleensä, kun ei ole tullut asiasta muitten miesten kanssa keskusteltua, mutta itse nuolen ainakin mielelläni ja aina, kun vaan mahdollisuus on, eikä asia millään lailla riipu naisen vastapalveluksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän