Sinkkunainen, millä tavalla haluaisit tulla "isketyksi"?
Kommentit (39)
Se että mies vaikuttaa oikeasti osaavan "handle me". (Onko ihme että olen sinkku:D)
Se ihana mies voisi kysyä suoraan haluanko lähteä panolle. Tai kahville. Tai ihan mitä vaan.
Tutustua jossain luonnollisessa ympäristössä, yliopistolla tai harrastuksessa. Oppia tuntemaan toinen ensin kaverina ja sitten lähentyä.
Kysymällä suoraan että lähtisinkö treffeille. En jaksa mitään pelejä.
En elä kivikautta, minua ei isketä. Minä kyllä kerron, kiinnostatko vai et.
En mitenkään. Kun näen kiinnostavan miehen, lähestyn itse. Olen tehnyt kaikki aloitteet elämässäni ihan itse.
Jos välttämättä haluaa tulla iskemään, tyyli on vapaa. Tietysti toivoisin jonkinasteista asiallisuutta ja ettei heti alettaisi utelemaan henkilökohtaisia asioita. Jos kyseessä on tuntematon ihminen, tenttaaminen tuntuu epämukavalta, joten aihe olisi parempi pitää yleisellä tasolla. Hyvä olisi myös jos ei nyt ihan mistään puskasta hyppäisi eteen vaan niin, että molemmat ovat ensin vähintäänkin huomanneet toisensa. Jos haluaa varmat pakit, kannattaa kokeilla yli-itsevarmaa "päätin että olet tuleva vaimoni"-meninkiä.
Vierailija kirjoitti:
En elä kivikautta, minua ei isketä. Minä kyllä kerron, kiinnostatko vai et.
Kaikille? Saat varmaan paljon kummeksuvia katseita.
Suoraan kutsu treffeille. Alan olla jo liian vanha ja väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Kun näen kiinnostavan miehen, lähestyn itse. Olen tehnyt kaikki aloitteet elämässäni ihan itse.
Tilastojen ja empirian mukaan tuo ei pidä paikkaansa. Miksi en ole koskaan tullut isketyksi naisen toimesta, enkä ole sellaisesta tietoinen muidenkaan miesten osalta?
Minä tykkään ihan vain jutella niitä näitä, siinä sitä sitten huomaa onko kemiaa ja samoja kiinnostuksen kohteita. Kun juttelee ihan normaalisti niin siinä huomaa myös että onko samanlainen huumorintaju.
En tykkää kun painostetaan ja tyrkytetään, haluan lähinnä juosta karkuun niissä tilanteissa. Sellainen ahdistaa, että jos itse ei ole kiinnostunut mutta toinen vain jatkaa ja jatkaa vaikka yrität hienovaraisesti sanoa että ei kiitos.
Parasta kun ei yritä iskeä. Kaikkein mukavinta on tutustua uusiin ihmisiin, hengailla. Sitten kun on tutustuttu, niin voi katsoa tuleeko jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen ja empirian mukaan tuo ei pidä paikkaansa. Miksi en ole koskaan tullut isketyksi naisen toimesta, enkä ole sellaisesta tietoinen muidenkaan miesten osalta?
En ole tilastot tai empiria vaan yksilöllinen toimija ja vastasin vain omasta puolestani. Vastaus jälkimmäiseen kysymykseesi taas voi piillä siinä kiinnostavuudessa, jonka esitin edellä – tokikaan kaikkia miehiä ei lähestytä.
Haluaisin jonkun kehun ulkonäöstä ja että mies sanallisesti kertoisi, että olen kiinnostava ja myös vähän että miksi. Sit haluaisin että hän ehdottaisi treffejä, riippuu ympäristöstä että millaisia.
Vierailija kirjoitti:
Se että mies vaikuttaa oikeasti osaavan "handle me". (Onko ihme että olen sinkku:D)
Mitä alapeukutatte?
Vierailija kirjoitti:
Tämä. ''If you cant handle me at my worst you dont deserve me at my best''.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ''iskeminen'' on joku katse tai tulevat sitten viereen seisoskelemaan ja odottamaan. Käynyt pari kertaa kun olen treenailemassa ulkona telineillä. Sääli vain että on ihan väärä aika tulla silloin ja en muutenkaan arvosta jos naisella ei ole munaa lähestyä kunnolla loppuun asti.
Haluaisin että joku mukavanoloinen mies tulee juttelemaan kun istun kirjastossa tai kahvilassa kahvikupposen ja kirjan kanssa(siis kirjastossa tietenkin ilman kahvia), vaikka siitä kirjasta juta juuri luen tai siitä kirjailijasta ja kun juttu luistaisi ja aika rientäisi kysyisi voidaanko tavata uudestaan.
Ystävällinen lähestyminen - ei mitään liian kiimaista katsetta, eikä lässytystä - aidon kiinnostunutta jutustelua ja sitten vaikka kahville pyyntö.
Ole oma aito itsesi ja lähesty naista kuin ihmistä.
Joku välitön lähestyminen, sitä muuta sitten joko on tai ei ole.