Kun voitat ensi perjantaina 84 miljoonaa Eurojackpotissa, mitä ehdottoman tarpeellista ostat ensimmäisenä?
Minä ostan 10-packin mustia sukkia KappAhlista. Huomasin juuri, että sukkani ovat alkaneet mystisesti kadota, ja monessa jäljellä olevassa on reikä.
Kommentit (36)
Vaikea mitään ehdottoman tarpeellista. Lähtisin varmaan fysioterapeutille näyttämään tätä jumissa olevaa selkää.
Menisin hammaslääkäriin jossa poistettaisi muutama hammas ja laitatuttaisin tilalle implantit. Ja pikku hiljaa varmaan muitakin hampaita pois ja implantti tilalle. Niin monessa poskihampaassa juurihoito tehty että ne vaihtaisin.
Ehkä pientä oikomista alahampaisiin myös ja valkaisu sekä joidenkin paikkojen vaihto.
Myös uudet sängyt ostaisin heti kaikille. Ja tietysti vaatteita ostaisin koko perheelle.
Osta nyt enemmän niitä sukkia. Ainakin 20kpl. Ei niitä ole koskaan tarpeeksi! Itse ostaisin kai uusia kalsareita. Puhun konditionaalissa, koska en pelaa rahapelejä.
En varmaan oikeasti muuttaisi juuri mitään pitkään aikaan ja arjessa se näkyisi niin, että joisin pirkan sijaan presidenttiä aamuisin ja olisin tavallista ahdistuneempi, kun miettisin, miten tässä taas käy.
Vierailija kirjoitti:
99,999999999999999% lottoajista vetää rahansa pöntöstä alas.
Mä en ajattele lottoamista / eurojackpottaamista rahanmenona, vaan harrastuksena. Harrastan unelmointia. Maksan mielelläni muutaman euron viikossa siitä, että voin haaveilla. Se on hauskaa.
Jos ei veikkaa, ei voi voittaa.
Maksan velkani nolliin. Enkä vastaa pankin soittoihin ja viesteihin, nwhän kun alkavat heti pommittaa sijoitustarjouksillaan. Nostan jalat pöydälle ja mietin pari päivää mitäs nyt sitten tehdään.
Ihan ensin ostaisin perheelle kakkukahvit juhlan kunniaksi. Sen jälkeen anopille rollaattori.
Uudet talvikengät koska kävelen risoilla tällä hetkellä. Uuden talvitakin. Auton ja talon. Huonekaluja. Visakortit nollille. Matkan tapaamaan miehen perhettä, jota lapset ei ole ikinä tavanneet. Vanhemmilleni asunnon jossa saavat vanheta ilman lumitöitä ja pääsevät pois hometalosta. Lista olisi loputon, mutta jotain pitäisi myös jäädä säästöön :D
Kunnon laskettelukamat lapselle ja itselle ja erään mielenkiintoisen koulutuksen, joka on liian kallis jotta pystyisin tässä elämäntilanteessa siihen panostamaan.
Hammaskiven puhdistuksen.