Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen varattu nainen flirttailee jatkuvasti varatuille miehille?

Vierailija
28.01.2020 |

Niin netissä kuin IRL? Mielipiteitä?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otattepa te flirttailun tosissaan.

Vierailija
42/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei pysy pelkässä flirtissä viesteissä tai irl, niin kyseessä on tunnevamma. Yllättävän pitkään jotkut naiset voivat moista harrastaa, tai sitten avioliitto on pelkkää kulissia lasten takia. Mikä myös on merkki pahasta tunnevammasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se on, jos nainen kuiskii miehelleni "pane mua", tilanteessa, jossa ovat kahdestaan parvekkeella tupakalla. Tämä nainen on suosittu ja kaunis ja tietoinen kauneudestaan. Mun halveksuntaa? Kusipäisyyttä? 

Vierailija
44/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se on, jos nainen kuiskii miehelleni "pane mua", tilanteessa, jossa ovat kahdestaan parvekkeella tupakalla. Tämä nainen on suosittu ja kaunis ja tietoinen kauneudestaan. Mun halveksuntaa? Kusipäisyyttä? 

Ahdistelua tai iskemistä, riippuen siitä miten kohde suhtautuu ja lopettaako hän pyydettäessä. Tuo nyt ei ainakaan ole flirttailua.

Vierailija
45/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan flirttailua. Flirtti on nimenomaan muuta kuin suora pyyntö panemaan.

Vierailija
46/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan ihmiset tuppaavat tulkitsemaan normaalin ystävällisyyden flirttailuksi aika helposti. Olen itse hyvin sosiaalinen ja puhelias nainen ja monta kertaa olen saanut kuulla flirttailevani vaikka ihan perus juttelu on ollut kyseessä. Joidenkin mielestä vaan hymyileminen, vitsailu, silmiin katsominen jne. on automaattisesti flirttailua, VARSINKIN jos se tulee kauniilta naiselta.

Muutama mies on suuttunut kuultuaan että olen varattu, koska heidän mielestään olen johdatellut heitä kun olen ollut niin kiva heitä kohtaan. Ilmeisesti pitäisi vaan murjottaa ja ignoorata kaikki miehet jottei vaan tule väärinkäsityksiä. Naisten kanssa tätä ongelmaa ei kummasti ole, vaikka käyttäydyn heidän seurassaan tasan samalla tavalla.

Jos tällaista tapahtuu jatkuvasti, niin onko tullut mieleen että ehkä siinä omassa käytöksessä on kuitenkin jotain pielessä? Vaikka se flirttailu sun mielestä niin mukavaa onkin, niin ei se tarkoita sitä että se välttämättä olisi kuitenkaan ihan ok tai edes tarvisi olla kaikille muille.

T. Itsekin kaunis nainen

Vierailija
47/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin miesystävän kanssa julkisissa ja joku nainen hänen vieressään alkoi heittämään hänelle smalltalkia. Tää nyt oli ihan normaalia, mutta sitten kun jäätiin samalla pysäkillä pois ja tämä nainen käveli vielä pitkään samaa matkaa ja jutteli vain miehelleni ja kehui häntä alkoi kyllä ihmetyttämään 😅 ymmärrän kyllä, että jotkut ihmiset ovat kovia höpöttämään, mutta mitä hemmettiä?!

Jotain rajattomuutta ehkä? Tilannetajun puutetta? Flirtillä on kyllä paikkansa ja aikansa, mutta tuo nyt ei ainakaan kuulostanut oikealta ajoitukselta jos sinä olet siinä vieressä, huh!

Vierailija
48/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista tekstiä nainen siis kirjoittelee ja minkälaisille ihmisille? Entä miten hän käyttäytyy?

Joillakin ihmisillä, ehkä myös ap:lla, menee flirtti ja normaali hyväntuulinen huomioon ottava käytös iloisesti sekaisin. Itse olen nainen, joka juttelee ihan kaikkien kanssa. Saatan helposti jutella vaikka kaupassa tuntemattoman mummon tai papan kanssa, tomaatteja yhtä aikaa vallatessa voin sanoa jotain vieressä olevalle ihmiselle, vaikka sitten miehelle, hymyillä ja katsoa silmiin vaikka en ole pätkääkään kiinnostunut muulla tavoin tyypistä. Jos tämä tyyppi vastaa ja juttu jatkuu muutaman lauseen ajan, niin saatanpa vaikka seuraavan kerran tavatessammekin moikata. Hui. Se ei ole flirttiä, vaan ihan normaalia kanssakäymistä.

Netissä en laita kenellekään outoja viestejä ja syyttä suotta, mutta jos syytä on, niin viestini ovat ihan mukavia ja asiallisia. Olen erittäin varattu.

Ei tässä varmaan tarkoitettu mitään normaalia kanssakäymistä vaan sellaista kyseenalaista flirttiä, jota tapahtuu kuitenkin myös yhtä lailla.

Vierailija
49/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan ihmiset tuppaavat tulkitsemaan normaalin ystävällisyyden flirttailuksi aika helposti. Olen itse hyvin sosiaalinen ja puhelias nainen ja monta kertaa olen saanut kuulla flirttailevani vaikka ihan perus juttelu on ollut kyseessä. Joidenkin mielestä vaan hymyileminen, vitsailu, silmiin katsominen jne. on automaattisesti flirttailua, VARSINKIN jos se tulee kauniilta naiselta.

Muutama mies on suuttunut kuultuaan että olen varattu, koska heidän mielestään olen johdatellut heitä kun olen ollut niin kiva heitä kohtaan. Ilmeisesti pitäisi vaan murjottaa ja ignoorata kaikki miehet jottei vaan tule väärinkäsityksiä. Naisten kanssa tätä ongelmaa ei kummasti ole, vaikka käyttäydyn heidän seurassaan tasan samalla tavalla.

Jos tällaista tapahtuu jatkuvasti, niin onko tullut mieleen että ehkä siinä omassa käytöksessä on kuitenkin jotain pielessä? Vaikka se flirttailu sun mielestä niin mukavaa onkin, niin ei se tarkoita sitä että se välttämättä olisi kuitenkaan ihan ok tai edes tarvisi olla kaikille muille.

T. Itsekin kaunis nainen

Miksi pidät ystävällisyyttä, hymyilyä ja silmiin katsomista flirttailuna? Miksi kukaan nainen ei ole koskaan luullut minun olevan lesbo, jos käytökseni on selvästi flirttailua?

Vierailija
50/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää flirttailusta (tulee luonnostaan).

Muille varatuille "turvallisempaa" flirttailla, koska oletettavasti kumpikaan ei odota enempää kuin pientä flirttiä päivän piristykseksi.

Mä en oo ikinä tajunnut tuota, että flirtti on jotain päivän piristystä. Mulla ei oo tarvetta flirttailla kenenkään kanssa. Ennemmin tykkään nauraa ja heittää läppää töissä, mutta se ymmärretään koko ajan väärin miesten taholta ja iskuyritykseksi joten pitää lähinnä kulkea norsunvattu naamalla koskafirttipiristääniih.

Vierailija
51/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka haluaa päästä nussimaan. Kyllä se paneminen pillussakin hyvältä tuntuu jos ei ole jotenkin viallinen.

Vierailija
52/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Itsekin kaunis nainen

Miksi pidät ystävällisyyttä, hymyilyä ja silmiin katsomista flirttailuna? Miksi kukaan nainen ei ole koskaan luullut minun olevan lesbo, jos käytökseni on selvästi flirttailua?

En sanonut että itse pitäisin. Mutta itse ainakin ajattelisin niin, että jos jatkuvasti joutuisin ongelmiin oman käytökseni vuoksi, niin silloin olisi hieman aihetta katsoa peiliin.

Itsekin kauniina naisena olen hyvin tietoinen siitä esim että miehet ihastuvat helposti, ja vaikka flirttailu ja se huomion saaminen olisi kuinka kivaa, niin ei ole sen arvoista kuitenkaan näin itsekin varattuna että pitää alkaa jotain ihastumiskuvioita selvittelemään tai vaikka aiheuttaa jotain parisuhdekriisiä jossain toisessa päässä. Onnistuneessa flirtissä olennaista onkin hyvän tilannetajun lisäksi hyvä ihmistuntemus, jos jostain tutummasta ihmisestä on kysymys.

Vierailija
53/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä huomannut et osa flirtistä on kyllä ihan suoranaista iskemistä. Yritetään saada toinen ihminen ihastumaan itseensä. Tällainen ei ole ok, enkä tosiaan tiedä miksi joku varattu ihminen haluaa harrastaa sellaista. Aika itsekäs ihminen ainakin.

Vierailija
54/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Itsekin kaunis nainen

Olen aina ystävällinen kaikille, hymyilen paljon ja toki katson ihmisiä silmiin kun puhun heille ja välillä muutenkin. Olen myös kauniiksi monen monta kertaa kehuttu. En muista koskaan että varattuna ollessa olisi joku käsittänyt väärin tai loukkaantunut ystävällisyydestäni.

Vierailija
55/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Itsekin kaunis nainen

Olen aina ystävällinen kaikille, hymyilen paljon ja toki katson ihmisiä silmiin kun puhun heille ja välillä muutenkin. Olen myös kauniiksi monen monta kertaa kehuttu. En muista koskaan että varattuna ollessa olisi joku käsittänyt väärin tai loukkaantunut ystävällisyydestäni.

Lisään vielä, että koskaan ei myöskään tällä ”flirtillä” (jos sitä siksi voi edes kutsua) ole ollut mitään taka-ajatuksia, vaan täysin kaveripohjalta sitä on ollut. Ja yleensä jos jonkin miehen kanssa olen enemmän joutunut olemaan tekemisissä esim lasten harrastusten parissa, niin olen yhtä lailla ollut myös ystävällinen puolisolle. Kukaan ei ole pahoittanut mieltään ”flirttailustani” tai joissain tilanteissa antamistani kohteliaisuuksista, koska en anna niitä pelkästään sille varatulle miehelle, vaan yhtä lailla voisin antaa myös sille puolisolle.

Vierailija
56/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen pissis

Vierailija
57/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on hyviä nämä liian pitkälle menneet flirttailijat jotka heittäytyvät itse uhreiksi 😂 Oikeasti pahimmassa tapauksessa aiheuttaneet avioeroja ja perheiden hajoamisia..

Vierailija
58/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö miksi ei saisi flirttailla?

Vierailija
59/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teininä. Olin epävarma, koska minua kiusattiin koko peruskoulun ajan, pojat harjoittivat väkivaltaa myös fyysisesti. Peruskoulun jälkeen olin kuitenkin toisella paikkakunnalla poikien mieleen, joten flirttailin jopa tahattomasti melkein kaikkien kanssa. Muutama vuosi siinä meni, ennen kuin tajusin, että se ei ole oikeastaan kovin järkevää. Lakkasin flirttailemasta, enkä oikein osaa sitä enää. Nykyisen puolison kanssa olen ollut jo vuosia, enkä ole flirttaillut enää kellekään, paitsi miehelle joskus kömpelösti. Jos joku muu yrittää flirttailla minulle, en lähde mukaan.

Vierailija
60/70 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on hyviä nämä liian pitkälle menneet flirttailijat jotka heittäytyvät itse uhreiksi 😂 Oikeasti pahimmassa tapauksessa aiheuttaneet avioeroja ja perheiden hajoamisia..

”Mutta kun olin vaan ystävällinen, ne MUUT käsitti väärin..” 😇

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi