Brexit tulee lauantaina ja tullit brittikauppoihin
Kommentit (36)
Britit huijattiin päättömillä valheilla äänestämään brexitiä. Sen jälkeen väsytysfarssilla eroon asti.
Vierailija kirjoitti:
Britit huijattiin päättömillä valheilla äänestämään brexitiä. Sen jälkeen väsytysfarssilla eroon asti.
Heillä oli mahdollisuus korjata tilanne loppuvuodesta. Eivät katsoneet tarpeelliseksi, vaan menevät mieluummin brexit-tien loppuun asti.
Brexit tulee, mutta tullit vasta vuoden päästå.
Hieno ja historiallinen hetki Britannialle. Saivat itsenäisyyden takaisin!
Taival EU:ssa tulee jäämään heidän historiaan ikävänä ja pimeänä ajanjaksona, josta viime hetkellä pelastuttiin. Ja hyvä niin.
Hyvä että lähtivät, ei tuu ikävä. En kuitenkaan usko että brittien elämä tai talous muuttuu mitenkään.
Boris hoiti jämerästi Brexitin maaliin. Parlamentti yritti ensin lyödä kapuloita rattaisiin, mutta kansa antoi vaaleissa vahvan mandaatin viedä Brexit vihdoinkin maaliin. Kolme päivää enää kärsimystä.
Erotaan mekin EU:sta ja perustetaan tilalle Pohjoismainen liittovaltion muiden pohjoismaiden kanssa.
No jotkut etäostosten tullit on melko pientä. Voin vakuuttaa, että se Brexshit vituttaa meitä täällä Iso-Britanniassa asuvia miljoona kertaa enemmän. Olen asunut täällä suurimman osan elämästäni, ja meinasin asua loputkin, mutta kai se on lähdettävä ja jätettävä tämä uppoava saari oman onnensa nojaan. Tai jos Skotlanti itsenäistyy pikapuoliin, niin sitten muutan sinne.
Vierailija kirjoitti:
EU joutui vihdoin alistumaan ja päästämään Britannian talutushihnasta. Saattepa nähdä kuinka elintaso ampaisee siellä nousuun!
Britannia alistui ja hyväksyi EU:n ehdot, ero olisi onnistunut jo kauan sitten mutta britit hangoittelivat vastaan.
Ei briteillä ole mitään sellaista, mitä ei voisi hankkia jostain muualtakin. Irtautukoot mun puolestani vaikka koko Universumista.
Vierailija kirjoitti:
No jotkut etäostosten tullit on melko pientä. Voin vakuuttaa, että se Brexshit vituttaa meitä täällä Iso-Britanniassa asuvia miljoona kertaa enemmän. Olen asunut täällä suurimman osan elämästäni, ja meinasin asua loputkin, mutta kai se on lähdettävä ja jätettävä tämä uppoava saari oman onnensa nojaan. Tai jos Skotlanti itsenäistyy pikapuoliin, niin sitten muutan sinne.
PS: Paljon näyttää olevan Putinin trolleja tässä ketjussa Brexshitiä suitsuttamassa. No, Putin sai mitä halusikin, niin kai siinä on heillä sitten jotain juhlimisen aihetta. Fucktards.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brittien talous rommaa
Näin pelkään. EU on menettänyt kasvonsa niin totaalisesti tässä sotkussa että se ei takuulla jätä sitä kostamatta.
Millä tavalla EU on mielestäsi menettänyt kasvonsa?
Vierailija kirjoitti:
Ei briteillä ole mitään sellaista, mitä ei voisi hankkia jostain muualtakin. Irtautukoot mun puolestani vaikka koko Universumista.
Ehkä sinä ostatkin lähinnä jotain muovikräsää. Minä olen ostanut Briteistä vanhoja kirjoja :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä ostatkin lähinnä jotain muovikräsää. Minä olen ostanut Briteistä vanhoja kirjoja :).
En osta muovikrääsää. Ja vanhoja kirjoja kuten lähes kaikkea muutakin on myynnissä muuallakin maailmassa kuin Britanniassa.
Olisi parempi tiivistää EU:ta ja muodostaa läheisempi liitto. EU:ssa voisi sitten olla kahden kerroksen väkeä.
Ei sinne aikaisemmin muuttaneilla suomalaisillakaan ole nyt hyvä olla. Heitä koetetaan savustaa ulos.