Minkälainen varattu nainen flirttailee jatkuvasti varatuille miehille?
Kommentit (70)
sellainen joka luulee saavansa paremman
Jollain tasolla elämäänsä tyytymätön täytyy olla. Jotain tyhjää aukkoa sillä täydentää. Oma parisuhde tuskin on se kaikkein auvoisin. Aika säälittävää toimintaa jos siis ihan härskisti flirttailee.
Himokas yliseksuaalinen nainen, jolla kyrpsä mielessä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Eikö omalla miehellä ole kyrpsää? Ja jos kaikke aliikkuvaa halua panna, niin onko järkeä olla parisuhteessa?
Itse olen huomannut että ne eniten flirttailevat ovat usein kaikkein ankeimpia sängyssä..
Vierailija kirjoitti:
Huomionkipeä!!!!
Huomioh*ora
Sellainen kaikki heti mulle nyt tyyppi, joka ei paljoa välitä muiden tunteista , koska MINÄ HUOMIOHUOMIOHUOMIOOOOO. Eli aikuinen lapsi?
Joku joka epävarma omasta viehätysvoimastaan? Huono itsetuntoinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö omalla miehellä ole kyrpsää? Ja jos kaikke aliikkuvaa halua panna, niin onko järkeä olla parisuhteessa?
Itse olen huomannut että ne eniten flirttailevat ovat usein kaikkein ankeimpia sängyssä..
Sellainen ihminen ei luultavimmin välitä suhteen velvollisuuksista. Ei paljon mieti sen kumppaninsa tunteita pääasia että on vaan joku rinnalla varalla.
Sellainen jolla kaunis kuori, mutta tyhjä sisältä.
Pitää flirttailusta (tulee luonnostaan).
Muille varatuille "turvallisempaa" flirttailla, koska oletettavasti kumpikaan ei odota enempää kuin pientä flirttiä päivän piristykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Muille varatuille "turvallisempaa" flirttailla, koska oletettavasti kumpikaan ei odota enempää kuin pientä flirttiä päivän piristykseksi.
Määrittele ”tulee luonnostaan”? Eikös kuka tahansa voi oikeuttaa flirttiään noin?
Jotkut ovat kyltymättömiä huomion saamisen suhteen vielä aikuisenakin. Ehkä eivät lapsena ole saaneet tarpeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Eli ”minäminäminä”-tyyppejä täysin.
Nolo?