Sain viikon sisällä kahdet parkkisakot (à 60e) ja tekis mieli lyödä hanskat tiskiin
Antaa laskujen mennä ulosottoon, lopettaa työt ja haistattaa vtut koko yhteiskunnalle.
Normaalia?
Kommentit (44)
Ei normaalia. Tai voithan muuttaa pahvilaatikkoon metsään jos yhteiskunta vtuttaa.
Miksi ajat autolla vaikka ilmasto? Kävele ja pyöräile, on halvempaakin.
Erikoinen reaktio parkkisakkoihin...
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä luulet? Koska olen TYÖSSÄKÄYVÄ, ja se valitettavasti sanelee sen, minne ja milloin minun on liikuttava. Kymmenien kilometrien käveleminen ei oikein ole vaihtoehto.
Kuka typerys oli sun auton mennyt parkkeeraaman väärin?
Pidä kunnon puhuttelu ja käske maksaa sun laskut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä luulet? Koska olen TYÖSSÄKÄYVÄ, ja se valitettavasti sanelee sen, minne ja milloin minun on liikuttava. Kymmenien kilometrien käveleminen ei oikein ole vaihtoehto.
Miksi työssäkäyvän pitäisi kävellä kymmeniä kilometrejä? Yleensä työpaikka on paljon lähempänä ja sitä paitsi on paljon muitakin liikkumisvaihtoehtoja kuin vain kävely ja auto.
Vierailija kirjoitti:
Oliko oma vika?
Käytännössä toiset sakot oli työnantajan vika, koska mun oli pakko olla paikassa x aikaan y. Huvikseni en siellä käynyt. Omaa syytä oli se, että kaikessa kiireessä ja stressissä laitoin kiekon näyttämään väärää aikaa. Sakot oli pysäköinninvalvojan v-mäisyyden ansiota.
En edes viitsi kirjoittaa, minkälaisia tunteita ja haluja se mussa herättää.
Vierailija kirjoitti:
Välillä ihmettelen miten huonosti ihmiset kirjoittavat nykyään. "Vaikka ilmasto", mitä vaikka? Onko tämä sama kuin "en juo alkoholia koska maksa"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi työssäkäyvän pitäisi kävellä kymmeniä kilometrejä? Yleensä työpaikka on paljon lähempänä ja sitä paitsi on paljon muitakin liikkumisvaihtoehtoja kuin vain kävely ja auto.
Sinähän toisten työpaikkojen sijainnit ja työnkuvat tiedät parhaiten. Jokainen työssäkäyvä istuu perse leviten koko päivän samassa konttorissa 8-16, kävelymatkan päässä kotoaan.
Miksi sitten pysäköit sen kotterosi pitkin vittua? Ei työssäkäynti sitä tarkoita, että saat jättää autosi miten sattuu mihin tahansa. Ehkä nämä huomautusmaksut motivoivat sinut opettelemaan pysäköimään asiallisesti kuten muutkin ihmiset?
Vierailija kirjoitti:
Ei normaalia. Tai voithan muuttaa pahvilaatikkoon metsään jos yhteiskunta vtuttaa.
Kuten hyvin tiedät, tässä maassa työhaluttomat elätetään kyllä yhteiskunnan toimesta ja kaikki maksetaan. Metsään ei kenenkään tarvitse muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän toisten työpaikkojen sijainnit ja työnkuvat tiedät parhaiten. Jokainen työssäkäyvä istuu perse leviten koko päivän samassa konttorissa 8-16, kävelymatkan päässä kotoaan.
Jos sinulla on tuollainen tarve niin ei se tarkoita sitä, että useimmilla muilla olisi. Siksi työssäkäynti ei sinällään ole mikään syy autoilulle.
Itse ajan leasingautolla jossa käyttömaksu kuukausittain (jota ei voi ulosmitata) ja sakot menee ulosottoon. Ei haittaa jos kamera välähtää tai parkkipirkko tunkee lappuja tuulilasiin.
Stressitöntä elämää, kunhan on pätäkkää tuntuvasti jemmassa ulkomaisella tilillä ja käteisenä ennenkuin ulosotto alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko oma vika?
Käytännössä toiset sakot oli työnantajan vika, koska mun oli pakko olla paikassa x aikaan y. Huvikseni en siellä käynyt. Omaa syytä oli se, että kaikessa kiireessä ja stressissä laitoin kiekon näyttämään väärää aikaa. Sakot oli pysäköinninvalvojan v-mäisyyden ansiota.
Eli sinä laitat kiekkoon väärä aika, ja tämä onkin pysäköinninvalvojan syy. Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä ihmettelen miten huonosti ihmiset kirjoittavat nykyään. "Vaikka ilmasto", mitä vaikka? Onko tämä sama kuin "en juo alkoholia koska maksa"?
Sain sakot koska parkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko oma vika?
Toiseen sakkoon ratkaisu, joka auttaa tulevaisuudessa: hanki automaattinen parkkikiekko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko oma vika?
Tiedostat, että teit tyhmän virheen laittamalla kiekon väärään aikaan. Nyt sitä vihaa purat toisiin. Mielestäni se tavallaan on parempi, kuin soimata itseään. Parempi suunnata viha kasvotonta koneistoa kohti kuin itseensä tai siihen työtään tekevän sakottajaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko oma vika?
Oliko työnantajasi syy, että lähdit paikkaan x liian myöhään, etkä ehtinyt etsimään laillista pysäköintipaikkaa? Vai oma syysi?
Vierailija kirjoitti:
Itse ajan leasingautolla jossa käyttömaksu kuukausittain (jota ei voi ulosmitata) ja sakot menee ulosottoon. Ei haittaa jos kamera välähtää tai parkkipirkko tunkee lappuja tuulilasiin.
Stressitöntä elämää, kunhan on pätäkkää tuntuvasti jemmassa ulkomaisella tilillä ja käteisenä ennenkuin ulosotto alkaa.
Onko rikollinen elämä koskaan stressitöntä?
Oliko oma vika?