Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihiyden huippu, kerro esimerkki

Vierailija
28.01.2020 |

Omani tässä. Anopulla on wc:ssä sanko mihin pitää kerätä käyttämättä jääneet wc paperit myöhempää käyttöä varten. Eli siis vaikka repeytyneet, ei haittaa vaikka reunassa olisikin vähän sitä ihteään. Sinne se niitä Haisevia papereita säilöö, hyi että kun ällöttävä asiouda siellä. Aina muistuttaa että "muistakaa sitten käyttää sankoa" No ei tod. Käytetä!

Kommentit (3893)

Vierailija
3541/3893 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin koulutuksessa työporukalla ja ohjelmaan kuului työnantajan kustantama lounas, joka tarjoiltiin annoksina pöytään. Naiskollega ei jaksanut syödä koko annostaan, jolloin yksi mieskollega kysyi, voiko hän syödä loput tuon naisen lautaselle jääneestä pihvistä ja sai luvan. Vähän tätä toimintaa jälkeenpäin päiviteltiin. Kyseinen mies tuo aina omat eväät töihin ja kuuluu näihin, jotka syövät kaksin käsin, jos kahvihuoneeseen on tuotu jotain kokousjämiä, synttärikakkuja tai lomapullia. Ikisinkku tietysti, sillä suhdeviritelmänsä ovat jostain kumman syystä aina päättyneet. 

Vierailija
3542/3893 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni väitti että olin ottanut eli varastanut häneltä yhden tiskikapselin tiskikoneeseen kun kävin kylässä hänen luona.Muutakin olin vienyt, Syönyt hänen ( pihin) juustot ,margariinijuustoa jota ostaa Lidlistä. Samoin syönyt hänen keksisuklaan. 

Unohti että joka päivä hain ruoat kaupasta sekä laitoin, illalla tarjosin whiskyt ym ulkoterassilla. En syö margariinijuustoa enkä keksisuklaata. 

Itse kokki joten olen tarkka syömisistäni. Entisenä ravintolan pitäjänä omistan suuret määrät porsliinia .keittiötarvikkeita ym. 

Tästä poikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3543/3893 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni väitti että olin ottanut eli varastanut häneltä yhden tiskikapselin tiskikoneeseen kun kävin kylässä hänen luona.Muutakin olin vienyt, Syönyt hänen ( pihin) juustot ,margariinijuustoa jota ostaa Lidlistä. Samoin syönyt hänen keksisuklaan. 

Unohti että joka päivä hain ruoat kaupasta sekä laitoin, illalla tarjosin whiskyt ym ulkoterassilla. En syö margariinijuustoa enkä keksisuklaata. 

Itse kokki joten olen tarkka syömisistäni. Entisenä ravintolan pitäjänä omistan suuret määrät porsliinia .keittiötarvikkeita ym. 

Tästä poikki. 

En ymmärtänyt, mikä poikki

Vierailija
3544/3893 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuuntunut, ex,rva kirjoitti:

enpä tiennyt millaseen perheeseen menin miniäksi, naaourin nuori mies tuli äidin kuskiksi kun tuolla oli edustusliike jonka

takia piti ajaa pitkin etelä Suomea. mies

alkoi piirittämään minua ja menin retkuun

.. äidillä oli mökki Sipoossa . sinne tuo mies tuli joka viikonloppu ja lomillaan kun asui vielä vanhemmillaan , ikinään ei mies tuonut sinne ruokaa eikä juomia vaan söi ja joi äidin ostamat ruuat . eikä

saituuttaan ostanut sormuksiakaan. äiti

antoi oman vanhan kihlasormuksensa

exälle jolla se kihlasi minut, sitten appi

tarjoutui maksamaan vihkisormuksetkin.

sitte vieĺä telkan ja puhelinosakkeen kun

exä oli niin saamaton/pihi ettei markkaa-

kaan tahtonut kotiin tuhlata, vuokran se maksoi, minä maksoin kaiken muun.

myöhemmin selvisi mistä se nuukuus kumpusi, appi sanoi ettei hän viitsi ostaa mökkiä kun saa olla ilmaiseksi toisen mökillä, ja pyrkivät vielä muuttamaan ostamaani Hesan ok-taloon, nuo lokit

Tuota, ihan itse tämän aarteen valitsit.

Aika kauan taitaa olla löydöstäsi, kun markoista ja puhelinosakkeista kerrot.

Erikoinen tarina, mikäli tekstin ymmärsin.

Vierailija
3545/3893 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla kyllä ne jätepussit, mitkä myydään rullassa jotain 25-30 kpl, on kyllä aina kestäneet.  En minä ymmärrä, mikä ihmeen purkin reuna niitä hajottaa.  Esim. jugurtti- ja viilipurkithan menee muovikeräykseen, ei ne kuulu sekajätteisiin.

Peltipurkit taas menee metallikeräykseen.  Ja lasipurkit lasinkeräykseen.  Pahvipurkit kartonkikeräykseen.  Mistä ihmeen materiaalista sun purkkisi tehdään, kun ne repii jätepussin rikki?

Seka- eli poltettaviin jätteisiin menee oikeastaan aika vähän mitään.  

Et varmaan ymmärrä että eri kunnissa on erilaiset jätemääräyksen ja suositukset? Meillä viilipurkit menevät sekajätteeseen. Sinne voi myös laittaa niiden metalliset kannet. Myös kartonkitörpöt, likasiet sellaiset laitetaan sekajätteeseen. Eli ne kuuluvat sekajätteeseen.

Mikä kunta? Kyllä lähtökohtaisesti jätelait koskee kaikkia.

Nämä uusetnyt voimaan tulleet jätelait koskevat yli 10 000 asukkaan kuntia. Korjatkaa, jos muistan väärin tuon rajan. Joka tapauksessa tiedän 8 000 asukkaan kunnan, jossa ei ole näitä tiukkoja rajoja. Omaani koskee, asukkaita yli 10 000.

Noo, antaapa hänen sitten vaan ostella kalliita muovikasseja roskapusseikseen.

Minä olen kyllä laittanut sekajätteeseen rikkonaista lasiakin joskus, kun kaikki lasit ei kelpaa lasinkeräykseen.

Vierailija
3546/3893 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti ja poika söivät loppuun vanhat lääkkeet joiden viimeinen käyttöpäivä oli lähellä. Ettei mene hukkaan. Poika oli mun koulukaveri.

Voittaja on löytynyt!

Vierailija
3547/3893 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla kyllä ne jätepussit, mitkä myydään rullassa jotain 25-30 kpl, on kyllä aina kestäneet.  En minä ymmärrä, mikä ihmeen purkin reuna niitä hajottaa.  Esim. jugurtti- ja viilipurkithan menee muovikeräykseen, ei ne kuulu sekajätteisiin.

Peltipurkit taas menee metallikeräykseen.  Ja lasipurkit lasinkeräykseen.  Pahvipurkit kartonkikeräykseen.  Mistä ihmeen materiaalista sun purkkisi tehdään, kun ne repii jätepussin rikki?

Seka- eli poltettaviin jätteisiin menee oikeastaan aika vähän mitään.  

Et varmaan ymmärrä että eri kunnissa on erilaiset jätemääräyksen ja suositukset? Meillä viilipurkit menevät sekajätteeseen. Sinne voi myös laittaa niiden metalliset kannet. Myös kartonkitörpöt, likasiet sellaiset laitetaan sekajätteeseen. Eli ne kuuluvat sekajätteeseen.

Mikä kunta? Kyllä lähtökohtaisesti jätelait koskee kaikkia.

https://www.jatehuoltolautakunta.fi/Jatehuolto/Omakotitalo

siinäpä sulle luettavaksi.

Hyötyjätteiden lajittelu 

Hyötyjätteet tulee toimittaa kunnallisen jäteyhtiön tai tuottajayhteisön järjestämiin ekopisteisiin. Lähimmän pisteesi löydät osoitteesta https://www.kierratys.info/

ELi missä kohtaa tuossa linkkaamassasi jutussa oli annettu (oma)kotitalouksille lupa olla lajittelematta jätteitään? Lisäksi siellä on vielä tarkennettu asiaa noissa määräyksissä:

3. Luku Jätteiden kerääminen kiinteistöllä

12 § Kiinteistöllä erikseen lajiteltavat jätelajit

Kunnallisen yhdyskuntajätehuollon piirissä olevilla kiinteistöillä syntyvästä yhdyskuntajätteestä on lajiteltava

erikseen kierrätettävät jätteet ja muut tämän säännöksen mukaiset jätteet siltä osin kuin niiden keräys on

järjestetty kiinteistöittäisesti tai alueellisissa keräyspisteissä. Jätteen haltija huolehtii jätteiden lajittelusta ja

keräykseen toimittamisesta.

Biojäte on lajiteltava erikseen kiinteistöillä, jotka kuuluvat näiden jätehuoltomääräysten 14 tai 15 §:n mukaan

biojätteen kiinteistöittäisen erilliskeräyksen piiriin taikka, jotka ovat ilmoittaneet kompostoivansa biojätteen.

Jos biojätettä ei kerätä erikseen tai kompostoida, se laitetaan sekajäteastiaan.

Kartonki-, muovi- ja lasipakkaukset sekä pienmetalli toimitetaan tuottajien tai kunnallisen jäteyhtiön järjes-

tämään ekopisteeseen tai kiinteistöittäiseen jäteastiaan, jos kiinteistö kuuluu jätehuoltomääräysten 14 ja 15

§:n mukaan näiden jätteiden kiinteistöittäisen erilliskeräyksen piiriin.

Poistotekstiilit toimitetaan kunnallisen jäteyhtiön järjestämään alueelliseen keräyspisteeseen.

Paperijäte on lajiteltava erikseen ja toimitettava tuottajavastuulla järjestettyyn keräysastiaan kiinteistöllä tai

tuottajan alueelliseen keräyspisteeseen.

Lisäksi ko. määräyksissä on myös lueteltu ne lätejakeet, joita EI saa laittaa jätepönttöön:

28

Sekajäteastiaan ei saa laittaa:

• palo- tai räjähdysvaaran aiheuttavia jätteitä

• vaarallisia jätteitä (ml. lääkkeitä)

• jauhesammuttimia
• metallia

• erityisjätteitä

• aineita tai esineitä, jotka painonsa, kokonsa, muotonsa, lujuutensa tai muun syyn takia voivat

aiheuttaa vaaraa tai työturvallisuusriskin tyhjentäjälle, jätteen tuojalle, jäteastiaa käsitteleville

tai jätteenkäsittelijälle

• aineita tai esineitä, jotka voivat vahingoittaa jäteastiaa tai jäteautoa tai vaikeuttaa merkittä-

västi jätteen kuormaamista tai purkamista

• nestemäisiä jätteitä

• hiekoitushiekkaa ja maa-aineksia

• suuria määriä rakennus- ja purkujätettä

• suuria määriä puutarhajätettä tai risuja

Eli erikseen on vielä kielletty metallin laittaminen sekajäteastiaan.

Nämä löytyvät linkaamaltasi sivulta.

Kiitos viestistäsi. Ehkä tämä herättää edes jonkun. Ä

Hyvähän näitä on kerrata, mutta lähinnähän nyt oli kyse niistä pusseista, missä ne mitkäkin roskat ja jätteet sinne roskiksiin kiikutetaan.

Kaupan muovikassi on ehdottomasti se kallein vaihtoehto, jos se siis samalla viskataan sinne roskikseen sekin. Jos sen vain tyhjentää sinne ja käyttää uudestaan niin kauan kuin se suinkin kestää, niin miksei se ainakin silloin hiukan halvemmaksi tule.

Vierailija
3548/3893 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun exä oli tosi piru joka vihasi yhteistä poikaamme. mies vei jonnekin pojalleni ostamani kalliit rattaat, 3 polkupyörää, sukset , pesi 60 asteessa Monacosta 12v pojalle ostamani kalliin villapaidan, siitä tuli nukenpaita. mies piti poikaa nälässä

joka selvisi vasta.kun tuo oli 14v, myös

pojalle ostamani uudehko Corolla katosi pihastamme, mies kai pisti sen lihoiksi.

olinpa vahingon iloinen kun tuo kuoli

kohtaukseen 46 vuotiaana yksinään.

tuossa ei ollu kyseessä pihiys vaan sadismi, mutta exä ei millään suostunut

maksamaan auto- ja asuntolainoja, sain

yxin maksaa kaiken, erossa mies kyllä

osasi vaatia kaiken mitä omistin jota en tietenkään antanut sille

Vierailija
3549/3893 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuuka voisi kerätä muovipusseja kaupan roskiksesta ja tölkkejä jätekontista joita

on siellä miljoonia, siten säästyy pitkä penni

Vierailija
3550/3893 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

töistä voi mennä uimahalliin suihkuun jos ei jaksa kotiin asti,

vielä tuosta vanhusten nuukuudesta, eikö

nuoremmat tajua että säästötilin karttu-

minen on juuri sitä elämästä nauttimista,

eikä mietitä mitä jää perinnöiksi kellekin.

vanhalle on riski lähteä yxin matkoille

kun voi sattua mitä tahansa, voi pyörtyä

tai kaatua, varkaat repii laukun ja korut

päältä, vanhetessaan alkaa pelkäämään

mitä voi sattua matkoilla

Vierailija
3551/3893 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun exä oli tosi piru joka vihasi yhteistä poikaamme. mies vei jonnekin pojalleni ostamani kalliit rattaat, 3 polkupyörää, sukset , pesi 60 asteessa Monacosta 12v pojalle ostamani kalliin villapaidan, siitä tuli nukenpaita. mies piti poikaa nälässä

joka selvisi vasta.kun tuo oli 14v, myös

pojalle ostamani uudehko Corolla katosi pihastamme, mies kai pisti sen lihoiksi.

olinpa vahingon iloinen kun tuo kuoli

kohtaukseen 46 vuotiaana yksinään.

tuossa ei ollu kyseessä pihiys vaan sadismi, mutta exä ei millään suostunut

maksamaan auto- ja asuntolainoja, sain

yxin maksaa kaiken, erossa mies kyllä

osasi vaatia kaiken mitä omistin jota en tietenkään antanut sille

Vierailija
3552/3893 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän vanhoja repeytyneitä sukkia perseen pyyhkimiseen,niin säästyy vessapaperia. Pesen ne jokaisen käyttökerran jälkeen ja heitän pois kun pesu ei enää riitä.

Et kai ole tosissasi😳🤮

Vierailija
3553/3893 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Lataa kännykän työpaikalla.

- Soittaa kaikki mahdolliset puhelut työpaikan puhelimesta.

- tekee kaikki lounasruoat kotona kun ei raski syödä työpaikan henkilöstöravintolassa

- ajaa useita km sivunsa fillarilla hakemaan tarjouksia kaupasta siis esim 0.50 €/kg hintaeroissakin.

- elämäntapana on nuukailu kaikessa ja muiden ihmisten hyväntahtoinen hyväksikäyttö

Monella tuntuu olevan tämä kännykän lataaminen työpaikalla. Pienet purot jne, mutta kun nykyisen älypuhelimen lataaminen maksaa 2-3 euroa VUODESSA. Työnantajaa ei varmaan haittaa, mutta onpa säätöä muutaman sentin takia.

Totta, mutta kyllä mäkin lataan puhelinta töissä, ja kaikki muutkin ketä tunnen lataavat, ihan vain nyt siksi että akku voi olla lopussa, ja työpaikalla lataaminen on kätevää kun ei ole 7 tuntiin menossa minnekään joten puhelin ehtii latautua moneen kertaan täyteen. Työpäivän jälkene sitten on akku aina 100% eikä tarvitse miettiä että pitää laittaa kotona heti lataukseen että akku riittää, kun kuitenkin töiden jälkeen pitää kauppaan harrastuksiin jne.

Me myös mieheni kanssa haemme tarjoukset nimen omaan pyörällä. Siinähän ei säästä mitään että ajelee autolla tarjousten perässä vaan päinvastoin tulee halvemmaksi ostaa ei-tarjouksesta, mutta samasta kaupasta jottei polttoainetta kulu kauppojen välillä ajeluun.

Sinänsä tarjoushomma on meille hupia vain, eli käydään jos on leppoisa vapaapäivä  ja hieno ilma, eikä ole muualle menoa.

On ihan eri asia ja normaalia ladata puhelinta tarpeen mukaan töissä tai missä vain kun akku on lopussa, kuin tuo edellä mainittu pihistely missä ladataan VAIN töissä. Siinähän saa nähdä tosissaan vaivaa että säästelee akkua illat ja viikonloput ennen kuin pääsee töihin lataamaan.

Itsestäsi sinä puhut, miten voitkin olla noin patologisen saita?

Ei sulla ole mitään mahdollisuutta tietää miten paljon kollegasi puhelintaan kotonaan lataa. Enkä edes ymmärrä miten sä jaksat miettiä moista.

En tiedäkään mitään omien kollegoideni puhelimieni lataamisesta, mistäpä sellaisia tietäisikään. Viittaisin näihin ihmisiin jotka ovat itse sanoneet lataavansa puhelinta vain työpaikalla sähköä säästääkseen. Vaan tällä saivartelulla emme varmaan ainakaan säästä mitään. 

Vierailija
3554/3893 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen avoanoppini parsi rullalangalla poikki menneet kävelykenkiensä nauhat. Nauhat oli parsittu moneen kertaan. Tosin hän oli ihan oikeasti köyhyysrajalla, joten varmaan uudet kengännauhat tekivät loven päivän ruokakassaan.

Ostin hänelle kengännauhoja.

Vierailija
3555/3893 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikallamme oli keskijohtoon kuuluva työntekijä joka söi ainoastaan työpaikkaruokalan edullista ruokaa ja kävi työnantajan ilmaisella kuntosalilla. Asunnossaan hänellä ei ollut edes jääkaappi päällä, ettei kulu sähköä. Hän valitti, kun asuntoon oli pakko tehdä sähkösopimus, vaikkei tarvinnut sitä mihinkään.

Kuin ihmeen kaupalla hän löysi naisystävän, mutta nainen sai lähteä nopeasti. Oli ruvennut suunnittelemaan mitä kaikkea he voisivat miehen rahoilla tehdä.

Minulla oli aikoinaan 2000-luvun alkupuolella pomo, joka otti ilmaiseksi henkilöstöravintolasta esim. näkkileipää ja omenoita. Olen omin silmin todistanut. Isotuloinen ihminen. Oltiin työkaverin kanssa lounaalla ja pomo otti pelkän kahvin, istui seuraksi ja kävi hakemassa näkkileipää kahvin kanssa, ei maksanut leivästä mitään. Toisella kerralla meillä oli kokous. Oltiin kollegoiden kanssa kokoonnuttu lounaalle. Pomo tuli sinne henkilöstöravintolaan tervehtimään ja taisi sanoa jotain, että vartin päästä aloitellaan. Lähtiessään otti 2 omenaa jälkiruokapöydästä ja käveli maksamatta ulos. En tiedä, oliko äärimmäistä pihiyttä vai oliko tarve varastaa, siis kleptomania. Pihiyteen viittaisi se, että kokouksista poistettiin kahvitarjoilu. Aiemmin edellisen pomon aikaan oli vapaasti saatu ottaa termarista kahvia ja teetä. Kun tämä uusi pomo tuli, ei mennyt monta kuukautta, kun kahvia ei enää tarjottu. En siis tarkoita, että kenenkään talous tai mielenterveys siihen kaatuisi, ettei yhden iltapäivän kestävän kokouksen aikana saa kahvia/teetä, vaan yleisellä tasolla.

Oma ex-pomoni oli aina työmatkoilla (joita hänen kanssaan tein muutamia) lainaamassa hotellin ilmaista polkupyörää, ettei vaan taksilla tarvitsisi ajaa. ABCllä kysyi, että syödäänkö pulla puoliksi? Eväät oli useimmiten mukana, mutta silloin oli unohtunut jääkaappiin. Ei koskaan ostanut huoltoasemilla kahvia/teetä, vaan otti vettä lasiin. Jos kokouksissa jäi sämpylöitä, otti niitä mukaansa joskus useitakin.

Ei muuten, mutta pääomatuloa oli vuodessa lähemmäs miljoona euroa verotietojen mukaan. Nimenomaan pääomatuloja. Palkkatulot olivat vain hieman yli satatuhatta.

...

-Pulla puoliksi ja vesilasi, kiitos.

Vierailija
3556/3893 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen avoanoppini parsi rullalangalla poikki menneet kävelykenkiensä nauhat. Nauhat oli parsittu moneen kertaan. Tosin hän oli ihan oikeasti köyhyysrajalla, joten varmaan uudet kengännauhat tekivät loven päivän ruokakassaan.

Ostin hänelle kengännauhoja.

Mä paikkaan lähes kaikkea. Esim sukat paikkaan rullalangalla, jos ei pohjasta ole kulunut.

Oon saanut myös kunnon teepaitoja, joissa on ollut jotain värjäymää. Aikaisemmin olin saanut ohutta kuminauhaa ja tein näistä itselleni alushousuja.

Kaupasta sain ottaa ison säkin, joka oli täynnä näitä palautuspullopusseja.

Rännin alla oli saavi, kaadoin vedet isoon astiaan ja laitoin muovipusseja väärin päin, veteen likomaan. Vrk jälkeen kuivaamaan pyykkinarulla.

Tämän jälkeen taitoin muovipussit kolmioiksi ja meni kirppikselle.

Silloin tein tätä ihan rahan vuoksi, paitsi en saanut muovipusseista mitään. Paljon oon tehnyt myös ihan kierrätyksen vuoksi.

Olin jo tällöin aika minimalisti.

Nyt en enää näitä tee. Olen töissä kotona ja en käytä arkena sukkia

Vierailija
3557/3893 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni perhe pesee suodatinpussit.

Vierailija
3558/3893 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka ei maksa sitä omaa kahvikuppiansakaan ensitreffeillä. 

entäs mies, joka keskeyttää yhdynnän kun harmittais antaa omasta pussista ?

Vierailija
3559/3893 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä olen säästäväinen, mutta kyllä pihiyden puolelle välin kääntyy.

Tuppaan säästämään kaiken mahdollisen tulevaan käyttöön: kauniit narut ja lahjapaperit, kortit, nätit pullot ja purkit, kukkaruukut, korit...

Puoliso ei aina ymmärrä😉

Vierailija
3560/3893 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tää on kyllä enemmänkin typeryyttä, mutta laitetaan silti. Eli eräs tuntemani kuljetusyrittäjä huomasi, että tilikausi menee muutaman tonnin plussalle niin osti sitten tuhansilla kuljetuskontteja pihallensa. Välttyi näin kuulemma verojen maksulta kun sai tuloksen nollille. En kyllä ymmärrä mitä iloa niistä täysin ylimääräisistä konteista siellä pihalla nyt sitten on kun sinne jäävät ruostumaan.

voihan ne myydä eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi