Kun voitat ensi perjantaina 84 miljoonaa Eurojackpotissa, mitä ehdottoman tarpeellista ostat ensimmäisenä?
Minä ostan 10-packin mustia sukkia KappAhlista. Huomasin juuri, että sukkani ovat alkaneet mystisesti kadota, ja monessa jäljellä olevassa on reikä.
Kommentit (36)
Silmälasit. Käynti gynekologilla. Auto. Talo. Siinä ne akuutimmat.. terveisin just autopajalla istuksin, kun uusia osia vaihdetaan 290000 km ajettuun autoon..
Ulkoiluvaatteet että kehtaan mennä lenkille ihmisten ilmoille päiväsaikaan.
Hankin matkalipun itselleni ja parille muulle työttömälle. Irtisanoudun kaikista valvollisuuksista.
Maksasin kelan työntekijöille koulutuksen,että oppisivat lukemaan ja ennen kaikkea ymmärtämään lukemaansa. ...nii ja ostasin hyvät nasta kengät.
Mitään sellaista välttämätöntä ostettavaa minulla ei ole, jota en voisi ostaa nyt heti.
Enkä potin saatuanikaan ryntäisi ostamaan mitään, vaan alkaisin miettiä sijoituskohteita. Pari bemaria vaihtaisin uudempiin, vaikkei ne kovin montaa vuotta vielä ole nähneetkään. 80.000€ keittiöremontti on jo tilattu ja puoliksi maksettu, joten ei niitä siihenkään tarvitse säästää.
Edellisillä maihareilla on kävelty 9v kesät talvet ja pohjat alkavat olla huonona... eli varmasti Sievin tai Jalaksen maiharit.
BMW X6. Seuraavaksi lahjoitukset eläinsuojeluun, sitten itselle kattava terveystarkastus + tarpeellisia hoitoja.
Viikonlopun ruuat, koska sitä voittopottia ei saa lunastettua moneen viikkoon.
Minulla on tälläkin hetkellä 70 000 euroa jotka voisin käyttää aivan milloin haluan, joten mitään todella tarpeellista ei ole ostolistalla. Jos olisi, niin olisin jo ostanut sen.
Joten jos voitan 84 miljoonaa niin on runsaasti aikaa miettiä mitä ostaa ja miten sijoittaa.
Velat nollaksi, taloon jo suunnitellut remontit käyntiin ja kohta kotoa muuttavalle lapselle opintoihin ja asumiseen rahasto pystyyn. Loput kuluukin siihen kun elellään ukon kanssa oloneuvoksina puutarhaa kuopsutellen.
Uuden Ilmanvaihtokoneen ja Kiertoilmauunin. Uusi iv-kone on ostettava tänä vuonna tuli voittoa tai ei, mutta olisi kiva kun ei tarvitsisi hintalappuja tuijottaa kaikessa kalliimmassa hankinnassa. Sitten lapsille jotain mitä ovat toivoneet.