Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin itselleni miekkosen?

Vierailija
27.01.2020 |

En halua ketä vaan, pitäisi olla sopivan ikäinen, asua lähellä, ei mitään riippuvuuksia, käy töissä ja sellainen joka haluaa olla mun kanssa, eikä riekkua harrastuksissaan ja kavereiden kanssa kaikki viikonloput.
Joku aika sitten luulin löytäneeni hyvän, kunnes ilmeni, että harrastaa metsästystä =(

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miekkonen on tosi vanhoillinen sana. Onko ap kovin vanha?

Miekkonen on tällä palstalla yleisesti käytetty sana

Vierailija
62/67 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan ahnetta vaatia kumppanilta, että tämä elättää itsensä? Minä maksan omat kuluni, mutta en muiden. Mutta en myöslään odota, että joku maksaisi esim minun matkusteluni. Taloudellisesti tasa-arvoinen suhde olisi paras.

Ap.

Vaatimalla työssäkäyntiä ja rahan tienaamista mieheltä, vaadit käytännössä maksua siitä, että suostut miehen kanssa suhteeseen. Mielestäni siinä ei ole mitään ihmeellistä tai outoa, ettei maksullinen nainen kiinnosta.

Ruma ja kookas tässä moi! Miksi saan joka kerta haukut työttömältä ja yhtä rujolta mieheltä? Kuulemma pitäisi olla nätimpi. Tällä tasolla en itsekään etsi mitään mallia, joten miksi hänenkään pitäisi?

En tiedä enkä voi muutenkaan vastata muiden puolesta. Sun pitää kysyä ihan siltä itseltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan ahnetta vaatia kumppanilta, että tämä elättää itsensä? Minä maksan omat kuluni, mutta en muiden. Mutta en myöslään odota, että joku maksaisi esim minun matkusteluni. Taloudellisesti tasa-arvoinen suhde olisi paras.

Ap.

Väärä maa ja valuutta. Olethan varmaankin jo huomannut tilastoista minkälainen nainen kiinnostaa useimmiten työssäkäyviä miehiä. Harvoin tulee kohdattua omillaan toimeentulevaa miestä joka etsisi aikuisten oikeasti tasa-arvoista kumppania.

Niin, palstan mukaan se on "tasa-arvoa", että vaatimalla vaaditaan muilta työtä, tienaamista, varallisuutta ja muuta tällaista, tietenkin sitten, että kaiken tuon ytimessä on raha. Se on kyllä varsin kummallinen käsitys tasa-arvosta. Oikeaa tasa-arvoa on pikemminkin se, että toiset ihmiset ja niiden valinnat hyväksytään sellaisina kuin ne ovat, ilman että "tasa-arvon" nimissä yritetään asettaa ahneita ja itsekkäitä vaatimuksia toisia ihmisiä kohtaan.

Vierailija
64/67 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä puuma?

Vierailija
65/67 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsisin harrastusten barista.

Vierailija
66/67 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin te oikeen miehiä edes tarvitsette kun jo samassa lauseessa haukutte ne pystyyn

Vierailija
67/67 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin ilmoitus sanomalehden.

Barbro

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän