Unelmahäät Susanne ja Leevi
Voi apua! Mistä näitä pareja löytyy? Viinaa, viinaa ja viinaa! Lapsi hoitoon että saadaan kahdenkeskistä aikaa, ja se käytetään ryyppäämiseen. Kunhan täytän 30 niin pidetään ryyppyjuhlat ja sitten aletaan yrittää toista lasta...
Kommentit (138)
- tupakointi ja sen ihannointi
- työn vieroksuminen
- karkea kielenkäyttö
- pettäminen
- vastuuttomuus terveydestään
Toivottavasti eivät enää lisäänny...
Mutta hei, sulhasella oli ruokajuomana maitoa! Se oli ainakin tervettä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo mies oli Leevi, kun oikea nimi on Toni Mikael?
Tää jäi mietityttämään muakin :D oliks se joku lempinimi sit vai täh?
Mitä näille susanneille on käyny pikkutyttönä? Tiedätte tuon uho tyylin. Kauhea vöyhöesitys koko ajan päällä että huomatkaa kuinka kova mä oon. En tee, en tuo, en tiiä, en taho, ei pysty ja loppuun haistattelu. Ja aina on joku tollo vieressä komppaamassa, yleensä poikaystävä tai äiti. Mutta kun se olemus huutaa ja näkyy kuinka arka, pelokas ja epävarma tyttönen hän on. Näitä tälläisia naisia on paljon.
Erittäin hyvin sanottu... säälittävä muija
Kai ne ohjelmaan ottaa noita laitapuolen kulkijoita. Olipa emännällä hirveän rumat tatuoinnit. Tatuoinnit olivat ennen joskus vain merimiehillä ja vankilassa olleilla.
Kai nämä tatuointien ottajat jollain tapaa ihannoivat vankila elämää.
Olipa tämä täti intoa ja tärkeyttä täynnä.
Lopussa oli kurjaa, kun morsian ei antanut sulhasen sanoa sanottavaan, vaan puhui törkeästi päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä näille susanneille on käyny pikkutyttönä? Tiedätte tuon uho tyylin. Kauhea vöyhöesitys koko ajan päällä että huomatkaa kuinka kova mä oon. En tee, en tuo, en tiiä, en taho, ei pysty ja loppuun haistattelu. Ja aina on joku tollo vieressä komppaamassa, yleensä poikaystävä tai äiti. Mutta kun se olemus huutaa ja näkyy kuinka arka, pelokas ja epävarma tyttönen hän on. Näitä tälläisia naisia on paljon.
Satun tuntemaan tämän parin ja voin sanoa että tuo nainen on vahvempi kuin yksikään teistä täällä morkkaajista. Sekin saattaa kyllä sanoa ihmisitä pahaa mutta sanoo kaiken päin naamaa. Sen ei tarvitse anonyyminä missään vauva foorumeilla änkyttää menemään. Omien tietojeni mukaan hänen lapsuutensakkin oli hyvin onnellinen. Se että ihminen uskaltaa olla telkkarissa juuri sitä mitä on, on myös hatunnoston paikka. Toki tuota ohjelmaa oli leikattu todella paljon ja kaikki vähääkään kiusalliset kohdat oli otettu mukaan. Kaikki kaunis ja suloinen oli jätetty pois. Vieras ihminen saa helposti tuosta töksäyttävän kuvan. Mutta oikeessa elämässä tuo nainen on kyllä hyvinkin rempseä ja rento. ☺️ Mutta jakaa kyllä mielipiteet. Joko tykkää tai ei. Ei siinä oikeen välimuotoja ole. ☺️ Mutta arkaa tai epävarmaa tuosta naisesta ei kyllä saa edes tekemällä. Kun tuota paria on päässyt ihan vierestä seuraamaan niin ovat kyllä niin luontevia yhdessä. Rakastavat kyllä kovasti toisiaan. Vaikka täällä katkerat jauhavatkin paskaa että olisivat eronneet. Voi luoja taas tätä huhupaskaa. Ei todellakaan pidä tälläinen paikkaansa. Onnea ja menestystä vaan teille muillekkin.
Tunnen parin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satun tuntemaan tämän parin ja voin sanoa että tuo nainen on vahvempi kuin yksikään teistä täällä morkkaajista. Sekin saattaa kyllä sanoa ihmisitä pahaa mutta sanoo kaiken päin naamaa. Sen ei tarvitse anonyyminä missään vauva foorumeilla änkyttää menemään. Omien tietojeni mukaan hänen lapsuutensakkin oli hyvin onnellinen. Se että ihminen uskaltaa olla telkkarissa juuri sitä mitä on, on myös hatunnoston paikka. Toki tuota ohjelmaa oli leikattu todella paljon ja kaikki vähääkään kiusalliset kohdat oli otettu mukaan. Kaikki kaunis ja suloinen oli jätetty pois. Vieras ihminen saa helposti tuosta töksäyttävän kuvan. Mutta oikeessa elämässä tuo nainen on kyllä hyvinkin rempseä ja rento. ☺️ Mutta jakaa kyllä mielipiteet. Joko tykkää tai ei. Ei siinä oikeen välimuotoja ole. ☺️ Mutta arkaa tai epävarmaa tuosta naisesta ei kyllä saa edes tekemällä. Kun tuota paria on päässyt ihan vierestä seuraamaan niin ovat kyllä niin luontevia yhdessä. Rakastavat kyllä kovasti toisiaan. Vaikka täällä katkerat jauhavatkin paskaa että olisivat eronneet. Voi luoja taas tätä huhupaskaa. Ei todellakaan pidä tälläinen paikkaansa. Onnea ja menestystä vaan teille muillekkin.
Kaskas, siinä p missä mainitaan.
Tunnen parin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen komppaaja ilmoittautui!
Häät oli heidän tyylisensä.
Mutta että tyylikkäät, kuten tämän ketjun alussa sanottiin? Ei todellakaan. Tyylikäs morsian? Varmasti omassa viiteryhmässään, mutta minun mielestäni ei.
En edes tiedä miksi katsoin osan tästä jaksosta. En edes tiedä miksi kommentoin. Enkä ymmärrä, mitä unelmaa näissä häissä on?
Missä on häät viinitilalla Italiassa? Rannalla tropiikissa? Missä on elegantit morsiammet? Missä edes tavanomaiset, keskiluokkaiset ihmiset? Miksi ei ole goottihäitä? Vegaanihäitä? Pohjalaishäitä?
Selvästi tämän ohjelman tarkoitus on näyttää tietyn sosioekonomisen luokan elämää ja mässäillä sillä. Onko se eettisesti enää edes oikein?
Sallikaa mun nauraa. Säälittävä muija. Tuli oikein itse tänne itkeen. Mä tunnen tän parin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Voi voi lisää näitä saadaan kansalle viihdettä ressukoista
Vierailija kirjoitti:
Häät oli heidän tyylisensä.
Mutta että tyylikkäät, kuten tämän ketjun alussa sanottiin? Ei todellakaan. Tyylikäs morsian? Varmasti omassa viiteryhmässään, mutta minun mielestäni ei.En edes tiedä miksi katsoin osan tästä jaksosta. En edes tiedä miksi kommentoin. Enkä ymmärrä, mitä unelmaa näissä häissä on?
Missä on häät viinitilalla Italiassa? Rannalla tropiikissa? Missä on elegantit morsiammet? Missä edes tavanomaiset, keskiluokkaiset ihmiset? Miksi ei ole goottihäitä? Vegaanihäitä? Pohjalaishäitä?
Selvästi tämän ohjelman tarkoitus on näyttää tietyn sosioekonomisen luokan elämää ja mässäillä sillä. Onko se eettisesti enää edes oikein?
Itsellä pisti kyllä silmään se, että sanoivat häiden olevan erilaiset kuin muilla, mutta oikeasti koko setti oli suoraan Näin järjestätä kunnon junttihäät -opuskirjasta. Morsian vaikutti osittain ihan suloiselta ihmiseltä.
Tunnen parin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just nämä mukarohkeat päin naamaa sanojat ovat pahimpia juntteja. Ei mitään käytöstapoja kun ollaan niin rempseitä.
En kuulu heidän lähipiiriinsä, mutta sen tiedän, että Susanne on hyvästä perheestä lähtöisin. Näkihän sen ohjelmassakin, miten lämpimät välit vanhempiin oli. Äiti avusti pukeutumisessa ja isä huolehti helmoja autoon.
Vierailija kirjoitti:
En kuulu heidän lähipiiriinsä, mutta sen tiedän, että Susanne on hyvästä perheestä lähtöisin. Näkihän sen ohjelmassakin, miten lämpimät välit vanhempiin oli. Äiti avusti pukeutumisessa ja isä huolehti helmoja autoon.
Missä sitten on mennyt pieleen? Mikä saa aikuisen naisen uhoamaan turpaan vedoilla, esittämään ettei kiinnosta oma lapsi tai oma terveys? Nuo kuulostaa niin naurettavilta möykkäämisiltä "sitten tulen ja veän ohimoon, v*tut missään kontrolleissa käy, hoija lapses". Jos nyt kova gänstäpits yrittää olla niin sitten menee vetelemään turpiin ja pöllimään kartan röökiä mopopojilta. Tuo että croksit törröttäen uhoilee jossain pellonlaidalla hovinarreilleen niin on vaan lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Sallikaa mun nauraa. Säälittävä muija. Tuli oikein itse tänne itkeen. Mä tunnen tän parin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mutta tämä oma kommenttisi olikin hyvin asiallinen, ei säälittävä ja jopa mauton?
Jos sä polkaset ensiks ni mä polkasen sua turpaan. Kuvitelkaapa toi sama lause sulhasen suusta...