Onko Tori.fi out? Onko tilalle tullut jotain uutta?
En ole käyttänyt Tori.fi:tä sitten viime kesän - nyt ensin yhtä tiettyä tavaraa ja olen ihmeissäni, miten hiljaiselta näyttää. Tein uteliaisuuttani muutaman haun sekä huonekalu- että vaatepuolelta - sellaisia juttuja, mitä olen ostanut sieltä ennenkin - ja hakutuloksia on vain kourallinen!
Onko Tori oikeasti hiljentynyt vai onko tämä jokin optinen harha? Piti laittaa sinne vähän tavaraa myyntiin, mutta käykö siellä enää mikään kaupaksi?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Täysin kuollut sivusto. Itse en enää edes selaile.
Nopeastipa kaikki muuttuu! Viime vuonna tosiaan sekä myin että ostin siellä vielä.
Tietääkö kukaan, onko jokin muu markkinapaikka tullut tilalle? Minne ovat sekä ostajat että myyjät siirtyneet?
Torissa niin paljon huijareita, että väki lähti sieltä. Facebookissa ihmiset myy nykyään kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeastipa kaikki muuttuu! Viime vuonna tosiaan sekä myin että ostin siellä vielä.
Tietääkö kukaan, onko jokin muu markkinapaikka tullut tilalle? Minne ovat sekä ostajat että myyjät siirtyneet?
facebookiin.
Huomasin, että nytsiellä annetaanpois tavaraa, jota ennen myytiin
Voisiko olla, että netissä myynnin aikakausi on loppunut? Hirveä vaiva parin kympin takia.
Niin, Facebookin Marketplace on nykyään aika vilkas paikka. Kannattaa luoda tunnukset Facebookiin ja etsiä sieltä haluamaasi jos ei tunnuksia jo löydy.
Vierailija kirjoitti:
Niin, Facebookin Marketplace on nykyään aika vilkas paikka. Kannattaa luoda tunnukset Facebookiin ja etsiä sieltä haluamaasi jos ei tunnuksia jo löydy.
Siis onko tämä Marketplace jokin yksi tietty ryhmä? Käsitin aina, että Facebookissa on eri alueilla ja aihepiireillä omat myyntiryhmänsä.
Mitä nuoret sitten käyttää? En tunne yhtäkään alle 40-vuotiasta, jolla olisi facebook-tili.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin, että nytsiellä annetaanpois tavaraa, jota ennen myytiin
Paras oli jokunen viikko sitten kun selailin. Joku antoi pois sohvaansa ja sen lisäksi hakija olisi saanut parikymmpiä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuoret sitten käyttää? En tunne yhtäkään alle 40-vuotiasta, jolla olisi facebook-tili.
Olen 55 eikä minulla ole koskaan ollut Face-tiliä.
Itse olen syksyn ja talven mittaan käyttänyt Toria myymiseen ja ostamiseen, ja molemmat ovat sujuneet siellä melko nopeasti. Oman kokemuksen mukaan ei siis ole "kuollut".
Vierailija kirjoitti:
Itse olen syksyn ja talven mittaan käyttänyt Toria myymiseen ja ostamiseen, ja molemmat ovat sujuneet siellä melko nopeasti. Oman kokemuksen mukaan ei siis ole "kuollut".
Minäkin siis viimeksi viime elo-syyskuussa käytin - siksi ihmetyttääkin, miksi nyt on niin kuollutta. Ehkä se tuntuu siltä vain, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Reutersin viimevuotisen raportin mukaan Facebook on edelleen Suomen suosituin somesovellus (whatsappin jälkeen), ihan kaikissa ikäluokissa.
Eli vastaus: Facebookia käyttävät.
Torissa on kaiken maailman huijareita ja lisäksi paljon näitä myyjiä jotka tulevatkin viime hetkellä katumapäälle. Kaikkein paras oli joku eukko, joka viimetipassa ilmoittikin ettei myykään laukkua minulle siihen hintaan mitä alunperin pyysi kun ukko ei anna myydä. Kiva tuhlata aikaa tällaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reutersin viimevuotisen raportin mukaan Facebook on edelleen Suomen suosituin somesovellus (whatsappin jälkeen), ihan kaikissa ikäluokissa.
Eli vastaus: Facebookia käyttävät.
mitä höpäjät. nuorethan käyttää jodelia, instagramia ja snäppiä. tietysti myös wappia, mutta noi kolme menee kyllä facen edelle.
Ei ainakaan mulla liiku mikään nyt torissa
Tori on minullakin hiljentynyt kovasti. Olen laittanut tavaraa myös facen marcetplaceen, mutta ei sielläkään ole hirveästi kauppa käynyt, tosin ehkö kumminkin paremmin. Taitaa olla vähän hakusessa markkinatilanne nyt.
Zadaa appi mutta ei sielläkään tavara liiku. Facen kirppikset ihan turhia kun kaikki menee heti tai on ylihintaista. Tavalliset kirppikset suosiossa.