Sinkkunainen, millä tavalla haluaisit tulla "isketyksi"?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin että joku mukavanoloinen mies tulee juttelemaan kun istun kirjastossa tai kahvilassa kahvikupposen ja kirjan kanssa(siis kirjastossa tietenkin ilman kahvia), vaikka siitä kirjasta juta juuri luen tai siitä kirjailijasta ja kun juttu luistaisi ja aika rientäisi kysyisi voidaanko tavata uudestaan.
Juuri tuollainen luontevuus olisi poikaa - ei mitään epätoivoista tai painostavaa yritystä, vaan mukavaa lähestymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Kun näen kiinnostavan miehen, lähestyn itse. Olen tehnyt kaikki aloitteet elämässäni ihan itse.
Tilastojen ja empirian mukaan tuo ei pidä paikkaansa. Miksi en ole koskaan tullut isketyksi naisen toimesta, enkä ole sellaisesta tietoinen muidenkaan miesten osalta?
Naisten ''iskeminen'' on joku katse tai tulevat sitten viereen seisoskelemaan ja odottamaan. Käynyt pari kertaa kun olen treenailemassa ulkona telineillä. Sääli vain että on ihan väärä aika tulla silloin ja en muutenkaan arvosta jos naisella ei ole munaa lähestyä kunnolla loppuun asti.
Vedät jotain leukoja ja joku muikkeli tulee siihen viereen seisoskelemaan? Whaaat? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Kun näen kiinnostavan miehen, lähestyn itse. Olen tehnyt kaikki aloitteet elämässäni ihan itse.
Tilastojen ja empirian mukaan tuo ei pidä paikkaansa. Miksi en ole koskaan tullut isketyksi naisen toimesta, enkä ole sellaisesta tietoinen muidenkaan miesten osalta?
No eihän ne sitä kerro.
Jos minä olisin jäänyt odottamaan, että mun kilttikseni tekisi aloitteen, emme olisi koskaan päätyneet yksiin. Mutta ei se sitä sulle kerro.
Vierailija kirjoitti:
Jos välttämättä haluaa tulla iskemään, tyyli on vapaa. Tietysti toivoisin jonkinasteista asiallisuutta ja ettei heti alettaisi utelemaan henkilökohtaisia asioita. Jos kyseessä on tuntematon ihminen, tenttaaminen tuntuu epämukavalta, joten aihe olisi parempi pitää yleisellä tasolla. Hyvä olisi myös jos ei nyt ihan mistään puskasta hyppäisi eteen vaan niin, että molemmat ovat ensin vähintäänkin huomanneet toisensa. Jos haluaa varmat pakit, kannattaa kokeilla yli-itsevarmaa "päätin että olet tuleva vaimoni"-meninkiä.
Niin ja se myös, että ehdotus kahville menemisestä on vähän väsynyt. Lähes jokainen heittää tuon saman. Tietysti menen jos mies on kiinnostava, mutta mielellään joskus kuulisi jotain persoonallisempaa. Pelkkä numeron kysyminenkin toimisi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ne sitä kerro.
Jos minä olisin jäänyt odottamaan, että mun kilttikseni tekisi aloitteen, emme olisi koskaan päätyneet yksiin. Mutta ei se sitä sulle kerro.
Joo, ei se kerro minulle. Oman kokemukseni mukaan 99,2% naisista on juuri sellaisia jotka vain odottavat, odottavat, odottavat, odottavat...
Ja lopulta nukkuvat pois vanhoina katkeroituneina kissanaisina, yksin ja unohdettuina :(
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin että joku mukavanoloinen mies tulee juttelemaan kun istun kirjastossa tai kahvilassa kahvikupposen ja kirjan kanssa(siis kirjastossa tietenkin ilman kahvia), vaikka siitä kirjasta juta juuri luen tai siitä kirjailijasta ja kun juttu luistaisi ja aika rientäisi kysyisi voidaanko tavata uudestaan.
Mullekin toimii tuo lähestyminen esim. kirjan varjolla. Näin on käynytkin joskus, kun vein kirjoja kirjaston kierrätyshyllyyn. Siitä lähestymisestä jäi hyvä fiilis. Sitten taas kaupassa suunnilleen maitohyllyllä kiireessä kahville pyytäminen tuntui epäluontevalta, ts en olisi mitenkään osannut siinä hetkessä päättää lähteväni kahville vieraan tyypin kanssa. Olen sen verran ujo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että mies vaikuttaa oikeasti osaavan "handle me". (Onko ihme että olen sinkku:D)
Tämä. ''If you cant handle me at my worst you dont deserve me at my best''.
Niin en minä tarkoituksella yritä olla vaikea. En kyllä esitäkään mitään. Viimeksi olisin iskeentynyt kun mies oli kanssani kärsivällinen, varma, utelias, tutkiskeleva, kunnioittava, kiinnostunut. Ja hymyili tavatessa leveästi.
Kärsivällinen...? Eli vaikka et suoraan näytä vihreää valoa, niin miehen pitäisi kuitenkin älytä jatkaa iskemistään? Aika ristiriitaista kun ilmeisesti se yksi asia mikä naisia vituttaa kaikista eniten, on se että miehet eivät usko, että ei on ei. Naisten iskemisessä selkeästi auttaisi, jos sairastaisi jakomielitautia.
Kuntosalilla voisi tulla opastamaan laitteiden oikeaa käyttöä.
Huolehtivasti, että mies näyttää heti, miten ajattelee minun parastani ja tekee elämäni helpommaksi. Silleen haluan, että mut isketään.
Tarjoaa kyydin kotiin, jos aion mennä bussilla, kantaa munkin kuppini kahvilassa, antaa kätensä tueksi liukkaissa portaissa. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ''iskeminen'' on joku katse tai tulevat sitten viereen seisoskelemaan ja odottamaan. Käynyt pari kertaa kun olen treenailemassa ulkona telineillä. Sääli vain että on ihan väärä aika tulla silloin ja en muutenkaan arvosta jos naisella ei ole munaa lähestyä kunnolla loppuun asti.
Höps löps. Esim itse hankin puhelinnumeron käsiini ja laitan suoraan viestiä. Kolme tähänastista poikaystävää olen saanut näin.
Toivoisin, että mies tulisi reilusti juttelemaan, tai ainakin ottaisi niin tiiviisti katsekontaktia, että uskaltaisin mennä itse kysymään miten menee. :)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jonkun kehun ulkonäöstä ja että mies sanallisesti kertoisi, että olen kiinnostava ja myös vähän että miksi. Sit haluaisin että hän ehdottaisi treffejä, riippuu ympäristöstä että millaisia.
Minä en halua ensimmäisenä kehuja ulkonäöstä. Silloin tulee sellainen olo, että mies on pelkän helpon seksin perässä, ja saatan olla töykeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että mies vaikuttaa oikeasti osaavan "handle me". (Onko ihme että olen sinkku:D)
Tämä. ''If you cant handle me at my worst you dont deserve me at my best''.
Niin en minä tarkoituksella yritä olla vaikea. En kyllä esitäkään mitään. Viimeksi olisin iskeentynyt kun mies oli kanssani kärsivällinen, varma, utelias, tutkiskeleva, kunnioittava, kiinnostunut. Ja hymyili tavatessa leveästi.
Kärsivällinen...? Eli vaikka et suoraan näytä vihreää valoa, niin miehen pitäisi kuitenkin älytä jatkaa iskemistään? Aika ristiriitaista kun ilmeisesti se yksi asia mikä naisia vituttaa kaikista eniten, on se että miehet eivät usko, että ei on ei. Naisten iskemisessä selkeästi auttaisi, jos sairastaisi jakomielitautia.
Niin, ehkä tämä on asia jota ei voi tarkasti laittaa tiettyihin rajoihin? :D tuon miehen kohdalla tuo tuntui hyvältä ja minulle tuli olo että näinköhän hän on yhtä pitkäjänteinen muuallakin ;) sitä taas en tiedä päteekö "kaikki naiset ajattelevat näin" tähän kun tämä oli vaan minun mielipide yhden miehen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä käytät ilmaisua "tulla isketyksi naisen toimesta" sen sijaan, että kirjoittaisit ihan suomeksi "minua ei ole koskaan nainen iskenyt"?
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että mies tulisi reilusti juttelemaan, tai ainakin ottaisi niin tiiviisti katsekontaktia, että uskaltaisin mennä itse kysymään miten menee. :)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jonkun kehun ulkonäöstä ja että mies sanallisesti kertoisi, että olen kiinnostava ja myös vähän että miksi. Sit haluaisin että hän ehdottaisi treffejä, riippuu ympäristöstä että millaisia.
Minä en halua ensimmäisenä kehuja ulkonäöstä. Silloin tulee sellainen olo, että mies on pelkän helpon seksin perässä, ja saatan olla töykeä.
Minäkään en pidä kehumisesta, liian ilmiselvää mielistelyä eikä tarkoita yhtään mitään. Suoranainen turn-off.
Mieluiten tyrmäystipoilla niin, ettei siitä jää mitään muistijälkeä.
N23
En ole sinkku, mutta luontevasti. Tulee jutulle, on hauska, mukava, rento, älykäs ja sujuvasanainen seuralainen. Meillä on tai syntyy luontevasti puhetta jostain yhteisestä kiinnostuksen aiheesta. Sitten hän ehdottaa, että jatketaan juttua myöhemmin(jos toisen tai molempien on jatkettava matkaa) tai että siirrytään vaikka läheiseen kahvilaan jatkamaan sitä.
En olisi halunnut tulla isketyksi niin, että joku tulee kehumaan ulkonäköä tai kysymään numeroa tai pyytämään treffeille. Jos hän ei jo siinä kohtaamistilanteessa onnistu antamaan itsestään sellaista kuvaa, että juttu luistaa luontevasti, niin en todellakaan lähde treffeille kengänkärkien tuijottajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä käytät ilmaisua "tulla isketyksi naisen toimesta" sen sijaan, että kirjoittaisit ihan suomeksi "minua ei ole koskaan nainen iskenyt"?
Mitä välii.
Lopputulema sama.