Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fiksut tilaavat ruoat kotiin Citymarketin tai Prisman verkkokaupasta - oletko jo kokeillut?

Vierailija
28.01.2020 |

Ollaan oltu pian pari vuotta ruoan verkkotilaajia. Tilataan ruoat viikoittain. Siinä säästää aikaa, hermoja ja rahaa.

Suurempikin määrä tulee hyvin perille, pakasteet ja hedelmät todella ensiluokkaisina.

Vuonna 2019 me kävimme Citymarketin tavaratalossa kaksi kertaa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kelpaa vanhat päiväykset ja mynnähtäneet kasvikset. Näitähän kauppa tuo kotiin jos ei itse ole valitsemassa.

Vierailija
22/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän "ihmisten ilmoilla" olemisesta vaikka sitten Prismassa ja olen mielestäni liikaakin kotona.

Haluan mennä hallitusti ostoksille: kävellä rauhassa kaupungilla fiilistellen.

Ruokaostoksilla käyminen kiireessä ei ole sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kelpaa vanhat päiväykset ja mynnähtäneet kasvikset. Näitähän kauppa tuo kotiin jos ei itse ole valitsemassa.

Ei meillä ainakaan. Tänäänkin sain salaatin ilmaiseksi, kun huomenna menee vanhaksi.

Vierailija
24/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketin kotiintoimitusta käyttänyt silloin tällöin (Helsingin Ruoholahdesta toimitus). Pari toimitusta olen saanut ilman toimitusmaksuakin. Erittäin hyvä palvelu. Pyrin käymään itse lähinnä lähikaupassa.

Vierailija
25/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mä käyn itse kaupois

Samoin, minusta on mukava käydä kaupassa etenkin kun useimmat niistä ovat 5-15 minuutin kävelymatkan päästä omasta asunnosta. Tietokoneen ruutua tulee tuijotettua ja paikallaan istuttua muutenkin ihan riittävästi. Kun käy itse kaupassa voi aina valita sen kaikkein uusimman tuotteen, jossa parasta ennen päivämäärä on mahdollisimman kaukana. Lisäksi kauppareissulla voi saada uusia ideoita verrattuna siihen että katsoisi pelkästään netissä olevaa katalogia.

Vierailija
26/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, koska omalla paikkakunnalla noilla ei ole verkkokauppaa. Parilla K-marketilla on, mutta ne on niin kalliitta kauppoja, joten rahaa menisi entistä enemmän.

Sama täällä. Lisäksi vielä palvelu maksaa 14,90 €. En malta, käyn mieluummin Lidlissä.

Vierailija
27/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeitiin verkotilausta jouluna. Tilattiin kuudelle hengelle jouluruoat, -juomat ja kalat sekä kinkku. Ei tarvinnut jonottaa yhtään. Eikä kantaa ainuttakaan kassia.

Vierailija
28/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ostokseni Lidlissä, jonne on matkaa 200m.

Vierailija
29/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin siirryin ruoan tilaamiseen viikoittain kotiovelle muutama kuukausi sitten. Vuoden paras ratkaisu! Autottomana kaupassa sai ravata vähän väliä kun kerralla ei saanut tulemaan monen päivän satseja mukavasti. Inhosin syvästi ostosreissuja ja suunnitelmallisuuteni ostosten suhteen oli todella huonoa. Nyt sohvalla ruoan klikkailu säästää hurjasti kaupassa vietettyjä tunteja ja koen viikon ostosten suunnittelunkin siedettävämmäksi. Heräteostokset ja ovat vähentyneet paljon, kasvisten käyttö lisääntynyt ja valmisruokien vähentynyt. Käytän kauppareissusta säästyneen ajan mieluummin ruoanlaittoon. Inhoan sitäkin, mutta kun yksi tympeä homma on jäänyt pois, sekään ei enää harmita niin paljoa. Kuljetusmaksut eivät paina juuri missään näiden hyötyjen rinnalla ja niitä kompensoi heräteostosten ja kalliin valmisruoan väheneminen ostoskorissa. Suosittelen!

Vierailija
30/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluostokset tilaan aina kotiin cittarista, mutta muuten käyn lähikaupassa ostoksilla. Todella hyvä palvelu on tuo kotiinkuljetus, tuotteet aina priimalaatua, ja jos olisin liikuntakyvytön niin käyttäisin säännöllisesti. Jouluostoksiin on aina laitettu joku kiva yllätyskin mukaan.

Vierailija
31/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän "ihmisten ilmoilla" olemisesta vaikka sitten Prismassa ja olen mielestäni liikaakin kotona.

Minustakin kauppareissu on hyvä syy lähteä kotoa liikkeelle. Paikallinen Citymarket ja Sokos ovat noin 15 minuutin kävelymatkan päässä ja Prismaan menee polkupyörällä noin 15 minuutissa.

Vierailija
32/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut ruoan ostamista netistä yli 15 v aikana monta kertaa useasta kauppaketjuista (en tosin AP:n mainitsemista, koska en asu Suomessa), mutta ei valitettavasti toimi ainakaan meidän perheessä. Joka kerta on jäänyt jotain puuttumaan toimituksesta kun tuote on ollut loppu. Joskus korvaavana. tuotu tuote toimii, joskus ei, joskus ei tule mitään korvaavaa. Jos tilasit vaikka espanjalaista oliiviöljyä ja tulikin italialaista, niin okay no problem. Mutta jos halusit tehdä vaikka ankanrintaa, eikä ollutkaan rintoja joten toivat korvaavana ankan koipia, niin se nyt ei valitettavasti ole lainkaan sama asia. Ja nyt on sitten vaihtoehtona joko hylätä ne koivet ja kaikki muutkin tarvikkeet mitä olit siihen aikomaasi ateriaan tilannut, tai lähteä etsimään niitä rintoja jostain kaupoista, jolloin herää kysymys mitä hyötyä tästä nettitilauksesta sitten oli.

Toinen ongelma on se, että itse en yleensä tee ostoslistaa, vaan menen tuttuun kauppaan ja kävelen sen läpi; kun olen kahvihyllyn edessä, mietin tarvitsenko kahvia, jne. Netistä kun tilaa, tulee aina ostettua vähemmän, koska ostan vain ne mitä tietoisesti etsin, eikä tule lainkaan heräteostoksia (jota joku saattaa pitää positiivisenä seikkana, mutta minä en). Myöskään uusiin tuotteisiin ei törmää nettisivuilla läheskään yhtä helposti kuin kaupassa.

Joten meinaan vastaisuudessakin käydä itse kaupassa. Ja silti pidän itseäni melko fiksuna ihmisenä.

Vierailija
33/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, 70-luvulta saakka on perheemme käyttänyt kotiinkuljetuksia.

Sama täällä. Loppui tosin siihen, kun keskioluen kuljetus kotiin kiellettiin.

Vierailija
34/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkähän se mahtaa johtaa, jos kohta ei tartte edes liikkua kun nappia painamalla ruoka ilmestyy nenän eteen, robotti syöttää ja rassaa persesilmän puhtaaksi?

Pikkuisen taas enemmän helpotetaan yksilön syrjäytymistä. Vielä kun saataisi perustulo, niin sitten alkaa lisääntyä uutiset, joissa syrjäytynyt naapuri huomattiin vasta hajun perusteella.

Vierailija
35/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan hedelmiä enkä ikinä antaisi kenenkään valita niitä puolestani. Kauppa on lähellä, tulee liikuntaakin samalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi