Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Qlaira e pillereistä asiaa

Saniii
28.01.2020 |

Hei!

Onko täällä muita ketkä syö Qlaira e pillereitä ? Millasia kokemuksia onko ollut sivuoireita ?
Oon syöny nyt noin vuoden, alussa oli tiputtelua jonkin aikaa kunnes menkat jäi kokonaan pois noin 3kk käytön jälk Onko muilla käynyt näin?
Onkohan tästä haittaa ja mistä johtuu ?
Välillä tullut keskellä kiertoa pari tippaa verta. Tällä hetkellä ei ehkäisyn tarvetta niin olen miettinyt kannattaako lopettaa, mut kieltämättä tää menkkojen puuttuminen on hyvä asia( vaik luomu menkat kivuttomat ja säännölliset mutta aika runsaat) niin oon jatkanut toistaiseksi . Mietin vaan onko tää terveydelle huono juttu " turhaan syödä " . Luin myös että jotkut syö näitä vaihdevuosiin niin se vähän kuulosti oudolta kun näiden pitäisi olla matalahormoniset kuitenkin niin miksi sitten vaihdevuosiin joillekin annettu ??!!
Kolmea merkkiä oon syöny aiemmin yasmin, gestinyl , yasminelle kaikista hirveät oireet plus halut lähti. Näistä ei mitään oireita , ni en tiedä kannattaako lopettaa kun jos suhde tulisi niin näihin palaisin ja uudelleen alotus aina nostaa veritulppariskiä pelkään myös hiustenlähtöä kun näiden pillerien myötä hiukset on vahvistunut kun ei enää lähde hiuksia juurikaan.
Tälläistä pohdintaa täällä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, jos sinulle ei kerrottu, että noita määrätään usein lääkkeeksi voimakksisiin vuotoihin. Kuukautisten poisjäänti on siis toivottu vaikutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi