Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fiksut tilaavat ruoat kotiin Citymarketin tai Prisman verkkokaupasta - oletko jo kokeillut?

Vierailija
28.01.2020 |

Ollaan oltu pian pari vuotta ruoan verkkotilaajia. Tilataan ruoat viikoittain. Siinä säästää aikaa, hermoja ja rahaa.

Suurempikin määrä tulee hyvin perille, pakasteet ja hedelmät todella ensiluokkaisina.

Vuonna 2019 me kävimme Citymarketin tavaratalossa kaksi kertaa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden ajan minäkin. Kerran viikossa tilaan Cittarista. 

Vierailija
2/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei taida olla kotiinkuljetusta. Enimmäkseen käydään kyllä Lidlissä ja kerran kuukaudessa ehkä Prismassa. Cittarissa vain noin kerran vuodessa. Sinänsä voisin käyttääkin verkkokauppaa, jos esimerkiksi hedelmät ja vihannekset olisivat yhtä laadukkaita kuin itse valitut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kokeiltu, mutta ikävä kyllä sieltä ei saa kaikkea tarvitsemaamme. Valikoima huonompi kuin myymälässä ja usein jokin sellainen tuote "loppu", mitä myymälässä on aina paljon. Ilmeisesti kerjääjät eivät löydä, ehdi keräämään tms. 

Välillä joo ihan toimiva ratkaisu, mutta ei vakikäyttöön. 

Vierailija
4/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, koska omalla paikkakunnalla noilla ei ole verkkokauppaa. Parilla K-marketilla on, mutta ne on niin kalliitta kauppoja, joten rahaa menisi entistä enemmän.

Vierailija
5/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt kun paikallinen Prisma aloitti juuri kuljetukset. Olisi kyllä näppärää jos kerrostaloonkin sisälle asti kantavat. Asun näet hissittömässä talossa. Rahaakin ei varmasti kuluisi enempää kun Prisma huomattavasti halvempi kuin nyt käyttämäni kaupat. Kympin kuljetusmaksu tulisi ostoksien hinnassa nopeasti takaisin. Prisma sen verran hankalassa matkassa autottomana ettei ole ollut minun kauppani toistaiseksi. 

Vierailija
6/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketista tilaan joskus, Prisma ei tee kotiinkuljetuksia tänne päin Helsinkiä ja se Alepa Kauppakassi on surkea valikoimaltaan.

Vierailija
7/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä käyn itse kaupois

Vierailija
8/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 70-luvulta saakka on perheemme käyttänyt kotiinkuljetuksia.

Vierailija
9/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta käyttänyt S-marketin ja Prisman palvelua. Vaihdellen joko haen valmiit ruokakassit Prismalta ohikulkiessani (olen töissä lähellä) tai tilaan kotiin S-marketista. Suosittelen. Kerran (1x) näiden neljän vuoden aikana on ollut valittamista tomaattien laadussa, olivat liian raakoja samana päivänä käytettäväksi ja niiden hinta korvattiin mulle seuraavassa tilauksessa. Muuten tuoretuotteet aina priimaa. 

Vierailija
10/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimpään Prismaan tai City Markettiin 100km joten tuskinpa onnistuu.

Vierailija
11/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin Prismalla ei ole kotiinkuljetusta vaan ainoastaan keräilypalvelu. Muutaman kerran olen tilannut ostokset ja autottomana tuonut kassit kotiin taksilla. Citymarketin kotiinkuljetusta on myös tullut kokeiltua pariin otteeseen, kun on ollut ilmainen kuljetus. Yleensä kaikki on mennyt hyvin ja tuoretuotteet on olleet hyvälaatuisia, mutta kerran sain soiton Prismasta, että joku toinen asiakas oli vienyt ostokseni ja heiltä menisi hetki keräillä tuotteet uudelleen! Hyvityksenä saimme suklaalevyn ja ilmaiskoodeja seuraavan tilauksen keräysmaksuun.

Vierailija
12/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty tilaamaan kotiin Prismasta, vaan mulla valittavana vain Alepan valikoima. S-ryhmä siis säätänyt näin sille sijainnille, jossa olen. Alepa on kalliimpi niin sieltä tilannut pari kertaa vuodessa kuivatuotteita.

Vierailija
13/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu menee Lidliin, laittaa ostoskärryyn samat ostokset kuin S tai K-kaupassa, ja maksaa 100 euron ostosten sijaan 60€.

Vierailija
14/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppoa tilata netistä ruokaa. Käytän palvelua pari kertaa viikossa, kuluja tulee 10 kerta. Kuljetukset maksaa 80 € kuussa, mutta on sen arvoista, että ei tarvitse raahata kauppakasseja ja käyttää aikaa kaupassa. Säästän tässä 10 tuntia kuussa ja hermojani.

Tykkään laittaa ruokaa, mutta kaupassa en taas tykkää käydä ja usein olen ihan uupunut kauppareissun jälkeen.

Aikaa säästyy olennaiseen, eli perheen kanssa olemiseen.

Vierailija
15/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Ei tartte enää lähteä väsyneiden lasten kanssa kauppaan päiväkodin jälkeen.

Laskin jouluna että ollaan verkkotilaamalla säästetty ainakin sata tuntia aikaa :)

Vierailija
16/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu menee Lidliin, laittaa ostoskärryyn samat ostokset kuin S tai K-kaupassa, ja maksaa 100 euron ostosten sijaan 60€.

Rahaa menee enemmän, mutta toisaalta hermoja säästyy 👍 Viikon ruuat voi suunnitella paremmin.

Vierailija
17/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän "ihmisten ilmoilla" olemisesta vaikka sitten Prismassa ja olen mielestäni liikaakin kotona.

Vierailija
18/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ihan sittarin vieressä joten en viitsi kotiin alkaa tilaamaan ja maksaa kotiinkuljetuksen takia enemmän siitä kuin että jos menen sinne kauppaan itse ostamaan tuotteet.

Vierailija
19/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Ei tartte enää lähteä väsyneiden lasten kanssa kauppaan päiväkodin jälkeen.

Laskin jouluna että ollaan verkkotilaamalla säästetty ainakin sata tuntia aikaa :)

Niin totta! Tuonkin ajan voi käyttää lasten kanssa leikkien ja askarrellen. Sen sijaan, että raahaa väsynyttä lasta kaupassa perässään.

Vierailija
20/35 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkähän se mahtaa johtaa, jos kohta ei tartte edes liikkua kun nappia painamalla ruoka ilmestyy nenän eteen, robotti syöttää ja rassaa persesilmän puhtaaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi