Miksi mies katsoo pitkään ellei ole kiinnostunut?
Olen saanut (varatulta) mieheltä parit pakit vaikka silmäpeliä ja flirttiä jatkui pitkään. Pakkiensa jälkeen hän edelleen luo minuun pitkiä katseita. MIKSI? Itse en enää flirttaa, en anna hänelle hymyä, mutta jään kiinni hänen katseeseensa. Edelleen olen häneen ihastunut mutta sain aikamoisen kolauksen pakeista. Miksi hän edelleen tuijottaa?! On kiinnostunut ja haluaisi jotain mutta ei voi tehdä mitään..? Vai pönkittää vaan omaa egoaan sillä että jään kiinni hänen katseeseensa..? Kai hän tekee asian eteen jotain jos jotain vielä haluaa...
Kommentit (47)
Senkun tietäisikin, että miksi kaikki ihmiset ylipäänsä mulkoilevat ja pälyilevät toisiaan!
Omituisempaa olisi kulkea silmät kiinni. Miksi tästä pitää jauhaa kerta toisensa perään?
Aina kun nykyään luen näitä aloituksia kiitän luojaa ettei minun tarvitse enää olla vastaavassa tilanteessa. Tuollaisen kun kokee, niin se kyllä kasvattaa henkisesti. Kokemus opetti minut näkemään miehet ihan tavallisina ihmisinä, joilta minun ei tarvitse saada palvontaa eikä minun tarvitse palvoa heitä. Ei se ole tervettä, että asettaa toisen ihmisen jalustalle eikä uskalla puhua tälle kuin ihmiselle.
Tää on tosi ärsyttävää, olisivat tuijottamatta jos ei ole mitään asiaa.
Ei sillä ole mitään merkitystä. Jatka elämääsi, mies jatkaa omaansa.
Se, että katsoo ei merkitse välttämättä kiinnostusta. Sekään ,että olisi kiinnostunut , ei tarkoita että se johtaisi mihinkään mitä sinä kuvittelet ja haluat.
Ymmärrän normaalin katseen kun tervehditään. Mutta kun katse kestää ehkä 3-5 sekuntia. Naisena en itse ainakaan katso miestä noin pitkään ellen olisi kiinnostunut. Ärsyttää vaan, antais mun sit olla jo eikä elättelisi toiveita noilla pitkillä katseillaan.
Arvioi puolikkaalla aivolla kokonaiskuvaa millainen saalis olisi kaadettavana ja tekee kahden asian perusteella nopean ratkaisun;
1. Onko tissit isot?
2.mites on perseen laita?
Miksi tästä palstasta on tullut kuin toinen demi.fi 😞
Alkuperäinen vastaa kirjoitti:
Ymmärrän normaalin katseen kun tervehditään. Mutta kun katse kestää ehkä 3-5 sekuntia. Naisena en itse ainakaan katso miestä noin pitkään ellen olisi kiinnostunut. Ärsyttää vaan, antais mun sit olla jo eikä elättelisi toiveita noilla pitkillä katseillaan.
Sinähän tässä elättelet toiveita enemmästä. Kaikki kiinnostus ei johda yhtään mihinkään. Varsinkaan varatuilla ihmisillä.
Pitää varmaan ryhtyä ottamaan sekkarilla aikaa tervehdittäessä ym. Ettei anna kellekkään vääriä merkkejä kiinnostuksesta. Kyllä minä yleensä katson tervehdittävää ihmistä kauemminkin. Oletko ap asperger tai muu epätyypillinen ,kun et kestä normaalia katsekontaktia?
Josko puhuisit vaan omasta puolestasi. Naisena minä unohdun välillä katselemaan ihmisiä kun ajattelen ihan muita asioita, ja ainakin kahdesti olen katsellut siksi, että kohde muistuttaa jostakin tutusta.
Onhan hän jostakin sinussa kiinnostunut, kun katsoo pitkään. Mutta ei välttämättä sillä tavalla tai niin pitkälle vietynä kuin sinä toivoisit. Minä haen katsekontaktia ihmisiin, jotka vaikuttavat symppiksiltä, ja joihin tuntuisi hauskalta tutustua ihan viattomasti. Moni ottaa sen sitten suorana seksiehdotuksena.
Jos olet jo parit pakit saanut, niin lopeta haaveilu ja tajua todellisuus.
No katson tietysti kaunista naista. Se on geeneissä.
En kuitenkaan mene pidemmälle, koska olen naimisissa. Ei siinä kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan ryhtyä ottamaan sekkarilla aikaa tervehdittäessä ym. Ettei anna kellekkään vääriä merkkejä kiinnostuksesta. Kyllä minä yleensä katson tervehdittävää ihmistä kauemminkin. Oletko ap asperger tai muu epätyypillinen ,kun et kestä normaalia katsekontaktia?
Normaali katsekontakti ja se että vilkuilee toista vähän väliä pitkiä aikoja toiselta puolelta huonetta tai missä ikinä onkaan on hieman eri asia....
Joskus katson toista mielenkiinnosta en siksi että olisin kiinnostunut. Olen visuaalinen ihminen ja joskus on ihan kiva katsella vain toisten kasvonpiirteitä. Tai naisilla voi olla joku meikki joka kiinnittää huomion. Tai keskustellessa panen merkille toisen tunnetilan jonka näkee kasvoista.Joku voi tulkita sen että olen ihastunut.
Sinussa on jotain mikä herättää huomiota. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että henkilö olisi sinusta kiinnostunut romanttisessa tai eroottisessa mielessä. Itse tykkään kaupungilla katsella ihmisiä ilman pienintäkään kiinnostusta heitä kohtaan siinä mielessä. Jokin tekijä ihmisvilinässä sitten pysäyttää katseen johonkin tiettyyn ihmiseen, eläimeen tai esineeseen.
Saattaa olla vähän kiinnostunut mutta ei tosiaan voi mennä flirttiä pidemmälle. Ei miehet katso elleivät ole kiinnostuneitä ;)