Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain viikon sisällä kahdet parkkisakot (à 60e) ja tekis mieli lyödä hanskat tiskiin

Vierailija
29.01.2020 |

Antaa laskujen mennä ulosottoon, lopettaa työt ja haistattaa vtut koko yhteiskunnalle.

Normaalia?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikoit sitten tietoisesti lakia ja nyt harmittaa seuraamukset.

Ehkä kannattaa lopettaa se autolla ajo mieluummin kuin työnteko, jos et pysty noudattamaan sääntöjä.

Oletko tosissasi? Käyhän ne alakoulun yhteiskuntaopin tunnit uudestaan.

Väärin pysäköinti ei ole lain rikkomista eli rikos vaan kunnallisen järjestyssäännön rikkomista, eikä sakkoja anna poliisi vaan pysäköinninvalvoja.

Seuraapas itse vähän aikaasi. Kunnissa ei ole järjestyssääntöjä.

Vierailija
42/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikoit sitten tietoisesti lakia ja nyt harmittaa seuraamukset.

Ehkä kannattaa lopettaa se autolla ajo mieluummin kuin työnteko, jos et pysty noudattamaan sääntöjä.

Oletko tosissasi? Käyhän ne alakoulun yhteiskuntaopin tunnit uudestaan.

Väärin pysäköinti ei ole lain rikkomista eli rikos vaan kunnallisen järjestyssäännön rikkomista, eikä sakkoja anna poliisi vaan pysäköinninvalvoja.

Seuraapas itse vähän aikaasi. Kunnissa ei ole järjestyssääntöjä.

Ok. Eli sinä väität, että on rikollista esim. unohtaa parkkikiekko ja tästä suten joutuu rikosoikeudelliseen edesvastuuseen? 

Miksi nämä kuitenkin selvitetään tarvittaessa siviilipuolella hallinto-oikeudessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa laskujen mennä ulosottoon, lopettaa työt ja haistattaa vtut koko yhteiskunnalle.

Normaalia?

Päinvastoin olen vienyt tämän ajatusleikin loppuun saakka.

Laskut ulosottoon ja työelämän ulkopuolelle jättäytyminen -> ei enää noudatettavia sääntöjä, kun ei ole mitään menetettävää. Eläminen maksetaan  ja "välttämättömän" kulutukseen jää käteen 500e/kk suojaosuus, koska "minulla on siihen oikeus". Ihan hyvältä kuulostaa.

Kyllä on normaalia. Voin lämpimästi suositella että ryhdyt elämään työttömänä loisena. Kenenkään ei kannata käydä töissä, maksella veroja niin kauan kun meillä on suomessa vihervasemmistolainen halllitus. Eikä myöskään kannata lainkaan käydä töissä niissä paikakunnissa missä on paljon vihreitä/muita vasemmistolaisia kunnanvaltuustossa.

Jos joku muu haluaa käydä töissä, niin hän todennäköisesti sitten saa sinulla olleen paikkasi työpaikasta.

Vierailija
44/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi