Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies katsoo pitkään ellei ole kiinnostunut?

Vierailija
27.01.2020 |

Olen saanut (varatulta) mieheltä parit pakit vaikka silmäpeliä ja flirttiä jatkui pitkään. Pakkiensa jälkeen hän edelleen luo minuun pitkiä katseita. MIKSI? Itse en enää flirttaa, en anna hänelle hymyä, mutta jään kiinni hänen katseeseensa. Edelleen olen häneen ihastunut mutta sain aikamoisen kolauksen pakeista. Miksi hän edelleen tuijottaa?! On kiinnostunut ja haluaisi jotain mutta ei voi tehdä mitään..? Vai pönkittää vaan omaa egoaan sillä että jään kiinni hänen katseeseensa..? Kai hän tekee asian eteen jotain jos jotain vielä haluaa...

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on varattu niin se on varattu. Kaikki eivät pomppaa sänkyyn parin pitkän katseen perusteella. Taitaa kiusata sua kun huomaa että kiemurtelet kuin mato koukussa.

Vierailija
22/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen vastaa kirjoitti:

Ymmärrän normaalin katseen kun tervehditään. Mutta kun katse kestää ehkä 3-5 sekuntia. Naisena en itse ainakaan katso miestä noin pitkään ellen olisi kiinnostunut. Ärsyttää vaan, antais mun sit olla jo eikä elättelisi toiveita noilla pitkillä katseillaan.

Sinähän tässä elättelet toiveita enemmästä. Kaikki kiinnostus ei johda yhtään mihinkään. Varsinkaan varatuilla ihmisillä.

Minä nimenomaan elättelen toiveita ja niitä hän katseillaan minussa "ruokkii".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katsoin kun 200kg matami kiipeili pakettiautossa.

Vierailija
24/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän normaalin katseen kun tervehditään. Mutta kun katse kestää ehkä 3-5 sekuntia. Naisena en itse ainakaan katso miestä noin pitkään ellen olisi kiinnostunut. Ärsyttää vaan, antais mun sit olla jo eikä elättelisi toiveita noilla pitkillä katseillaan.

Josko puhuisit vaan omasta puolestasi. Naisena minä unohdun välillä katselemaan ihmisiä kun ajattelen ihan muita asioita, ja ainakin kahdesti olen katsellut siksi, että kohde muistuttaa jostakin tutusta.

Niinhän minä teenkin,puhun vain omasta puolestani, itse en katso miestä pitkään ellen ole kiinnostunut jollain tasolla.

Vierailija
25/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jäänyt hameenhelma sukkahousujen sisään.

Vierailija
26/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson ihmisiä silmiin pitkään. Se on keino viestittää siitä kuka on paikan johtaja ja kuka määrää.

Yleensä muut tajuavat laskea katseensa maahan.

Ei siinä katseessa kyllä ole mitään ylimääräistä kätkettynä. Katson vain että onko rehellinen ja miten hän kiusaantuu kun tuijotan läpi.

Katson kadullakin ihmisiä silmään ja otan selvää mitä he oikein kuvittelevat olevansa. Juuri niin, painakaas katseet maahan kun kuningas astelee asuinalueellaan.

Vierailija
27/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Josko puhuisit vaan omasta puolestasi. Naisena minä unohdun välillä katselemaan ihmisiä kun ajattelen ihan muita asioita, ja ainakin kahdesti olen katsellut siksi, että kohde muistuttaa jostakin tutusta.

Niinhän minä teenkin,puhun vain omasta puolestani, itse en katso miestä pitkään ellen ole kiinnostunut jollain tasolla.

Sivusta lohdutan, että nämä lukutaidottomat on palstan suola.

Ap: ”en itse ainakaan”

Vastaaja: ”puhu vain omasta puolestasi”

??!

Vierailija
28/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä 60 oleva setämies tekee näitä aloituksia.

Vierailija
29/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hammastahnaa jäänyt vähän leukaan.

Vierailija
30/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tässä elättelet toiveita enemmästä. Kaikki kiinnostus ei johda yhtään mihinkään. Varsinkaan varatuilla ihmisillä.

Minä nimenomaan elättelen toiveita ja niitä hän katseillaan minussa "ruokkii".

Minä katson erästä naista usein ja kiinnostuneena työpaikalla. Tämä johtuu siitä, että tämä ihminen on kasvonpiirteiltään ja hiuksiltaan tätini kaksoisolento. Täti on jo 70 v, katse palaa uudelleen ja uudelleen häneen koska tämä yhdennäköisyys tuntuu niin hullulta. Väkisinkin mietin, miten voi ollakkin niin samannäköinen.

Vierailija
31/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta lohdutan, että nämä lukutaidottomat on palstan suola.

Ap: ”en itse ainakaan”

Vastaaja: ”puhu vain omasta puolestasi”

??!

Niinpä. Lukutaidottomat. "En itse ainakaan - ellen olisi kiinnostunut." No, minäpä katson, vaikken olisi kiinnostunut. Eli puhukoon vain omasta puolestaan eikä kaikkien naisten suulla.

Vierailija
32/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katson ihmisiä silmiin pitkään. Se on keino viestittää siitä kuka on paikan johtaja ja kuka määrää.

Yleensä muut tajuavat laskea katseensa maahan.

Ei siinä katseessa kyllä ole mitään ylimääräistä kätkettynä. Katson vain että onko rehellinen ja miten hän kiusaantuu kun tuijotan läpi.

Katson kadullakin ihmisiä silmään ja otan selvää mitä he oikein kuvittelevat olevansa. Juuri niin, painakaas katseet maahan kun kuningas astelee asuinalueellaan.

Ethän sinä tuijota läpi, jos tuijottelet vastaantulijoita silmiin ja vielä tarkkailet heidän reaktioitaan. Se vastaantulija tuijottaa läpi, joka kävellessään ajattelee omia asioitaan eikä rekisteröi muljotustasi lainkaan. Sellainen kuningas.

Vierailija
33/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson por.noa en naisia.

Vierailija
34/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Kumitetaan sitten tuo "naisena" pois, liittyy yksilöön eikä sukupuoleen.

Vierailija
35/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkisin jossain vaikka kää.p.iön tai maailman rumimman ihmisen, niin varmasti jäisin katsomaan.

Ei se sitä tarkoita, että kiinnostusta on. Kuten täällä myös mainittu, joskus voi miettiä ihan omiaan ja katse nyt vain sattuu osumaan jonnekinpäin kun ei viitsi silmätkään kiinni olla.

ZincZinc

Vierailija
36/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se mies olla kiinnostunut ja siksi katse hakeutuu sinuun. Mutta koska hän on varattu, hän ei aio toimia sen suhteen ja haluaa olla ryhyymättä pettämään. Kiinnostusta voi olka ilman aikomusta aloittaa suhdetta.

Vierailija
37/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun katseessa on johtajan katse. Isäni sanoi sen kerran että meidän suvussa periytyy tuo johtajan katse.

Käski käyttämään sitä oikein. Joskus kyllä salille mennessä tujotan niin julmasti jätkiä että huone kylmenee.

Sitten vähän lämmittelen ja läimäytän käsiä parikertaa oikein kovaa yhteen.

Hiljaisuus ja käännyn tuijottamaan. Teen selväksi ja otan tilan itselleni.

i am the king (olen vaatimaton).

Vierailija
38/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salihousut ja hihaton paita kirjoitti:

Mun katseessa on johtajan katse. Isäni sanoi sen kerran että meidän suvussa periytyy tuo johtajan katse.

Käski käyttämään sitä oikein. Joskus kyllä salille mennessä tujotan niin julmasti jätkiä että huone kylmenee.

Eli sulta puuttuu karisma? Kun puhutaan johtajista, tila annetaan, ei heidän tarvitse läiskiä ja tuijotella uhmakkaasti. Kuulostaa kuusivuotiaan touhuilta.

Vierailija
39/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sulta puuttuu karisma? Kun puhutaan johtajista, tila annetaan, ei heidän tarvitse läiskiä ja tuijotella uhmakkaasti. Kuulostaa kuusivuotiaan touhuilta.

Ei. Sä et vaan tajua. Taidat kuusivuotiaan tasolla vain ymmärtää asioita kuusivuotiaan tasolta.

No, mä en lapsia rankaise tai vähämielisiä.

Mä oon kato voittaja ja sä et ole. Olen se tyyppi joka kertoo sinulle sun paikkas.

Vierailija
40/47 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nurkkaan jumalauta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sä et vaan tajua. Taidat kuusivuotiaan tasolla vain ymmärtää asioita kuusivuotiaan tasolta.

No, mä en lapsia rankaise tai vähämielisiä.

Mä oon kato voittaja ja sä et ole. Olen se tyyppi joka kertoo sinulle sun paikkas.

Mä taidan olla se tyyppi, joka kirjoittaa sun reseptisi. Tosin noihin tarvittaviin ei taida olla oikeuksia. Mulla ei enää ole kuusivuotiaita, mutta ne kuulostavat juuri tuolta.