Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vehdannut ukkomiehen kanssa?

Vierailija
27.01.2020 |

Palstan perusteella tuntuu olevan yleistä. Kaikki mukaan kertomaan kullaisia muistoja!

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Muutama vuosi sitten. Hän oli mukamas juuri eroamassa, mutta kävi sitten myöhemmin ilmi ettei ole aikomustakaan erota. Harmi vaan kun olin jo ehtinyt tyhmänä  häneen ihastua. Olin pitkään surullinen ja myöhemmin vihainenkin, myös pettynyt itseeni että menin mukaan tuollaiseen mikä aiheuttaa murhetta monelle ihmiselle. Miksi jotkut tekee noin ja toiset tyhmänä uskovat. No se oli minulle iso opetus, harmitti vaan kun piti tuhlata aikaa ja tunteita tuollaiseen  :( 

Vierailija
42/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman pikkujouluissa satuin samaan pöytään meidän IT-hemmon kanssa. Juttu luisti hyvin ja tanssittiin tosi intiimisti. Illan päätyttyä poistuimme kumpikin tahoillemme :(

Seuraavalla viikolla olin duunissa joku päivä vähän myöhempään, jamppa tuli sitten huoneeseeni ja kiitteli viimeisestä ja sanoi, että jotain taisi jäädä vähän kesken. Tuli sitten suutelemaan ja aika pian oli molempien kädet levottomat. Veti sukkahousuni ja pikkarini alas ja olin siinä vaiheessa jo litimärkä. Nostin hameen ylös ja istuin pöydälle. Jamppa työnsi minut makuulle ja alkoi nuolla ja sormettaa. Tsiisus teki hyvää! Hetken päästä tunsin kovan elimen sisälläni ja samalla klittaani hiveltiin sormella. Ei jestas, koskahan viimeksi tuntui näin hyvältä!

Hoidon jälkeen hetken mietin, ettei naimisissa olevalla miehellä varmaan mitään tauteja ole ja oma menopaussikin jo aikaa takana päin, ei hätää siis. Eikä mitä, mies oli taikonut itselleen kortsun ja mukana oli myös paperinenäliinoja siistimistä varten. Totesin, että tämä pitää ottaa joskus uusiksi. Oma mieheni on 64, muttei enää oikein kunnolla suju. Itse 61, siis tuolloin. IT-hemmo about 55.

Tavattiin sitten toistamiseen parin viikon päästä kotonani keskellä päivää ja sujui ihan yhtä ihanasti. Olisin halunnut hänestä rakastajani, mutta hänelle tuli omantunnontuskia ja halusi lopettaa. Sääli :(  Ei tuosta kummallekaan koskaan mitään harmia koitunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, minulla on ollut 4,5v suhde varatun miehen kanssa.

Nyt emme ole enää tavanneet ja tuskin tapaammekaan.

Vierailija
44/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus lähti baarista mukaan. En kyllä tiennyt että oli varattu, mutta jossain vaiheessa yötä joku herätti epäilyksen ja kysyin suoraan, että odottaako joku nainen kotona. Ei myöntänyt, mutta seuraavana päivänä löysin facebookista yhteiskuvat vuosipäivistä ja muuta.

Laitteli vielä puoli vuotta vonkausviestejä, mutta en vastannut. Sen verran selkärangaton tapaus, olisi nyt edes suoraan sanonut missä mennään.

Edelleen ehdottomasti paras: baarista lähti mukaan mies, oli enemmän minusta innoissaan kuin minä hänestä, sanoin että joku aika sitten erehdyin panemaan jonkun aviomiestä kun unohti kertoa olevansa naimisissa. Tämä uusi tyyppi vastaa: no kyllä pitää suhteessa jotain vikaa olla jos noin menee tekemään.

Paneskeltiin siinä yö, kehui maasta taivaisiin ja aamulla vaati numeroa ja kuinka hänen on pakko saada viedä mut toiste kahville, kaljalle tms... Lähdettyään vilkaisin internettiä ja johan sieltä löytyi vaimon sivu jossa ukkeli komeilee kansikuvassa, hääkuvat jne myös esillä. Inssi/muusikko, mitä muuta voi odottaa :/

Vierailija
45/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Muutama vuosi sitten. Hän oli mukamas juuri eroamassa, mutta kävi sitten myöhemmin ilmi ettei ole aikomustakaan erota. Harmi vaan kun olin jo ehtinyt tyhmänä  häneen ihastua. Olin pitkään surullinen ja myöhemmin vihainenkin, myös pettynyt itseeni että menin mukaan tuollaiseen mikä aiheuttaa murhetta monelle ihmiselle. Miksi jotkut tekee noin ja toiset tyhmänä uskovat. No se oli minulle iso opetus, harmitti vaan kun piti tuhlata aikaa ja tunteita tuollaiseen  :( 

Mites se olisi muuttanut tilannetta että mies olisi eronnut siitä vaimostaan ? Olisit saanut ihan "ikiomaksi" pettävän miehen , joka ei tietenkään sinua olisi ikinä pettänyt koska...........

Vierailija
46/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jotenkin irvokasta kun mies sormettaa sinkkunaista vihkisormus kädessä. Eräältä vanhemmalta mutta timmiltä ukkomieheltä saan kuitenkin elämäni parasta suuseksiä. Hänen vaimonsa ei kuulemma pysty (?) seksiin. Itse en ymmärrä miksi tuollaisessa liitossa edes tarvitsee pysyä, mutten kyllä omaksenikaan miestä halua :D

Vierailija
47/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottain laittaa 3 varattua miestä viestiä että haluaisivat uusintaa.

Vierailija
48/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vehdannut, mutta vain vaimon pyynnöstä, aloitteesta ja luvalla.

Vierailija
49/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, mutta syksyllä olis tarkotus.

Vierailija
50/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yli kaksi vuotta naimisissa olevan miehen kanssa. Lähes viikoittain vehdataan. Mies ollut kulississa siitä lähtien kun hänen vaimonsa petti häntä vuosia sitten. Nykyään vaimo sairastelee ja on sairaalloisen ylipainoinen. Ei silti aio erota enkä odota sitä häneltä. Itse olen onneton omassa suhteessani ja erottuani en koskaan enää halua elää yhdessä kenenkään miehen kanssa. Varatun kanssa ei tule draamaa kun kummallakaan ei ole liikoja odotuksia.

Vierailija
51/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan, mutta syksyllä olis tarkotus.

Miksi vasta syksyllä?

Vierailija
52/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, tyrkyllä niitä on kyllä ollut riittämiin, kun työpaikat ovat olleet miesvaltaisia. Sinkkuna ollessani pidin kyllä jotain peliä muutaman työpaikan ukkomiehen kanssa, ihan vain arjen piristykseksi ja huvitukseksi mutta aikomustakaan ei ollut mihinkään vehtaamaan lähteä. Seurani etsin ihan muualta kuin väsähtäneistä avioliitoista 😂.

Vierailija
53/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä totuus on että varatut ovat parhaimpia. Ehkäpä siksi ovat varattuja.

Vierailija
54/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskujeni mukaan neljä kertaa, mutta voi niitä olla enemmän, en ole kaikkien siviilisäätyä tiennyt joiden kanssa nuorena vehtasin.

Sähkölaskustako sen näkee?

Vierailija
55/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä totuus on että varatut ovat parhaimpia. Ehkäpä siksi ovat varattuja.

Ei ehkä parhaimpia, mutta jännimpiä. Ovat todennäköisesti harrastaneet tuota vehtaamista muidenkin naisten kanssa.

Vierailija
56/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon ukkomiehellähän on nainen joka sormelle.

Vierailija
57/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ylpeä tästä, mutta olen, jo useamman vuoden. Mulle ei vakava sitoutuminen sovi ja tää ukkomies käy reissutyön vuoksi säännöllisesti luonani. Vaimonsa on kunnon riivinrauta, joten en halua joutua sen hampaisiin 😂 Molemmille riittää pienet seikkailut silloin tällöin...

Vierailija
58/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme lorttoja palsta pullollaan.

Vierailija
59/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

insinööreissä ei taida muita ollakaan kuin pettäviä ukkomiehiä..

ja niiden pyyleviä pirttihirmuja, jotka antaa kaiken anteeksi. Nyt taas tällanen mies kierroksessa, vaimo nätti ku sika pienenä

Vierailija
60/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme lorttoja palsta pullollaan.

ihme lorttoja kaikki ukkomiehet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi