Mies ei halua, että tapaan hänen ystäviään
Olemme olleet miehen kanssa yhdessä 5 vuotta ja meillä yksi lapsi. Mies ei halua, että tapaan hänen ystäviään. Hän on tavannut omiani, mutta minä en saa tavata hänen. Olen anonut, ettei minulla ole tarvetta ryhtyä ystävystymään hänen ystäviensä kanssa, mutta olisi ihan kiva tavata edes joskus. Ystävät ovat käyneet meillä, kun minä en ole ollut paikalla ja mies on viettänyt aikaa kavereittensa ja lapsemme kanssa yhdessä. Tästä on saatu aikaan monta kinaa, koska minulla on asiasta paha mieli. Ymmärrän, että hänelle on olat ystävänsä ja lknukla omani emmekä vietä aikaa keskenämme, ei hänkään minun ystävieni kanssa, mutta haluaisin edes tavata. Tietää kuka meillä kotonakin käynyt.
Olenko vaan täysin kohtuuton?
Kommentit (24)
Minua hävetti ihan v***sti kun yhteenmuuton jälkeen tyttiksen liikunnat jäi ja aktiivisuus vaihtu tosi-tveen seuraamiseen ja naposteluun, siitä seuras 25kg puolessa vuodessa.
Sai aikaa laihtua,ei laihtunut vaan joutu etsiin itselleen uuden syöpöttelykodin.
Jos mies ei ole kertonut kavereille, että olet melkein 10 vuotta vanhempi.
Jos et näe edes mitä miehen kaverit ovat, onko lapsi turvassa heidän seurassa. Voisihan joukossa olla joku outo tyyppi. Sun täytyy voida suojella lasta milloin hyvänsä, jos miesten harkintakyky pettää. Ellei ole sitten ns. kilttimiehiä jotka eivät sähellä vahingossakaan
Itse olen tällaisen miehen kaveri, joka ei halua vaimonsa tapaavan meitä. Ei ole koskaan sanonut änneen miksi, mutta uskon sen johtuvan kahdesta asiasta. Ensinnäkinaimo on vähemmän koulutettu ja vähemmän kaunis kuin muiden kavereidensa vaimot. Ovat olleet hyvin nuoresta saakka yhdessä. Toiseksi mies on pettänyt vaimoaan useita kertoja poikien reissuille, pelkää kai että meistä joku möläyttäisi vaimon kuullen jotain.
Ikävä tilanne, en usko että miehelläsi on puhtaat jauhot pussissa.