Onko isot huulet mielestäsi kauniit?
Olen itse pienihuulinen ja en ole jotenkin tottunut isohuulisiin (koska niitä ei suvussamme tai lähipiirissä ollut). Jotenkin karsastan niitä, vaikka tiedän että suurinosa pitää suuria pusuhuulia etenkin naisella kauniina.
Kommentit (33)
Jos ne on omat niin tottakai 👍 Kyllä viivahuulikin sopii joillekin naisille.
Kamalaa olisi suudella selaista kamelinsuuta eli huuletonta viirua. Luonnolliset isohkot huulet on miehellä ihanat, pussailut tuntuu ihanalle iholla. Erittäin positiivinen ominaisuus. ;)
Vierailija kirjoitti:
Angelina Jolie oli nuorena täydellinen isoine huulineen, eli kyllä on kauniit
Ei ollut, isot ovat hirveät.
Itselläni on luonnostaan täyteläiset ja paksut huulet. Olen niistä runsaasti kehuja saanut ja todella tyytyväinen ollut. Omiin silmiin lähes huulettomat kasvot näyttävät kovalta ja kylmältä. Mutta niinhän se on, että monelle se tuttu on kauneinta. Siksi ap:kin näkee ne ohuet viiruhuulensa vain positiivisena juttuna.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa olisi suudella selaista kamelinsuuta eli huuletonta viirua. Luonnolliset isohkot huulet on miehellä ihanat, pussailut tuntuu ihanalle iholla. Erittäin positiivinen ominaisuus. ;)
Ai vielä miehellä? 😆😆😆😆
Riippuu minkä malliset ovat, mutta kyllä paksut huulet on aina kauniimmat kuin ohuet.
Itse olen täyteläisten huulten suvusta, eli viivahuulet on suorastaan turn-off.
Tuuheat kulmakarvat, selkeät kasvonpiirteet ja paksut huulet on hienot.
Ei ole kauniit mielestäni. Esim. Henny Harjusolalla ja Aino Rossilla liian isot..
Luonnostaan "isot" huulet ovat kyllä se paras vaihtoehto. Täyteen pumpatut töröhuulet näyttää naurettavilta ja ihan ohuet huulet saavat ihmisen näyttämään kuivakkaalta.
Yleinen kauneusihanne on naisilla keskimuhkeat huulet ja miehellä sama juttu tosin miehellä alahuuli tulisi olla hieman isompi ja sivuprofiilissa leuan tulisi työntyä reilusti ulos niin että alahuuli on edempänä hieman kuin ylähuuli eli ns warrior jaw.
Jos ovat luonnolliset niin on kuumat. Täytetyt ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa nyt miten upea tämäkin on 😍
https://preview.redd.it/6frnm0khhwc41.jpg?auto=webp&s=dc8e29d71f0711701…
Nyt tuli kiire vessaan, pissat meinas tulla housuun, naurusta meinaan.
Nuo täytetyt eivät ainakaan. Joku "täyteläinen" ehkä parempi kuin ihan kapea, mutta nuo ankkahuulet ihan oikeasti on kamalat. Eikö naiset tajua sitä?
Yläasteella kiusattiin paksuista pusuhuulista mutta nyt aikuisena huuleni ovat sellaiset mitä monet naiset tavoittelee pistoksilla 🤔
N28