Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on liian tylsä

Vierailija
27.01.2020 |

Avioliitto on toiminut muuten hyvin, olemme olleet yhdessä yli 10-vuotta mutta joku aina rassaa arjen toiminnoissa. En ole mitenkään vaativa vaimo ja meillä on yksi yhteinen lapsi. Arki on todella tavallista, ei mitenkään tilanteesta poikkeavaa. Pidän kyllä siitä. Mutta kun sitä on aina päivästä toiseen. Haluaisin mieheltä jotain uutta edes joskus.

Jos ehdotan jotain harrastusta tai missä voisimme yhdessä käydä on vastaus kaikkeen; maksaa liian paljon. Kaupassa ostaa ihan tasan tarkkaan samat ostokset ilman mitään poikkeamia. Itse ostan kaupasta joskus jotain erilaista eikä se ole euroista aina niin kiinni.

Romantiikkaa ei ole. Jos istumme sohvalla niin mies on aina omissa ajatuksissaan eikä ole läsnä. Räpeltää tablettia tai puhelinta. En tiedä johtuuko iästäni (olen 33-vuotias nainen) että tunteeni häntä kohtaan ovat laimentuneet koska en löydä mitään yhteyttä häneen ja usein tuntuu että olemme vain jotain kämppäkavereita. Katselen muita miehiä ja etsin jotain kipinää vaikkei niin saisi tehdä.

Seksikin on ihan tavallista ja ikävää on se että se on vain pakollinen paha mikä täytyy tehdä ja kuuluu avioliiton velvollisuuksiin. Se ei kuitenkaan tyydytä minua millään lailla. Mies kuitenkin saa haluamansa. En tiedä jaksanko olla tällaisessa laimeassa suhteessa kovin pitkään.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä pitää tehdä toimia suhteen eteen, jos haluaa sen olevan voimissaan. Jos kävit parikymppisenä salilla niin ei se kuntokaan enää kolmekymppisenä ole sama, jos lopetit. 

Jos miestä ei kiinnosta, kiinostaako sinua olla hänen kanssaan? Toisaalta siinä se suhde punnitaan, alkaako mies kiinnostua pakon edessä vai pitääkö sinua itsestäänselvyytenä. 

Vierailija
2/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen hoikka nainen, hyvässä kunnossa ja pidän itsestäni huolta. Moni kehunut kroppaani. Mieheni on kiinnostunut mutta en tiedä onko tosiaan tosissaan kanssani ja että pitääkö itsestäänselvyytenä. Varmaan on niin koska tätä on jatkunut jo kauan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen hoikka nainen, hyvässä kunnossa ja pidän itsestäni huolta. Moni kehunut kroppaani. Mieheni on kiinnostunut mutta en tiedä onko tosiaan tosissaan kanssani ja että pitääkö itsestäänselvyytenä. Varmaan on niin koska tätä on jatkunut jo kauan. Ap

Se kuntoilu oli vaan vertaus. Ihmissuhde vaatii myös "salillakäymistä" eli käytätte aikaa ja kiinnostusta toisiinne, että teidän parisuhteen kunto pysyy yllä. 

Vierailija
4/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan miettinyt bänx?

Vierailija
5/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jokin vitamiinivaje tai rautavaje. Miehellä. Lisäks liiallinen älypuhelointi ja oma keski-iän kriisi. Ehdota pariterapiaa.

Vierailija
6/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja hanki kunnon  mies 

Vierailija
7/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan tavallista miehille. Urautuvat elämäänsä, omaehtoista ponnistelua ei ole, kun sitä ei tarvita mihinkään, esim. kumppanin houkutteluun. Olet tosiaankin miehelle itsestäänselvyys. Miehet eivät useinkaan tarvitse parisuhteelta muuta kuin, että arki pyörii ja seksiä on tarjolla.

Tuskin eromahdollisuutta kannattaa käyttää kiristyskeinona esim. yhteisen, uuden harrastuksen tai matkustamisen porkkanana. Mutta keskustella teidän täytyy. Rakentavassa hengessä.

Vierailija
8/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan tavallista miehille. Urautuvat elämäänsä, omaehtoista ponnistelua ei ole, kun sitä ei tarvita mihinkään, esim. kumppanin houkutteluun. Olet tosiaankin miehelle itsestäänselvyys. Miehet eivät useinkaan tarvitse parisuhteelta muuta kuin, että arki pyörii ja seksiä on tarjolla.

Tuskin eromahdollisuutta kannattaa käyttää kiristyskeinona esim. yhteisen, uuden harrastuksen tai matkustamisen porkkanana. Mutta keskustella teidän täytyy. Rakentavassa hengessä.

Mitä muuta kahden ihmisen elämä pitäisi olla kuin ihan tavallista yhdessä elämistä? Hitto teistä naisista on tullut kipeitä. Liian hyvin on nykyään asiat. Liian stabiilia ja turvallista.

Vierailija
9/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse maailman mielenkiintoisin nainen vai ihan samanlainen kännykkäräplääjä?

Jos et ole, niin taas kerran on vakka kantensa löytänyt.

Vierailija
10/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi edellistä viestiä, 8 ja 9, ovat naisettomaksi jääneen ulipojan katkeraa vaikerrusta. Hänelle kuin kelpaisi enemmän kuin hyvin tuommoinen "parisuhde", missä vaimo vain sopeutuu ja mukautuu siihen, mitä "perheen pää" sanelee.

Mies ei ap:n tilanteessa tunnu tarjoavan mitään ap:n tunne-elämän tarpeisiin. Suostuisiko ja pystyisikö miespuoliso seksiin, jos se olisi hänestä vain ikävä aviollinen velvollisuus?

Kun mies sanoo, että ap:n ehdotukset ovat liian kalliita, tuleeko häneltä mitään vastaehdotusta? Tietääkö mies, ettei ap enää nauti seksistä? Voisitko, ap harrastaa ja matkustaa yksin/lapsen kanssa? (En kyllä tiedä, virkistäisikö tämä parisuhdetta. Saattaisit joutua houkutuksiin..)

Vierailija
11/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi edellistä viestiä, 8 ja 9, ovat naisettomaksi jääneen ulipojan katkeraa vaikerrusta. Hänelle kuin kelpaisi enemmän kuin hyvin tuommoinen "parisuhde", missä vaimo vain sopeutuu ja mukautuu siihen, mitä "perheen pää" sanelee.

Mies ei ap:n tilanteessa tunnu tarjoavan mitään ap:n tunne-elämän tarpeisiin. Suostuisiko ja pystyisikö miespuoliso seksiin, jos se olisi hänestä vain ikävä aviollinen velvollisuus?

Kun mies sanoo, että ap:n ehdotukset ovat liian kalliita, tuleeko häneltä mitään vastaehdotusta? Tietääkö mies, ettei ap enää nauti seksistä? Voisitko, ap harrastaa ja matkustaa yksin/lapsen kanssa? (En kyllä tiedä, virkistäisikö tämä parisuhdetta. Saattaisit joutua houkutuksiin..)

Mitä ihmettä sinä mongerrat? Olen nainen. En vaan syytä muita tylsyydestä jos olen itse tylsyyden perikuva.

Vierailija
12/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta kahden ihmisen elämä pitäisi olla kuin ihan tavallista yhdessä elämistä? Hitto teistä naisista on tullut kipeitä. Liian hyvin on nykyään asiat. Liian stabiilia ja turvallista.

naiset haluaa ottaa rennosti kun mies etenee urallaan, ostaa talot ja mökit ja toimii viikonloppuisin risteilyaluksen viihdevastaavana. muuten jumitetaan paikallaan ja suhde "ei etene"

Vierailija
13/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä teet romantiikan ja seksin elävöittämisen eteen? Ei kai ne ole vain miehen vastuulla?

Ennen kuin mietit eroa tai lähdet hakemaan jännitystä muualta, niin suosittelen teille pariterapiaa. Kannattaa nähdä vielä vaivaa suhteen pelastamiseksi. Jos hyvin käy, niin löydätte keinot saada suhteen toimimaan. Jos ei, niin todennäköisesti ymmärrätte molemmat paremmin miksi eroatte ja ero sujuu helpommin.

Vierailija
14/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 10 on lihavan katkeran naisen katkeraa vaikerrusta, kun hänen mielestään miehen pitäisi olla ties mikä trapetsitaitelija ja salainen agentti, vaikka itse lähinnä löhöää sohvalla ja kauhoo jäätelöä kitaansa.

Vierailija
15/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vaihda naiseen, ei ole enää tylsää ja seksikin on parempaa!

Vierailija
16/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteuta sinä niitä juttuja, osta erikoisruokia välillä, tai lähde harrastamaan jotain. Useinkaan parien harrastukset välttämättä kohtaa ja niistä voi löytää uusia tuttavuuksia ihan kaverimielessä, sosiaalinen elämä rikastuu ja voit sanoa miehelle että olet menossa Pian juhliin, kun mies näppäilee sohvalla puhelinta.

Vierailija
17/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se tylsä mies parisuhteessa. Vaimon kanssa ei ajatukset käy yksiin. Lasken joka kuukausi miten eurot riittää että se luottokortin kanssa pelaaminen joskus loppuisi. Vaimo ehdottaa kivaa etelänmatkaa tai jos irtisanoutuisi työstään kun kaikki työkaverit ei ole kovin kivoja. Kommentoin siihen että pitää laskea miten rahat riittää. Saan korvallisen kun aina ajattelen rahaa.

Minua ei (vaimon mukaan) kiinnosta mikään kulttuuri (Ooppera, konsertit) tai matkailu tai jokin kiva tekeminen (shoppailu). Jankutan vain rahasta.

Kiinnostun heti kun olisi nämä normilaskujen - ja lainojen hoitaminen varmistettu. Kun ei tarvitsisi käyttää luottokorttia ruokaostoksiin jotta on tarpeeksi rahaa tilillä laskujen maksamiseen. Ja kun joku satanen sinne kertyy, piti ostaa sohva. Tai jokin koru. Tai käydä kylpylässä ja illallisella tyttökavereiden kanssa.

kauankohan jatkuisi jos en olisi tylsä rahasta nillittäjä. Tunteemme ovat myös haalistuneet. :(

t: TTM (= Tylsä TavisMies)

ps. Anteeksi että avauduin toisen tekemään ketjuun.

Vierailija
18/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse maailman mielenkiintoisin nainen vai ihan samanlainen kännykkäräplääjä?

Jos et ole, niin taas kerran on vakka kantensa löytänyt.

No kun kyse ei ole nyt tästä. Tottakai jokainen käyttää nykyään älylaitteita olisi naiivia sanoa jos ei. Mutta kun se on koko vapaa-ajan vievä juttu. En todellakaan kokoajan istu ja naama kiinni ruudussa. Joskus istun miehen vieressä ja katselen häntä kun hän ei silloin huomioi ja räpeltää puhelinta. Se on aika ärsyttävää kun haluaisin henkisenkin yhteyden mutta sitä on vaikea saada kun toisen huomio on muualla. Ap

Vierailija
19/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

seksistä voit puhua haluat joitain bdsm kinkyä idiootti

Vierailija
20/26 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Vaihda naiseen, ei ole enää tylsää ja seksikin on parempaa!

mä vaihdoin naisen shemaleen

naiset antaa tosi tylsää seksiä

shemalet antaa parempaa seksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi