Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain viikon sisällä kahdet parkkisakot (à 60e) ja tekis mieli lyödä hanskat tiskiin

Vierailija
29.01.2020 |

Antaa laskujen mennä ulosottoon, lopettaa työt ja haistattaa vtut koko yhteiskunnalle.

Normaalia?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mitään ole saanut. Olet omalla välinpitämättömällä toiminnallasi aiheuttanut sen että olet saanut pysäköintivirhemaksuja. Yhteiskunnassa on katsos sääntöjä ja ne on sitä varten että niitä noudatetaan. Eli ihan oikein sinulle. Laita menemään ulosottoon niin sitten olet entistä pahemmassa kusessa. Ei taida kovin pitkälle sinulla noin yleisesti ottaen ajatus riittää.

Vierailija
22/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko oma vika?

Käytännössä toiset sakot oli työnantajan vika, koska mun oli pakko olla paikassa x aikaan y. Huvikseni en siellä käynyt. Omaa syytä oli se, että kaikessa kiireessä ja stressissä laitoin kiekon näyttämään väärää aikaa. Sakot oli pysäköinninvalvojan v-mäisyyden ansiota.

En edes viitsi kirjoittaa, minkälaisia tunteita ja haluja se mussa herättää.

Mistä sen pysäköinninvalvojan olisi tullut tietää että laitoit vahingossa (tai ”vahingossa”) kiekon väärään aikaan? Vai ihan vain vittuillakseenko hän työtänsä tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä mitään ole saanut. Olet omalla välinpitämättömällä toiminnallasi aiheuttanut sen että olet saanut pysäköintivirhemaksuja. Yhteiskunnassa on katsos sääntöjä ja ne on sitä varten että niitä noudatetaan. Eli ihan oikein sinulle. Laita menemään ulosottoon niin sitten olet entistä pahemmassa kusessa. Ei taida kovin pitkälle sinulla noin yleisesti ottaen ajatus riittää.

Päinvastoin olen vienyt tämän ajatusleikin loppuun saakka.

Laskut ulosottoon ja työelämän ulkopuolelle jättäytyminen -> ei enää noudatettavia sääntöjä, kun ei ole mitään menetettävää. Eläminen maksetaan  ja "välttämättömän" kulutukseen jää käteen 500e/kk suojaosuus, koska "minulla on siihen oikeus". Ihan hyvältä kuulostaa.

Vierailija
24/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajat autolla vaikka ilmasto? Kävele ja pyöräile, on halvempaakin.

No mitäpä luulet? Koska olen TYÖSSÄKÄYVÄ, ja se valitettavasti sanelee sen, minne ja milloin minun on liikuttava. Kymmenien kilometrien käveleminen ei oikein ole vaihtoehto.

Ai tavattoman monet kuitenkin esim. pyöräilee pidempiäkin matkoja.

Vierailija
25/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskut ulosottoon ja työelämän ulkopuolelle jättäytyminen -> ei enää noudatettavia sääntöjä, kun ei ole mitään menetettävää. Eläminen maksetaan  ja "välttämättömän" kulutukseen jää käteen 500e/kk suojaosuus, koska "minulla on siihen oikeus". Ihan hyvältä kuulostaa.

Suloista<3

Vierailija
26/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä pahvilaatikossa sinä elät?

Vierailija
27/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään yleislakkoon kaikki!

Oikeasti koko rahastukseen perustuva parkkijärjestelmä pitäisi romuttaa totaalisesti!

Vierailija
28/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella hienolta elämältä, teepä tämä. Kuten tuossa aiemmin joku sanoi, eipä taida kovin pitkälle ajatus riittää. Parisuhdemarkkinoillakin olet varmasti haluttua "saalista".

Vierailija
29/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä luulet? Koska olen TYÖSSÄKÄYVÄ, ja se valitettavasti sanelee sen, minne ja milloin minun on liikuttava. Kymmenien kilometrien käveleminen ei oikein ole vaihtoehto.

Niin ja säännöt sanelevat minne ja milloin saat parkkeerata. Kai sinulla ajokortti on eli olet autokoulun käynyt? Vai eikö henkiset kyvyt riittäneet omaksumaan mitä siellä opetettiin? Siellä on kerrottu myös noista pysäköintisäännöistä ja jos et kerralla oppinut voit mennä sinne uudestaan. Kyllä siellä neuvotaan pientä korvausta vastaan ja varmasti niin monta kertaa että sinäkin vielä opit liikennesäännöt.

Vierailija
30/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile toki työttömäksi ryhtymistä, ulosottoon menoa ja mitä tahansa muuta! Tule sitten kertomaan helpotttiko elämä ja vitutus.

Vierailija
31/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko oma vika?

Ei tietenkään parkkisakko ole oma vika. Se on yhteiskunnan vika, kun laittaa pysäköintikieltomerkkejä tai aikarajoituksia pysäköintiin.

Vierailija
32/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoit sitten tietoisesti lakia ja nyt harmittaa seuraamukset.

Ehkä kannattaa lopettaa se autolla ajo mieluummin kuin työnteko, jos et pysty noudattamaan sääntöjä.

Vierailija
33/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä pahvilaatikossa sinä elät?

Mikä tuossa sinun mielestäsi ei ole totta?

Ainoat sanktiot tottelemattomuudesta ovat taloudellisia, ja nekin koskettavat vain ihmisiä joilla on itse hankittuja tuloja ja omaisuutta. Tuilla elelevän ihmisoikeus on saada 500e/kk taskurahaa eikä siihen ulosotto vaikuta.

Vierailija
34/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosotto vie ainakin sen auton niin tämä ongelma poistuu.

Vierailija
35/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele sinä nyt ihan ensimmäiseksi kirjoittamaan. 

Vierailija
36/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennään yleislakkoon kaikki!

Oikeasti koko rahastukseen perustuva parkkijärjestelmä pitäisi romuttaa totaalisesti!

Opettelet pysäköimään sen autosi oikein niin ei tule parkkisakkojakaan. Viet vaikka yksityisen parkkifirman hallinnoimalle parkkipaikalle jos sattuu olemaan lähellä, ne on ihan ilmasia.

Vierailija
37/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele sinä nyt ihan ensimmäiseksi kirjoittamaan. 

Tee sinä paras mahdollinen ilmastoteko ja kyssaa.

Vierailija
38/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikoit sitten tietoisesti lakia ja nyt harmittaa seuraamukset.

Ehkä kannattaa lopettaa se autolla ajo mieluummin kuin työnteko, jos et pysty noudattamaan sääntöjä.

Oletko tosissasi? Käyhän ne alakoulun yhteiskuntaopin tunnit uudestaan.

Väärin pysäköinti ei ole lain rikkomista eli rikos vaan kunnallisen järjestyssäännön rikkomista, eikä sakkoja anna poliisi vaan pysäköinninvalvoja.

Vierailija
39/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko oma vika?

Ei tietenkään parkkisakko ole oma vika. Se on yhteiskunnan vika, kun laittaa pysäköintikieltomerkkejä tai aikarajoituksia pysäköintiin.

Eikö se olekkaan vihreiden vikaa että autoja ylipäätään on.

Vierailija
40/44 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä ihmettelen miten huonosti ihmiset kirjoittavat nykyään. "Vaikka ilmasto", mitä vaikka? Onko tämä sama kuin "en juo alkoholia koska maksa"?

No tuo nyt just muotia sanoa esim. "mulla päänsärky koska pikkujoulut" Aika ärsyttävää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän