Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?

Vierailija
27.01.2020 |

Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.

Kommentit (903)

Vierailija
41/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditaatiokurssi. Joku "guru" hölisi parin tunnin ajan samanlaisia latteuksia, joita voi lukea mistä tahansa itseapuoppaasta. Maksoi pari tonnia. Nykyään olen tiukka ateisti.

Vierailija
42/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oma kisahevonen "kun kaikilla muillakin oli", valmentajan ja tallinomistajan painostuksesta. Vuoden sisällä hevoseen meni rahaa 30 000 euroa eikä päästy kisaamaan ollenkaan. Sen jälkeen se kuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsienpidennys. Tehtiin jollakin uudella tekniikalla joka ei mukamas tuhoa omia ripsiä - no multa ainakin tuhosi ja sitten noihin jääkin koukkuun, kun omat ripset ovat niin kurjan näköiset. Huoltoihin upposi myös sievoinen summa rahaa.

Vierailija
44/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilaattori. Karvat kasvavat eri tahtia, joten parin päivän kuluttua on taas sänki. Lisäksi vaikka kuorin ja rasvaan ihon säännöllisesti, ovat sääret täynnä punaisia pilkkuja ja sisäänkasvaneita karvoja. Sinnittelin muutaman vuoden siinä toivossa, että karvankasvu hidastuisi. No ehkä se hidastuu joillain, mutta mun kohdalla se on ihan huuhaata. Olen palannut karvojen ajeluun. Se on hellävaraisempi ja siihen menee vähemmän aikaa. Epilaattoria käytän enää kainaloihin, koska kainaloiden iho ei ärry siitä.

Vierailija
45/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kaikenlaisten ihmevoiteiden käytön, samoin kosmetologikäynnit. Naama kun ei kaunistu niin ei. Menin kirurgille, jopas parani.

Vierailija
46/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kallis on suhteellinen käsite, mutta kuukuppi oli viimeisin täysin turha hankinta. Ei sopinut mulle ollenkaan anatomisten muotojeni puolesta vaikka leikkasin antennin kokonaan pois.

Eikä vissiin jälleenmyyntiarvoa ole. 🤣

Mutta kun kuukuppia oppii käyttämään, se on kyllä paras hankinta. Säästyy rahaa ja luontoa + olo on paljon parempi kuukautisten aikaan.

Mäkin rakastan kuukuppia. Helpotti mun elämää todella paljon. Koetapa kuitenkin käsittää, että ihmiset ovat erilaisia. Naisen anatomia vaihtelee todella paljon. Jos kuppi ei jollekin sovi, niin lakkaa tuputtamasta.

Vierailija
47/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkollisvero.

Vierailija
48/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät. Nuorena piti saada tyylikkäät ja hienot, en halua edes muistella paljon niihin kokonaisuudessaan upposi rahaa. Sittemmin tuli ero ja nykyään mietin, että rahat olisi voinut käyttää viisaamminkin.

Vierailija
49/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kallis on suhteellinen käsite, mutta kuukuppi oli viimeisin täysin turha hankinta. Ei sopinut mulle ollenkaan anatomisten muotojeni puolesta vaikka leikkasin antennin kokonaan pois.

Mutta kun kuukuppia oppii käyttämään, se on kyllä paras hankinta. Säästyy rahaa ja luontoa + olo on paljon parempi kuukautisten aikaan.

Mitenpä tyhjennät sen töissä? Olen ollut monessa työpaikassa, jossa ei ole ollut mahdollisuutta tyhjentää kuukuppia. Joko kopeissa on pelkät pöntöt, eikä edes bideetä, tai sitten invavessat, joissa lavuaari on metrin, puolentoista päässä. Paperiako tunget siinä välissä, että pääset lavuaarille?

Koko tuotteen pointti on se, että ei tarvitse koko ajan säätää. Minulla suurin osa menkkapäivistä on ollut sellaisia, että tyhjennys aamuin illoin on riittänyt. Vasta viisikymppisenä on runsastunut sen verran, että pitää joskus töissä tyhjentää.

Vierailija
50/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenpä tyhjennät sen töissä? Olen ollut monessa työpaikassa, jossa ei ole ollut mahdollisuutta tyhjentää kuukuppia. Joko kopeissa on pelkät pöntöt, eikä edes bideetä, tai sitten invavessat, joissa lavuaari on metrin, puolentoista päässä. Paperiako tunget siinä välissä, että pääset lavuaarille?

Tätä varten on kuppipyyhkeet. Ne toimivat myös retkeillessä. Itse menen kuukautisten aikaan aina vessaan, jossa on lavuaari myös kopissa. Mikäli tällaista vessaa ei ole, käytän kuppipyyhkeitä. Mulla on runsasta vuotoa vain kaksi ekaa päivää, niin ei tuo ole muodostunut ongelmaksi. Loppuvuodon ajan riittää tyhjennys kaksi kertaa vuorokaudessa.

Eri

Vierailija
51/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla sellaista, jossa ei ole antennia vaan rinkula päässä. Antenni tai sen tynkä tökki itsellänikin, mutta rinkula ei tunnu missään 🙂. Lisäksi kupin saa sen ansiosta vedettyä paljon helpommin pois, vaikka nuo antennimallien valmistajat väittäisivät mitä, että pois ottaminen ei muka vaadi vetämistä. Suosittelen kokeilemaan!

Ohis

Vierailija
52/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä varten on kuppipyyhkeet. Ne toimivat myös retkeillessä. Itse menen kuukautisten aikaan aina vessaan, jossa on lavuaari myös kopissa. Mikäli tällaista vessaa ei ole, käytän kuppipyyhkeitä. Mulla on runsasta vuotoa vain kaksi ekaa päivää, niin ei tuo ole muodostunut ongelmaksi. Loppuvuodon ajan riittää tyhjennys kaksi kertaa vuorokaudessa.

Eri

Huoh. Jälleen toisistamme ilmiötä, jossa mielenkiintoinen ketju yritetään pilata jollain off-topic -jankkauksella. Perustakaa oma ketju tuolle kuukuppi-jaarittelulle.

Oma turhakeostos on ollut laskettelusetti. Vissiin kaksi kertaa käytetty, kyllä tuli harrastukselle hintaa. Myös kalliit hiihtovermeet ovat jääneet autotallin perukoille, kun ei ole lunta.

Vierailija
53/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalin vuosijäsenyys alehintaan.

Vierailija
54/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortti. Minulla ei ole autoa edelleenkään yli 20 vuoden jälkeen.

Vierailija
55/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Crosstrainer.. Täysin turha kapistus joka jää pölyyntymään

Tämä oli myös vanhemmilleni virheostos, mutta minulle taas pelastus. Otin ilolla vastaan heidän nurkistaan vanhan, mutta täysin toimivan crosstrainerin ja sillä kun muutaman kerran viikolla painelee ja sen jälkeen kehonpainotreenit, niin ensimmäistä kertaa elämässäni olen onnistunut laihduttamaan. Säilytän crosstraineria korkean sisustussermin takana.

Toisen virheostos voi olla toisen aarre. 🙂

Vierailija
56/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen nettilaihdutusvalmennus... huokaus. Meni rahat täydellisen hukkaan. Mitään uutta siellä sivuilla ei ollut, mutta rahaa meni kymmeniä euroja. En tiedä, mikä idiotismin multihuipentuma sai mut sen ostamaan :/

Vierailija
57/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajokortti. Minulla ei ole autoa edelleenkään yli 20 vuoden jälkeen.

Mulla sama, enkä enää edes uskalla ajaa kun niin kauan olen ollut poissa ratista.

Vierailija
58/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaa myöten kaikki sillä hetkellä suositut villitykset kuten piikkimatto, selätin ja hulavanne, jäävät usein pölyttymään kaapin perälle.

Mun äiti käytti vuosia piikkimattoa, toimi hyvin hänelle.

Vierailija
59/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihana ketju. Kyllä aikoinaan ex-mies satsasi aina johonkin uuteen. Härveliä riitti . Veneitä oli monta . Kinattiin aina kumpi on tarpeelisempi vene vai auto. Mikään eiole niin kallis pitää kuin purjevene.  Siinä maksaa kaikki maltaita. Aika harvon sillä ehtii lomailla. Vois vaikka vuokrata sitten. Meillä oli myös paljon "kesäpaikkoja". Erosin hänestä jo yli 30 vuotta sitten . Nyt me pojan kanssa ollaan tekemässä perunkirjoitusta ja taas saadaan vene, auto ja kesämökki ja piharakennukset , ja kaikki härvelit päälle. En edes tiedä missä se kiinteistö oikein on. Tämä on varmasti kosto pilven päältä. Varmaan vielä paljastuu jotain asuntoja ja isompia autoja, ehkä asuntiauto. Kerron lisää kun selviää.

Vierailija
60/903 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesisänky ja piano, ei tosin ihan viime vuosien ostoksia.