Mies on liian tylsä
Avioliitto on toiminut muuten hyvin, olemme olleet yhdessä yli 10-vuotta mutta joku aina rassaa arjen toiminnoissa. En ole mitenkään vaativa vaimo ja meillä on yksi yhteinen lapsi. Arki on todella tavallista, ei mitenkään tilanteesta poikkeavaa. Pidän kyllä siitä. Mutta kun sitä on aina päivästä toiseen. Haluaisin mieheltä jotain uutta edes joskus.
Jos ehdotan jotain harrastusta tai missä voisimme yhdessä käydä on vastaus kaikkeen; maksaa liian paljon. Kaupassa ostaa ihan tasan tarkkaan samat ostokset ilman mitään poikkeamia. Itse ostan kaupasta joskus jotain erilaista eikä se ole euroista aina niin kiinni.
Romantiikkaa ei ole. Jos istumme sohvalla niin mies on aina omissa ajatuksissaan eikä ole läsnä. Räpeltää tablettia tai puhelinta. En tiedä johtuuko iästäni (olen 33-vuotias nainen) että tunteeni häntä kohtaan ovat laimentuneet koska en löydä mitään yhteyttä häneen ja usein tuntuu että olemme vain jotain kämppäkavereita. Katselen muita miehiä ja etsin jotain kipinää vaikkei niin saisi tehdä.
Seksikin on ihan tavallista ja ikävää on se että se on vain pakollinen paha mikä täytyy tehdä ja kuuluu avioliiton velvollisuuksiin. Se ei kuitenkaan tyydytä minua millään lailla. Mies kuitenkin saa haluamansa. En tiedä jaksanko olla tällaisessa laimeassa suhteessa kovin pitkään.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ensin etsitään kumppani jolla on samanlainen ajatusmaailma,arvomaailma,samat kiinnostuksen kohteet..(lista jatkuisi lähes loputtomiin) eli etsitään kuin kopiota itsestään. Sitten ihmetellään kun se kumppani on tylsä.
Sitten kun ollaan todettu että se kumppani on tylsä niin sitten aletaan miettimään omaa ulkonäköä koska se on se asia mikä erottaa naisen ja miehen toisestaan. Tämän jälkeen alkaa ulkonäköpaineet ja suretaan sitä kun se toinen suhteessa on niin ulkonäkökeskeinen.
Yleensä ne eroavaisuudet tekee toisesta ihmisestä kiinnostavan, jos henkinen puoli on samanlainen molemmilla niin sitten kiinnostutaan siihen ulkonäköön.
Erittäin monelle parille tulee tuo eteen että molemmat kokee kumppaninsa olevan tylsä ja monelle jo parisuhteen etsiminen on ongelma koska he kokevat vastakkaisen sukupuolen tylsänä. Paitsi ulkonäöllisesti koska ulkonäössä on eroavaisuuksia.
Ei ne eroavaisuudetkaan. Vaan se että onko kumpikin samalla tavalla asioista innostuvia, ja tykkääkö siitä toisesta niin paljon että haluaa olla sen kanssa läsnä, eikä vaan olemassa.
Itse miehenä tollasta jaksaisi teidän kummankaan roolissa. Koittakaa parantaa välinne, löytää se kiinnostus toiseen ja jos ei vuodessa-kahdessa ala tuntumaan paremmalta, niin ero aika nopsaan sitten. Jos vain tajuaisitte tilanteen ensin itse.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä pitää tehdä toimia suhteen eteen, jos haluaa sen olevan voimissaan. Jos kävit parikymppisenä salilla niin ei se kuntokaan enää kolmekymppisenä ole sama, jos lopetit.
Jos miestä ei kiinnosta, kiinostaako sinua olla hänen kanssaan? Toisaalta siinä se suhde punnitaan, alkaako mies kiinnostua pakon edessä vai pitääkö sinua itsestäänselvyytenä.
ET OLE ITTEKKÄÄN MIKÄÄN HUUMORINKUKKANEN,ÄLYKKÖ.KUN TÄÄLLÄ PERHEENJÄSENTÄSI MOLLAAT.LIKAPYYKKI PESTÄÄN KOTONA JA ASIOISTA KESKUSTELLAAN!!!!!!
Mun mieheni on myös tylsä. Se tekee vain töitä ja vie lasta harrastuksiin ja peleihin. Jos on vapaa viikonloppu, ettei lapsella ole pelejä, käyvät esim jääkiekkomatsissa tai muissa urheilutapahtumissa. Ei juo enää edes yhtä olutta, tulee kuulemma huono olo. On 43v ja sanoi, ettei kummempaa jaksa. T. Ammattivalittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin etsitään kumppani jolla on samanlainen ajatusmaailma,arvomaailma,samat kiinnostuksen kohteet..(lista jatkuisi lähes loputtomiin) eli etsitään kuin kopiota itsestään. Sitten ihmetellään kun se kumppani on tylsä.
Sitten kun ollaan todettu että se kumppani on tylsä niin sitten aletaan miettimään omaa ulkonäköä koska se on se asia mikä erottaa naisen ja miehen toisestaan. Tämän jälkeen alkaa ulkonäköpaineet ja suretaan sitä kun se toinen suhteessa on niin ulkonäkökeskeinen.
Yleensä ne eroavaisuudet tekee toisesta ihmisestä kiinnostavan, jos henkinen puoli on samanlainen molemmilla niin sitten kiinnostutaan siihen ulkonäköön.
Erittäin monelle parille tulee tuo eteen että molemmat kokee kumppaninsa olevan tylsä ja monelle jo parisuhteen etsiminen on ongelma koska he kokevat vastakkaisen sukupuolen tylsänä. Paitsi ulkonäöllisesti koska ulkonäössä on eroavaisuuksia.
Ei ne eroavaisuudetkaan. Vaan se että onko kumpikin samalla tavalla asioista innostuvia, ja tykkääkö siitä toisesta niin paljon että haluaa olla sen kanssa läsnä, eikä vaan olemassa.
Itse miehenä tollasta jaksaisi teidän kummankaan roolissa. Koittakaa parantaa välinne, löytää se kiinnostus toiseen ja jos ei vuodessa-kahdessa ala tuntumaan paremmalta, niin ero aika nopsaan sitten. Jos vain tajuaisitte tilanteen ensin itse.
Avain kestävään suhteeseen on se, että molemmat hyväksyy toisen erilaisuudet (erilainen tahti innostua uudesta, erilaiset kiinnostuksen kohteet..) ja molemmat on valmiita tekemään kompromissejä. Ei mikään pariskunta ole aina samaan aikaan samojen juttujen perään.
Toisaalta muuttaa voi vain itseään. Aloita työ itsestäsi ja nosta sen jälkeen kissa pöydälle. Kerro miten sinä asiat koet ja miten sinä olet jo asiaan vaikuttaa. Silloin toisen on helpompi vastaanottaa palaute, kun huomaa sinun jo tehneen töitä asian kanssa.
Tosi moni mies esittää naiselle _tarkoituksella_ tylsää. Minä en usko että kukaan voi tosissaan olla kiinnostunut mootoripyörien rassuusta, jos voi valita oopperan tai kirjallisuudenkin. Samoin joku politiikasta tai tekniikasta keskusteleminen; tahallista kiusaamista ja narsismia.