Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako joku ihminen aina sinut tuntemaan itsesi vähän tyhmäksi?

Vierailija
28.01.2020 |

Minulla vanhin siskoni (paljon sisaruksia) ja oma pomoni. Toisaalta useimpien ihmisten seurassa olen mielestäni fiksu, hauska - jopa nokkela, ellen jopa älykäs.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parikin sellaista ihmistä. He tietävät paljosta paljon enemmän kuin minä. Mutta en kyllä ymmärrä, miksi haluaisin vältellä heitä. Silloinhan vain jäisin yhtä tyhmäksi kuin nytkin. Heidän seuransa voi aiheuttaa epämukavia tunteita, mutta kyllä se minusta koko ajan entistä fiksumman tekee.

Vierailija
22/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistit tekee tuota muille ja muutkin epävarmat tyypit

No voi ainainen narskuilun pakotus sentään! Eihän tuo itsensä tyhmäksi tunteminen nyt sitä tarkoita. Esimerkiksi, jos arvostaa/ihailee jotain ihmistä kovasti ja pitää häntä todella viisaana, kyllä minulla helposti tulee sellainen olo. Ja tämä on nimenomaan oma TUNTEMUKSENI, joka ei johdu siitä toisesta.

KIITOS.

Tunnen itseni hitaaksi ja hiljaiseksi yhden moottoriturvan seurassa, kosken ehdi saada häneltä puheenvuoroja. Omat pienet alemmuudentunteet eivät edellytä kummaltakaan osapuolelta persoonallisuushäiriötä -_-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten minulla oli vähän aikaa työkaveri, jonka kanssa jutellessa tuntui, että joudun pinnistämään älylliset kykyni äärimmilleen pysyäkseni mukana hänen jutuissaan. Mutta minusta oli ihanaa jutella hänen kanssaan, yleensä ihmisten seurassa tylsistyn aika äkkiä. Nykyäänkin joskus kaipaan ruokatuntikeskustelujamme ja toivon, että voisin jutella jostain kiinnostavasta asiasta hänen kanssaan.

Vierailija
24/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, joka kyseenalaistaa kaiken mitä sanon ja se on niiiiiin ärsyttävää...

Ei kylläkään saa minua tuntemaan oloani tyhmemmäksi, mutta luulee olevansa fiksumpi, kun käyttää sivistyssanaa, jonka kuuli juuri jollain luennolla :D

Vierailija
25/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isosiskoni, ammatiltaan toimittaja. Tuskin tarvitsee enempää perustella, miksi tietää kaikesta kaiken. 🙄

HAAAAAAAAAAAAAAAAAHAhahahahaha... 

Huutoanaurua!!

Zinccis

Vierailija
26/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vaan vielä Ylellä ?

Huuuuhuhuuhuhuhuhu ...

ZincZinc

Vierailija
27/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset luokkakaverit.

Vierailija
28/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kolme tällaista ihmistä on elämääni mahtunut.

1) Joka alan asiantuntija -isäni jolla on Se Oikea mielipide kaikesta - vaikka aikuisena osaakin kyseenalaistaa, jostain se nöyryytyksen tunne edelleen välillä hiipii

2) Vauva- ja pikkulapsiaikainen äitikaveri joka tiesi niksipirkkaratkaisut jokaiseen unipulmaan ja kasvatushaasteeseen ja sai minut tuntemaan itseni idiootiksi kun vips vain vauvani ei vetänytkään 8 tunnin unia vaan heräili 45 min. välein tai minusta 6 metrinen kankaanpala tuntui aluksi vähän hankalalta välineeltä saada puolivuotias selkään kiinni.

3) Yksi aika tuoreeltaan dumpattu etäinen kaveri, joka oli aina hillittömän hämmästynyt jos en ole lukenut tiettyä hänen lukemaansa kirjaa, käynyt jossain tietyssä näyttelyssä tai kuullut jostain tietystä uudesta tutkimuksesta... oikein kulmakarvat kohosi hiusrajaan asti että _todellako_ en ole tähän tutustunut. Ja se järkkymätön itseluottamus joka hänestä huokuu oli musertavaa.

Kuitenkin koen olevani ihan riittävän fiksu, sosiaalisesti kyvykäs, keskimääräistä herkkävaistoisempi ihmissuhteissa ja taatusti hyväsydäminen ja ystävällinen ihminen. Eli noin muuten en koe olevani sekundayksilö, mutta noiden kolmen seurassa.

Vierailija
29/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistit tekee tuota muille ja muutkin epävarmat tyypit

No voi ainainen narskuilun pakotus sentään! Eihän tuo itsensä tyhmäksi tunteminen nyt sitä tarkoita. Esimerkiksi, jos arvostaa/ihailee jotain ihmistä kovasti ja pitää häntä todella viisaana, kyllä minulla helposti tulee sellainen olo. Ja tämä on nimenomaan oma TUNTEMUKSENI, joka ei johdu siitä toisesta.

KIITOS.

Tunnen itseni hitaaksi ja hiljaiseksi yhden moottoriturvan seurassa, kosken ehdi saada häneltä puheenvuoroja. Omat pienet alemmuudentunteet eivät edellytä kummaltakaan osapuolelta persoonallisuushäiriötä -_-

Niinpä. Ja ylipäätään tässä tai jossain muussakin asiassa, se että itsestä _tuntuu_ jotenkin negatiiviselta ei välttämättä tarkoita sitö, että se on automaattisesti sen toisen ihmisen vika ja hän tahallaan aiheuttaa tämän.

Vierailija
30/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs etäisempi työkaveri. Hänellä on maailman kylmin katse ja hieno kyky saada muut tuntemaan itsensä tyhmiksi.

Kiitos vaan, Kirsti K.

Kirsti taisi käydä alapeukuttamassa ja tekemässä olosi epävarmaksi! 😂

Vierailija
31/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
32/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni. Joka on paljon heikommin menestynyt esim.koulussa. Pitää ihme tietovisoja aiheista joista itse tietää vastaukset jotakin kautta. Jollen tiedä mikä oli jonkun tyyliin elokuvan kolmas repliikki niin katsoo halveksuen ja osin voittaja-ilmeellä.

Vierailija
33/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs etäisempi työkaveri. Hänellä on maailman kylmin katse ja hieno kyky saada muut tuntemaan itsensä tyhmiksi.

Kiitos vaan, Kirsti K.

Tarvitseeko tänne oikeasti laittaa muiden tunnistettavia nimikirjaimia, oli kuinka kylmä ihminen tahansa? Jos on etäinen, tuo voi olla vaan omaa luuloasi kun et tunne henkilöä hyvin.

Vierailija
34/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yksi työkaveri. Laittaa minulle nipun hommiaan, joita ei osaa tehdä. Ei pohjusta, että mitä tarkalleen pitäisi tehdä eikä anna tarvittavia esitietoja. Ja sitten päivittelee, kun en saa ko. hommia hoidetuksi. Keskeyttää työnteon ja kyselee jotain nippelijuttuja, joita mukama ei itse tiedä. Tasan tarkkaan tietää, haluaa vain testata sanomisiani, jotta saisi juoruiltavaa. En enää jaksa pelata tuota testailupeliä, joten leikin suosiolla tyhmää.

Vierailija
35/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja ei ole mikään älyn mittari. Hän ottaa asioista selvää ja kyselee. Ellei erikseen ole joku erikoistunut. Silti hän kirjoittaa mitä käsketään. Kritiikkiä ei saa antaa ainakaan vasemmalle.

Vierailija
36/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että jo kolme kommentoijaa ovat kertoneet, että isosisko saa tuntemaan tyhmäksi. Yksi tuttavista (pikkusisko) ilmaisi kerran asian niin, että "isosiskoni omasta mielestä hän omistaa totuuden", eli oli totuus mikä tahansa, niin isosisko on omasta mielestänsä oikeassa, faktoilla ei niin väliä. Ex-anoppi oli myös omasta mielestänsä aina oikeassa, vaikka hänen päänsisäisellä maailmalla ei ollut monien ulkopuolisten mielestä paljon todellisuuden kanssa tekemistä. Oma isosiskoni ei varsinaisesti ole saanut minut tuntemaan itseäni tyhmäksi, koska minulla oli huomattavasti paremmat arvosanat koulussa kuin hänellä. Ehkä hän sen takia (kateudesta) oli niin järkyttävän ilkeä. Olen sen takia joutunut käymään terapiassa (ryhmäterapiassa), jossa yksi pikkuveli kertoi, että hän joutui esittämään tyhmempi kuin hän oikestaan on, jonkinlaisen perherauhan säilyttämiseksi, koska hänen vanhempi sisaruksensa ei olisi kestänyt sitä, että hän olisi ollut fiksu.

Vierailija
37/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies, olen hänen sanojensa mukaan tyyliin aika tyhmä enkä kovinkaan hauska yms. Yleinen reaktio mun sanomisiin tai johonkin hauskana pitämääni heittoon on että mitäköhän vi..ua? ja omituinen katse. Tiedän kyllä että olen keskivertoa tyhmempi, enkä menestynyt koulussa tai suosiaalisesti lahjakas.

Vierailija
38/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies...

Vierailija
39/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
40/45 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomies, olen hänen sanojensa mukaan tyyliin aika tyhmä enkä kovinkaan hauska yms. Yleinen reaktio mun sanomisiin tai johonkin hauskana pitämääni heittoon on että mitäköhän vi..ua? ja omituinen katse. Tiedän kyllä että olen keskivertoa tyhmempi, enkä menestynyt koulussa tai suosiaalisesti lahjakas.

(Tuleva) aviomies on minunkin vastaukseni.

Minä kuitenkin olen koulutetumpi kuin mies, olen ylipäätään pärjännyt noin paperilla paremmin kuin mies, mutta sosiaalisesti olen aika vajaa. Mies taas on sosiaalisesti melko lahjakas ja ns. sanaseppo, minä olen tällainen hissukampi, ja hän saa oloni usein tyhmäksi.

Toista on ollut oikeastaan kenen muun kanssa tahansa. Minua on sanottu huumorintajuiseksi ja fiksuksi useinkin, mutta toista on täällä kotona.

Miksi olen sanoin kosintaan ”kyllä”? En tiedä.