Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin itselleni miekkosen?

Vierailija
27.01.2020 |

En halua ketä vaan, pitäisi olla sopivan ikäinen, asua lähellä, ei mitään riippuvuuksia, käy töissä ja sellainen joka haluaa olla mun kanssa, eikä riekkua harrastuksissaan ja kavereiden kanssa kaikki viikonloput.
Joku aika sitten luulin löytäneeni hyvän, kunnes ilmeni, että harrastaa metsästystä =(

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät auki jossain ikäistesi illanviettopaikassa. Mene juttelemaan niitä näitä, ei niinkään iskumielessä. Jos joku vaikka alkaisi kiinnostaa? Näin itse löysin elämäni rakkauden.

En tiedä yhtään ikäisteni illanviettopaikkaa.....

Vierailija
22/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee aloitteita äläkä odota että mies tekee aloitteet vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisesta valittajasta kukaan kiinnostu.

Etenkään kun kyseessä on selvästi maksullinen henkilö.

Vierailija
24/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pitkäaikaistyötön voisi olla sopiva. Ainakin olisi aikaa sinulle. Miksie naiset ei yleisemminkin tajua tätä? Työttömällä on kaikki maailman aika panostaa parisuhteeseen ja tehdä naisen elämästä yhtä prinsessasatua- ilman kallista bling-blingiä, tietty. Joka ilta syömään lähiön kebap-ravinteliin ja sitten karaokebaariin ja siitä sitten hissukseen vällyjen alle. Unelma, jonka voit elää todeksi.

Vierailija
25/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta dildo.

Mulla on Satisfyer, sen kanssa olis noloa mennä teatteriin =)

Mistähän se epätoivoinen mies löytyy joka on valmis menemään teatteriin. Älä ainakaan eka treffeillä tuota mainosta :-)

mies51v

Vierailija
26/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmät auki jossain ikäistesi illanviettopaikassa. Mene juttelemaan niitä näitä, ei niinkään iskumielessä. Jos joku vaikka alkaisi kiinnostaa? Näin itse löysin elämäni rakkauden.

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
27/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei enää käy ravintoloissa. Menin suurin odotuksin työpaikan pikkujouluista paikkakunnan ykkösmestaan, mutta siellä oli todella hiljaista. Jotenkin surullista.

Vierailija
28/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-A-A, ylläpito. EIpäs sorruta sananvapauden kaventamiseen 8-)

Me miehet jäämme nykyään ihan syystäkin sinkuiksi omasta tahdostamme.

Vierailija
29/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pitkäaikaistyötön voisi olla sopiva. Ainakin olisi aikaa sinulle. Miksie naiset ei yleisemminkin tajua tätä? Työttömällä on kaikki maailman aika panostaa parisuhteeseen ja tehdä naisen elämästä yhtä prinsessasatua- ilman kallista bling-blingiä, tietty. Joka ilta syömään lähiön kebap-ravinteliin ja sitten karaokebaariin ja siitä sitten hissukseen vällyjen alle. Unelma, jonka voit elää todeksi.

Ja töissä ollessani mies tekis kaikki kotityöt siivoaisi, kokkaisi, kävisi kaupassa. Ja illat olisi aikaa kuherrella. Käy mulle.

Totuus on, että äijä nukkuisi ja roikkuisi netissä koko päivän ja saisin tehdä kotityöt yksin.

Vierailija
30/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

22

Vierailija
31/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta dildo.

Mistähän se epätoivoinen mies löytyy joka on valmis menemään teatteriin. Älä ainakaan eka treffeillä tuota mainosta :-)

mies51v

Se lukee jo deittiprofiilissa, tietenkin.

Vierailija
32/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin haluan naista mutta en halua antaa naiselle mitään missään muodossa takaisin

Vierailija
33/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja töissä ollessani mies tekis kaikki kotityöt siivoaisi, kokkaisi, kävisi kaupassa. Ja illat olisi aikaa kuherrella. Käy mulle.

Totuus on, että äijä nukkuisi ja roikkuisi netissä koko päivän ja saisin tehdä kotityöt yksin.

Jos miehelle riittää vähän epäsiistimpikin asunto ja pienemmät tulot kuin mitä naiselle riittää, niin eiköhän silloin ole ihan oikein, että nimenomaan nainen sitten menee töihin tienaamaan ja pitääkin kämpänkin itse itselleen tarpeeksi siistinä. Miksi miehen pitäisi tehdä kumpaakaan, jos miehelle riittää vähempikin ja nainen vaatii enemmän?

Vierailija
34/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän takia kukaan ei sinua halua koska heti hyppäät altaan negatiiviseen päähän :)

Vierailija
35/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin haluan naista mutta en halua antaa naiselle mitään missään muodossa takaisin

Nope. Haluan vain, ettei nainen ole pinnallinen ja tunteeton materialisti, jota kiinnostaa miehessä sinosdtssn raha. Työhön ja tienaamiseen liittyvät pakkovaatimukset paljastavat tuon aika aukottomasti.

Vierailija
36/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelle riittää vähän epäsiistimpikin asunto ja pienemmät tulot kuin mitä naiselle riittää, niin eiköhän silloin ole ihan oikein, että nimenomaan nainen sitten menee töihin tienaamaan ja pitääkin kämpänkin itse itselleen tarpeeksi siistinä. Miksi miehen pitäisi tehdä kumpaakaan, jos miehelle riittää vähempikin ja nainen vaatii enemmän?

Miksi haluaisin olla parisuhteessa jossa halutaan eri asioita?

Vierailija
37/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksulliset ei kiinnosta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nope. Haluan vain, ettei nainen ole pinnallinen ja tunteeton materialisti, jota kiinnostaa miehessä sinosdtssn raha. Työhön ja tienaamiseen liittyvät pakkovaatimukset paljastavat tuon aika aukottomasti.

Sinosdtssn? Tunteeton ja materialisti ei ole sama asia.

Vierailija
38/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän keskiverto 22v nainen nyt löytää tommosen kuvailemasi perusjampan mistä vaan. 

Itse olen 30v, eronnut, lapsia edellisestä liitosta, deittipalveluissa tykkäykset lasketaan tuhansissa. Ja ihan keskiverto nainen olen. En epäile hetkeäkään ettenkö voisi minäkin löytää tuolta joukosta sitä keskivertomiekkosta - jos vaan haluaisin. Saatikka sitten sinä ap. Hyviä vaihtoehtoja on paljon, jos vaan jaksaa ne sieltä esiin kaivella. Netistä ne kumppanit nykyään pääosin haetaan, toki munkilla saattaa löytyä jostain muualtakin. Sinun iässä vielä jopa helppoa, jos on jotain opiskelijabilejuttuja tms. 

Ps. esim. badoo tuntuu olevan vähän parempi kuin tinder 

Vierailija
39/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta dildo.

mies51v

Se lukee jo deittiprofiilissa, tietenkin.

No ilmankos on vähissä treffit. Poista tuo ja löydät elämäsi miehen

mies51v

Vierailija
40/67 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi lähipubista? Liity johonkin juopporemmiin ?

Zinccis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi