Koripalloilija Kobe Bryant, 41, on kuollut helikopterionnettomuudessa
Kommentit (298)
Oho! Hieman järkytyin! Paljon koripalloa seuranneena ja etenkin Kobea fanittaeena tuli hieman surullinen olo. Liian nuorena kuoli 😥
Helikopterit on kyllä sellaisia vispilöitä etten kyytiin lähtisi ellei olisi pakko.
Jotenkin tuntuu, että helikoptereita tulee alas vähän välilä. Helikopterit on taivaan moottoripyöriä.
Tosi surullista. Vaikutti tervehenkiseltä, perhekeskeiseltä ja sympaattiselta kaverilta. Oli ollut n. 20v. yhdessä ensirakkautensa Vanessan kanssa ja heillä 4 yhteistä lasta. Vanhin tytär pian täysi-ikäinen ja nuorin tytär syntynyt viime vuonna. Ihania perhekuvia instatili täynnä. Usein megatähdillä kumppanit vaihtuu, elämä on rellestystä ja viimeistään uran lopettamisen jälkeen alkaa alamäki (viina, huumeet). Kobe oli erilainen, piti perhettä arvossaan. Valmensi tyttärensä korisjoukkuettakin.
Liian nuorena lähti.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että helikoptereita tulee alas vähän välilä. Helikopterit on taivaan moottoripyöriä.
Vastahan thai miljardoori kuoli Lontoossa helikopteriturmassa, johon kuninkaallistenkin piti nousta.
Ei ole luottamista näihin vispilöihin.
Toi on huhu. Ei välttämättä pidä paikkansa.
Vannon että en  ikinä ole  edes kuullut tuota nimeä..
sellainen laji että täysin tuntematon heppu.
Vaikutti tosi mukavalta mieheltä haastattelujensa perusteella.
Tyttäret eivät olleet helikopterissa. Fake news.
Höpöhöpö, ei ollut tyttäret kopterissa mukana. Siinä kopterissahan oli 5 ihmistä, siitä tulis jo Kobesta ja tyttäristä tuo 5 täyteen. Tuskinpa heistä kukaan lensi kopteria. Liekö tuo edes kuollut itsekään oikeasti. Huhuja, huhuja.
Nimen oo kuullut joskus, naamaa en tunnistaisi. Ehkä. Tiedän kyllä, että oli koripalloilija.
Ei näistä tiedä, voi olla vaikka sama kuin Tupacin kanssa, eli vetäydytään julkisuudesta todistajansuojeluohjelmaan.
Mä olin pikkutyttönä tosi ihastunut Charles Barkleyhin<3
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä olet väärässä. Oli.
Kobe lensi itse. Hänellä oli 1000 tuntia helikopteri lentämistä vyön alla.
Vierailija kirjoitti:
You are fake news:
TMZ just confirmed his 13 year old daughter among those dead.
Ohoh 😲