Miksi mies katsoo pitkään ellei ole kiinnostunut?
Olen saanut (varatulta) mieheltä parit pakit vaikka silmäpeliä ja flirttiä jatkui pitkään. Pakkiensa jälkeen hän edelleen luo minuun pitkiä katseita. MIKSI? Itse en enää flirttaa, en anna hänelle hymyä, mutta jään kiinni hänen katseeseensa. Edelleen olen häneen ihastunut mutta sain aikamoisen kolauksen pakeista. Miksi hän edelleen tuijottaa?! On kiinnostunut ja haluaisi jotain mutta ei voi tehdä mitään..? Vai pönkittää vaan omaa egoaan sillä että jään kiinni hänen katseeseensa..? Kai hän tekee asian eteen jotain jos jotain vielä haluaa...
Kommentit (47)
Jos hän käyttäytyy kuten nainen eli leikkii vaikeasti tavoiteltavaa. Nyt tiedät miltä miehistä tuntuu kun naiset leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla se tyyppi, joka kirjoittaa sun reseptisi. Tosin noihin tarvittaviin ei taida olla oikeuksia. Mulla ei enää ole kuusivuotiaita, mutta ne kuulostavat juuri tuolta.
onnittelen kasvattajana. taisivat olla lääkittynä jo varhain?
Kiitos, tuli ihan tavallisia, yhteiskuntakelpoisia nuoria aikuisia. Ehdottaisin toki heillekin keskustelua ammattilaisen kanssa, mikäli heillä olisi kuningasharhoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä palstasta on tullut kuin toinen demi.fi 😞
Koska ihmiset on täysin vieraantuneet siitä mikä elämässä on tärkeää.
Mulla oli kerran sellainen tilanne, että yksi naapurin mies katsoi mua aina kamalan pitkään. Se katsoi ja katsoi ja mä aloin ihmettelemään, että miksihän se noin kovasti aina katsoo.
Sitten yhtenä päivänä asia selvisi.
Sillä oli silmälasit päässä eikä se enää katsellut mua.
Saahan sitä muiden käytöstä hämmästellä. Mulla taas on ongelmana semmoinen outo välttelijä. Mikä ihme voi olla syynä, että joku vilkuilee salaa, kääntää kuitenkin selkänsä ja on jotenkin kauhean hermostunut, kun huomaa minut. Ei siis oikein tunneta, näytän täysin normaalilta, käyttäydyn normaalisti ym. Nähdään harvakseltaan yhdessä harrastuksessa, jossa ei olla edes samassa ryhmässä.
Ainoa, mikä tulee mieleen, on että on tehnyt jotain ikävää ja pelkää, että mä saan tietää tms. Ihan outo heppu. Ahdistaa jo itseäkin mennä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä muiden käytöstä hämmästellä. Mulla taas on ongelmana semmoinen outo välttelijä. Mikä ihme voi olla syynä, että joku vilkuilee salaa, kääntää kuitenkin selkänsä ja on jotenkin kauhean hermostunut, kun huomaa minut. Ei siis oikein tunneta, näytän täysin normaalilta, käyttäydyn normaalisti ym. Nähdään harvakseltaan yhdessä harrastuksessa, jossa ei olla edes samassa ryhmässä.
Ainoa, mikä tulee mieleen, on että on tehnyt jotain ikävää ja pelkää, että mä saan tietää tms. Ihan outo heppu. Ahdistaa jo itseäkin mennä sinne.
Jotkut välttelee silmiin katsomista. Olen aina lapsille neuvonut että etenkin korkeammassa asemassa olevia katsotaan silmiin niin kauan että väistävät katseen. Siten tietävät että olet rehellinen ja suoraselkäinen.
Siten myös osoitat että voitit tuijotuskilpailussa.
Ihmisillä on lajinsisäisiä koodeja ja tuo katse silmiin jo pelkästään koulussa antaa korkeampia arvosanoja.
Eli katsokaa silmiin pitkään. Kyseessä on henkinen painimatsi.
onnittelen kasvattajana. taisivat olla lääkittynä jo varhain?