Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vehdannut ukkomiehen kanssa?

Vierailija
27.01.2020 |

Palstan perusteella tuntuu olevan yleistä. Kaikki mukaan kertomaan kullaisia muistoja!

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavan rehellisiä ihmisiä täällä. Kertokaa jotain yksittäisiä sattumuksia vehtailuistanne. Tuliko tuttuja vastaan tms... Ap.

Epäiletkö puoliskoasi ja yrität saada kiikkiin?

😁

Hyvä arvaus, mutta ei nyt osunut :D Palstalla on ollut niin paljon juttua pettämisestä viime aikoina, että alkoi kiinnostaa tämä ilmiö.

Vierailija
22/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhdenkään.

M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä heitä on viihteellä ja ikävä kyllä minäkin olen muutamiin langennut. Mukavia miehiä.

Vierailija
24/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä opiskelijana. Asuin hänen sijoitusasunnossaan.

Ilmaiseksi?

Vierailija
25/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonniaikoina en välittänyt, osa naisista oli naimisissa, jotkut eroamassa, toiset vapaita. M43

Vierailija
26/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne on enimmäkseen varattuja miehiä, jotka esim baareissa pyörii naisia jahtaamassa, ikävää mutta totta. Harvoin siellä törmäsi vapaisiin tksilöihin, ja jos tärmäsi, ne eivät olleet ollenkaan niin epätoivosia ja päällekäyviä kuin varatut.

Vierailija
27/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen takia, että mies esitti sinkkua. Itse taas sinkkuna etsin miesystävää. Juttu päättyi rumasti, kun sain miehen vaimon yhteystiedot selville ja ilmoitin hänelle.

Vierailija
28/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että Tinderissä on paljon näitä enemmän tai vähemmän varattuja miehiä seuraa hakemassa. Nykyajan baari...

Vierailija
29/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaiseksi?

Onko se nyt ilmaista, kun pitää persettä tarjota?

Vierailija
30/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lähti baarista mukaan. En kyllä tiennyt että oli varattu, mutta jossain vaiheessa yötä joku herätti epäilyksen ja kysyin suoraan, että odottaako joku nainen kotona. Ei myöntänyt, mutta seuraavana päivänä löysin facebookista yhteiskuvat vuosipäivistä ja muuta.

Laitteli vielä puoli vuotta vonkausviestejä, mutta en vastannut. Sen verran selkärangaton tapaus, olisi nyt edes suoraan sanonut missä mennään.

Vierailija
31/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut olivat hyviä kännipanokumppaneita. Itse en ole koskaan halunnut parisuhdetta, mutta sillon kun vielä menojalka vipatti, niin kännipaneskein mielelläni. Varatut oli hyviä tähän tarkotukseen.

En tietysti tarkotuksella etsinyt varattuka, en etsinyt miestä koskaan, ne etsivät minut, joukossa sitten sattui olemaan muutama sellanenkin.

Vierailija
32/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Olin reilu kolmikymppinen, en missään timmissä kunnossa mutta naama ihan ok. Tapasin netissä ukkomiehen joka oli jo hiukan vanhempi. Kovassa puutteessa sitten ajauduin sämkyyn hänen kanssaan ja vedettiin akti. MIes oli innoissaan ja hetken kuluttua hänellä seisoi jo uudelleen ( omaksi riemukseen ja hämmästyksekseen) ja otimme saman uudelleen. Jäi mieleen hänen onnensa kun pystyi kaksi kertaa tunnin sisään.Ikää hänellä oli kuitenkin 56.

Vierailija
33/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mieheni kanssa.

Vierailija
34/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa reissussa tullut turhankin hyvin juttuun varatun kanssa. En olisi varmaan sinkkujen kanssa päätynytkään petiin, mutta molempien ollessa varattuja ei tule jälkipuheita eikä jäädä roikkumaan. Molemmat ymmärtävät vaitiolon tärkeyden ja sen, että kyseessä on yksittäinen kerta. En ainakaan itse kaipaa sivusuhdetta varatun tai vapaan kanssa.

Vierailija
35/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaiseksi?

Onko se nyt ilmaista, kun pitää persettä tarjota?

Oli hemmetin hyvää seksiä kyllä. Sopi hyvin kun olin melkoinen seksihurjastelija silloin. Kaikki alkoi yhdenyön jutusta. Kävi säkä kun sattui olemaan sitten kiinteistöguru.

Vierailija
36/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt puoli vuotta ollut seksisuhde perheellisen miehen kanssa. Hän lähestyi mua nettideittisovelluksen kautta. En ole hänen ensimmäinen sivusuhde.

Ärsyttää, että mies alkaa kuvitella jotain enemmän. Mulle riittää pelkkä seksi kerran viikossa.

Vierailija
37/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt puoli vuotta ollut seksisuhde perheellisen miehen kanssa. Hän lähestyi mua nettideittisovelluksen kautta. En ole hänen ensimmäinen sivusuhde.

Ärsyttää, että mies alkaa kuvitella jotain enemmän. Mulle riittää pelkkä seksi kerran viikossa.

Miksi luulisi, jos itsekin kerran ihan harrastaa tuota?

Vierailija
38/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on ihastunut minuun ja haluaisi jättää vaimonsa =(

Vierailija
39/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on ihastunut minuun ja haluaisi jättää vaimonsa =(

Yyyh... Sitten kannattaa varmaan lopettaa?

Vierailija
40/141 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosin heitä. Eivät jää roikkumaan, eivät huutele kylillä, käyttää ehkäisyä ilman, että tarvitsee erikseen sanoa, jne...

Yksikään varatuksi osoittautunut mies ei ole itse ehdottanut kumin käyttöä! Useammin se on fiksu sinkkumies joka sitä vaatii. Varatut on siitä hyviä että saan sitä mitä haluan, seksiä tutun tyypin kanssa, mutta ei mitään arkipaskaa. Minulla on jo yksi yli 10vuotinen parisuhdeyhdessäasuminen takana.

Tarkoituksella en koskaan yritä varattuja, mutta jotenkin he ovat löytäneet minut, bändikeikoilta, yökerhoista, facebookista jne. Jokainen alkuun selittää olevansa vapaa tai avoimessa suhteessa. Eivät ehkä huutele kylillä, mutta pyytävät uusintoja hämmentävänkin usein...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän