Unelmahäät Susanne ja Leevi
Voi apua! Mistä näitä pareja löytyy? Viinaa, viinaa ja viinaa! Lapsi hoitoon että saadaan kahdenkeskistä aikaa, ja se käytetään ryyppäämiseen. Kunhan täytän 30 niin pidetään ryyppyjuhlat ja sitten aletaan yrittää toista lasta...
Kommentit (138)
Aika erikoista, ettei ole käynyt kontrolleissa?! Eikö oma terveys kiinnosta yhtään? Oli kumminkin sen verran kova muija muuten...
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista, ettei ole käynyt kontrolleissa?! Eikö oma terveys kiinnosta yhtään? Oli kumminkin sen verran kova muija muuten...
Tosi kova. Vieläkin pelottaa niin etten uskalla avata silmiä. Hui että.
Viinan kanssa läträäminen ja siitä puhuminen latisti tunnelmaa. Ja jatkuva röökaaminen. Mutta ehkä ne vaan erityisesti leikatiin ohjelmaan.
Mutta pakko myös sanoa että morsiamen puku ja koko look oli kympin arvoista. Puku istui kuin hansikas.
Sulhanen on kuin miesmalli. Kaunispiirteinen ja komea. Toivottavasti pitää huolta hampaista myös. Lapsi oli myös erityisen hauskan näköinen.
Kaikkea hyvää heille.
toivottelee yleensä kriittinen kyylä
Mulla iski silmään toi morsiamen pinkkiväri.
Siis jokaisella on omat lempivärinsä ja ei siinä mitään,mutta kammoan pinkkiä varsinkin isommissa määrin ja mun mielestä ei vaan näytä hyvältä aikuisella naisella joku yksittäinen räväkän värin suosiminen kaikessa esim. Huutokauppakeisarin Heli ja se liilaväri.
Onneksi morsian on tuossa kuitenkin alle 30,vielä saa anteeksi pinkinvärin ja ehkä kasvaa siitä ulos :)
Yksi lähes nelikymppinen tuttava on tuon pinkin suhteen täysin tyylitön. Semmoiset 8-9 vuotta pukeutunut enemmän tai vähemmän pinkkiin siten,että joka asusta sitä pinkkiä löytyy joka päivä. Siihen päälle pinkit geelikynnet, kaupan mustaa purkkiväriä itse hiuksiin värikypärä tyyliin, tupakka sauhuaa ja kerran tai kaksi vuodessa käryyttä ihoaan Sunny beachilla tai Teneriffalla ja iho kaulan ja rinnan alueella tupakasta ja auringosta ryppyinen kuin 25-30 vuotta vanhemmalla naisella, yäk.
Pinkki taisi olla muotia joskus 2012? Olisi saanut jäädä tulematta muotiin :D
Akka kirjoitti:
Mutta hei, sulhasella oli ruokajuomana maitoa! Se oli ainakin tervettä touhua.
En haluaisi negailla, mutta juoma oli kylläkin valkovenäläinen.
Tunnen parin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä näille susanneille on käyny pikkutyttönä? Tiedätte tuon uho tyylin. Kauhea vöyhöesitys koko ajan päällä että huomatkaa kuinka kova mä oon. En tee, en tuo, en tiiä, en taho, ei pysty ja loppuun haistattelu. Ja aina on joku tollo vieressä komppaamassa, yleensä poikaystävä tai äiti. Mutta kun se olemus huutaa ja näkyy kuinka arka, pelokas ja epävarma tyttönen hän on. Näitä tälläisia naisia on paljon.
Satun tuntemaan tämän parin ja voin sanoa että tuo nainen on vahvempi kuin yksikään teistä täällä morkkaajista. Sekin saattaa kyllä sanoa ihmisitä pahaa mutta sanoo kaiken päin naamaa. Sen ei tarvitse anonyyminä missään vauva foorumeilla änkyttää menemään. Omien tietojeni mukaan hänen lapsuutensakkin oli hyvin onnellinen. Se että ihminen uskaltaa olla telkkarissa juuri sitä mitä on, on myös hatunnoston paikka. Toki tuota ohjelmaa oli leikattu todella paljon ja kaikki vähääkään kiusalliset kohdat oli otettu mukaan. Kaikki kaunis ja suloinen oli jätetty pois. Vieras ihminen saa helposti tuosta töksäyttävän kuvan. Mutta oikeessa elämässä tuo nainen on kyllä hyvinkin rempseä ja rento. ☺️ Mutta jakaa kyllä mielipiteet. Joko tykkää tai ei. Ei siinä oikeen välimuotoja ole. ☺️ Mutta arkaa tai epävarmaa tuosta naisesta ei kyllä saa edes tekemällä. Kun tuota paria on päässyt ihan vierestä seuraamaan niin ovat kyllä niin luontevia yhdessä. Rakastavat kyllä kovasti toisiaan. Vaikka täällä katkerat jauhavatkin paskaa että olisivat eronneet. Voi luoja taas tätä huhupaskaa. Ei todellakaan pidä tälläinen paikkaansa. Onnea ja menestystä vaan teille muillekkin.
Olit sä mukana niissä? Surketa maalasiajuntteja ihan jokanen. Mitä varten televion ootte? En tajuu huomiot vai??
Vierailija kirjoitti:
Tunnen parin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just nämä mukarohkeat päin naamaa sanojat ovat pahimpia juntteja. Ei mitään käytöstapoja kun ollaan niin rempseitä.
Näiltä ihmisiltä myös usein puuttuu itsekritiikki täysin ja kun näille antaa vähänkin palautetta ihan rakentavallakin tavalla niin sitten ollaan itku kurkussa sanomassa ettei tuolla tavalla saa ilkeillä. Lapsiperheiden kanssa työskennelleenä tuollaisia eilisen jakson morsiammen kaltaisia ihmisiä on tullut nähtyä valitettavan paljon.
En jaksanut katsoa koko ohjelmaa. Vaikka en tuntenut juuri ollenkaan hengenheimolaisuutta, tuli mulle voittopuolisesti ihan hyvä fiilis noista päähenkilöistä. En tainnut kuulla morsion edes sanovan kertaakaan v-sanaa, hyvä!
Huomasin myös, että morsiamen vanhemmat vaikuttivat herttaisilta kunnon ihmisiltä.
Heittämällä fiksuin pari näistä kolmesta, jotka on näytetty tänä keväänä töllössä.
Hauska ja rempseä jakso! Ihan tavallisen oloisia ihmisiä oli ja huumorihan siellä kukki. Kaikkea hyvää hääparille älkää välittäkö näistä valittajista. Aina ne netissä valittaa vaikka olisi rikas tai köyhä tai laiha tai lihava tai mitä vaan... :(
Sulhanen oli aika komea, mutta hampaat pilasivat kun nauroi.
En tie oliko vain epätasaiseset vai muuten huonot, ehkä jääneet oikomatta lapsena.
Taas tatuoinnit morsiamelle. Ei tainnut olla sulhasella?
Se kiinnitti huomiota, että morsian aika vähän piti lasta sylissä tai muutenkaan hoiti. Onneksi sulhanen ja kaverit olivat aktiivisia.
Lapsi oli selvästi tottunut olemaan muiden sylisssä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen parin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä näille susanneille on käyny pikkutyttönä? Tiedätte tuon uho tyylin. Kauhea vöyhöesitys koko ajan päällä että huomatkaa kuinka kova mä oon. En tee, en tuo, en tiiä, en taho, ei pysty ja loppuun haistattelu. Ja aina on joku tollo vieressä komppaamassa, yleensä poikaystävä tai äiti. Mutta kun se olemus huutaa ja näkyy kuinka arka, pelokas ja epävarma tyttönen hän on. Näitä tälläisia naisia on paljon.
Satun tuntemaan tämän parin ja voin sanoa että tuo nainen on vahvempi kuin yksikään teistä täällä morkkaajista. Sekin saattaa kyllä sanoa ihmisitä pahaa mutta sanoo kaiken päin naamaa. Sen ei tarvitse anonyyminä missään vauva foorumeilla änkyttää menemään. Omien tietojeni mukaan hänen lapsuutensakkin oli hyvin onnellinen. Se että ihminen uskaltaa olla telkkarissa juuri sitä mitä on, on myös hatunnoston paikka. Toki tuota ohjelmaa oli leikattu todella paljon ja kaikki vähääkään kiusalliset kohdat oli otettu mukaan. Kaikki kaunis ja suloinen oli jätetty pois. Vieras ihminen saa helposti tuosta töksäyttävän kuvan. Mutta oikeessa elämässä tuo nainen on kyllä hyvinkin rempseä ja rento. ☺️ Mutta jakaa kyllä mielipiteet. Joko tykkää tai ei. Ei siinä oikeen välimuotoja ole. ☺️ Mutta arkaa tai epävarmaa tuosta naisesta ei kyllä saa edes tekemällä. Kun tuota paria on päässyt ihan vierestä seuraamaan niin ovat kyllä niin luontevia yhdessä. Rakastavat kyllä kovasti toisiaan. Vaikka täällä katkerat jauhavatkin paskaa että olisivat eronneet. Voi luoja taas tätä huhupaskaa. Ei todellakaan pidä tälläinen paikkaansa. Onnea ja menestystä vaan teille muillekkin.
Just nämä mukarohkeat päin naamaa sanojat ovat pahimpia juntteja. Ei mitään käytöstapoja kun ollaan niin rempseitä.
Joo väitetään, että ”kun mä vaan olen niin rehellinen”. Rehellisyys ja ilkeys ei ole sama asia.
Sulhasen hampaat oli karmeet, samoin morsmaikun tatskat. Ja tökkii toi viinailu ja röökaaminen
Tuo morsian on jäänyt sellaiselle teinitasolle käytöksestään. Silloin se on vielä hauskaa, mutta kolmikymppisellä aiheuttaa myötähäpeää. Tunnistan, kun olin itse tuollainen 16-17 vuotiaana. Hän yrittää peittää epävarmuuttaan tuolla ”rempseydellään”. Ihan kivan oloinen nainen silti.
No ei noi nyt niin pahoja olleet, jos vertaa vaikka tämän kauden ekaan jaksoon.
Miksi tämän sarjan sulhasilla on aina ihan kamalat hampaat? Eikö landella ole toimivaa hammashuoltoa???
Varmaan kiva asuu eurana kun eka jakso ja taas nyt! Noi vähäsen leimaa.....
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiva asuu eurana kun eka jakso ja taas nyt! Noi vähäsen leimaa.....
En käsittänyt koko argumenttiasi mutta tämä pari ei ollut eurasta.
Huomaa, että joku pariskunnan tunteva henkilö on kommentoinut ainakin 10 kertaa omia kommenttiansa kompaten muka toisena vastaajana 🙊 Minusta se on jollain tapaa tosi surullista, että ensin haukutaan ja sitten tykitetään monta viestiä perään, että ”niinpä” ja ”samaa mieltä”. En tiedä oliko muista läpinäkyvää, mutta itselle tuli sellainen fiilis että kommenttikentässä harrastetaan yksinpuhelua.
Kyseistä jaksoa en ole vielä katsonut enkä paria tunne, mutta mainoksen olen kerennyt nähdä ☺️
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän sarjan sulhasilla on aina ihan kamalat hampaat? Eikö landella ole toimivaa hammashuoltoa???
Miehet pelkäävät jostain syystä hammaslääkäriä. Naiset tottuneet levittämään ylä- ja alapäätä.
Saan varmaan tuhat alapeukkua, mutta täytyy kompata tätä. En tunne kyseistä paria enkä ole satuhäämorsian, mutta olen ollut vieraana eräissä satuhäissä aiemmalla kaudella. Todellakin ohjelmaa varten matskua leikataan rajusti ja lopputulos on raflaava. Ei kai kukaan halua katsoa tavallisia rauhallisia tanssihäitä (ja nyt tähän tulee joku kommentoimaan että kyllä halutaan..). Tuosta jaksosta myös oli pitkä keskustelu ja täällä vedettiin pariskunnasta aivan ihmeellisiä oletuksia jonkun epähuomiossa tokaistun lausahduksen takia. Tai joku kohtaus häissä, joka ei paikan päällä näyttäytynyt kovinkaan ihmeellisenä, näytti telkkarista aivan toiselta. Joten hyvät ihmiset, laittakaa vähän jäitä hattuun, kun katsotte näitä ohjelmia!