Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähdin baarista miehen asunnolle, mies kopeloi väkisin... Apua?

Vierailija
26.01.2020 |

Lähdin eilen baarista entuudestaan tuntemattoman miehen asunnolle tarkoituksena viettää yhteinen yö. Pussailtiin ja riisuttiin jo toisemme alasti, kunnes iski inhottava olo etten haluakaan tehdä tätä. Sanoin miehelle asiasta ja käskin lopettaa, mutta mies painoi vartalonsa väkisin päälleni ja hieroi rintojani. Sanoi vaan ”hoidetaan homma loppuun kun jo aloitettiin”. Sen enempää ei ehtinyt tapahtua onneksi, kun sain miehen pois päältäni ja lähdin vauhdilla pois. Tapauksesta jäi silti todella nöyryytetty ja inhottava olo. Lasketaanko tuota vielä raiskaukseksi vaikkei yhdyntää ollut? Voiko tästä ilmoittaa johonkin?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveitä kommentteja. Onneksi pystyit keskeyttämään tilanteen, ap, ettet joutunut rikoksen uhriksi. Yritä ajatella, että juttu oli mieheltä humalainen ylilyönti, eikä varsinainen raiskausyritys. Näistä kommenteista päätellen on vaikea ajatella, ettei kulttuuri olisi vieläkään päässyt irti naisvihamielisistä asenteista.

Ajatelkaa juttu kääntäen sukupuolet toisinpäin. Voi mieskin kesken seksin päättää, ettei haluakaan. Varmasti tosi harvinaista, mutta en missään nimessä hyväksy minkäänlaista pakottamista seksissä, vaikka se olisi yhteistuumin aloitettu.

Missä tässä nyt oli sitä pakottamista?Toiveikas tissin puristamien tökeröine kommentteineen siinä vaiheessa kun ollaan jo alasti ja hyvää vauhtia hommissa ei mitään pakottamista ole kun homma kuitenkin siihen loppui. Paremmin varmaan olisi miehen kannalta toiminut rauhoittaa tilanne, jutella mistä kiikastaa ja vähän silitellä hiuksia ja niskaa, mutta eikai pelisilmän puutteesta sentään voi raiskaussyytettä nostaa?

Vierailija
62/77 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat välttää raiskauksen niin älä jatkossa pyöri alasti tuntemattomien asunnossa baari illan jälkeen. Voi olla että seuraavan kerran sinun mielipidettä ei kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä tämä kommentointi on?

Olen itsekin sekä mennyt tuntemattomien luo että kutsunut tuntemattomia luokseni. Joskus ollaan harrastettu seksiä jos kumpaakin on haluttanut, joskus vain nukuttu. Jälkimmäisissä tottakai on ollut tilanteita joissa toinen olisi ollut valmis seksiin mutta toinen on ollut väsynyt tai ei muuten vaan oikein ole hotsittanut. Olen myös pari kertaa keskeyttänyt jo alkaneen seksin, koska se ei tuntunutkaan hyvälle. En joko ole päässyt fiilikseen mukaan tai sitten on muutoin ollut epämukava olo.

Eikä ole muuten ikinä käynyt mielen vieressäkään, että minut saisi raiskata jos olen tekemisissä tuntemattoman mieshenkilön kanssa. Pari kertaa olen joutunut fyysisesti tehostamaan kun sanallinen viestintä ei ole riittänyt, mutta sekin on mielestäni osoitus vain ja ainoasraan miehen urpoudesta.

Voin sanoa, että kukaan ei muuten todellakaan tule ulisemaan minulle, että minun PITÄISI harrastaa seksiä. Jos fiilistä ei ole tai se katoaa kesken hommien niin se on voi voi.

Vierailija
64/77 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

78 jatkaa:

Esimerkkitilanteita todellisesta elämästä:

Päädyin kivan illan jäljeen Tindertyypin kanssa hänen asunnolleen yöksi, siinä suudeltiin ja kopeloitiin puoli ja toisin kunnes selvisi, että kummallakaan meistä ei ollut kondomeita. Sanoin yksiselitteisesti, että ilman kumia suostun puuhailemaan vain käsijuttuja. Mies marisi hetken, yritti maanitella edes suuseksiin ja vakuutteli olevansa puhdas. Kysyin häneltä, että no mistäs hän voisi tietää vaikka minulla olisi kaikki maailman taudit? Saatiin aikaan itseasiassa hyvä keskustelu aiheesta aikaiseksi. Jäin nukkumaan ja aamulla poistuin kotiin. Ei tavattu uudelleen koska itselleni moinen välinpitämättömyys terveydestä on täysi turn off. Jos hän oli niin valmis harrastamaan minun kanssani seksiä paljaalla, niin on taatusti harrastellut pitkin poikin pitäjää.

Toisessa tapauksessa homma eteni kuten AP:llakin kopelointiin asti. Mies ei osannut yhtään, kouri ja yritti sormettaa kuivaa alapäätäni ihan karsealla tavalla. Suuteli tunkemalla kieltä kokonaan kurkkuun jne. Jossain vaiheessa otin tyypin ranteesta lempeästi mutta määrätietoisesti kiinni ja sanoin että nyt on vähän sellainen homma että minä en kiihotu ja tästä ei tule mitään. Hänkin hetken maanitteli, että jos tekisi sitä tai tätä, mutta itse tiesin että siinä vaiheessa en enää syttyisi ollenkaan. Pahoittelin, sanoin että joo nyt ei ole yhtäån fiilistä ja tilasin itselleni taksin kotiin.

Vierailija
65/77 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan noissa tilanteissa ei aina ole kyse siitä, että nainen tahallaan kiusaisi miestä. Nainen voi oikeasti olla ensin halukas mutta itsellekin yllättävästi kesken kaiken ahdistua/lamaantua/panikoitua ja kokea, ettei pysty jatkamaan. Varsinkin jos ei ole aiempaa kokemusta vastaavasta tilanteesta, esim tässä seksistä tuntemattoman kanssa, ei välttämättä tiedä itsekään kuinka tilanteessa reagoi.

Vierailija
66/77 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
67/77 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä ei ole uhria. Rikosta ei ole tapahtunut.

Kieltäytyä saa ja pitää ja myös kantaa ne seuraukset.

Mitkä helvetin seuraukset?

Vierailija
68/77 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ensi kerralla jo baarissa miesten wc:ssä, niin ei tartte mennä asunnolle.

Vierailija
69/77 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä ja "miehiä".

Joskus aikoinaan lähdimme kaverin kanssa baarista, kaksi kivaa miestä mukana (oltiin reilu parikymppisiä silloin)

Tämä nuorimies oli mukava ja kivaa seuraa. Nukuimme vierekkäin, hän silitteli hiuksiani jne. Muuta ei tapahtunut, hän kunnioitti minua eikä yrittänyt väkisin mitään :)

(harmittaa näin vuosien jälkeen vieläkin, ettei vaihdettu yht.tietoja, olisi varmasti ollut hyvä kumppani! )

Vrt:

Kaverimies, jonka kanssa hengailin SEURAN vuoksi, olin ehkä hitusen ihastunut (halusin tutustua rauhassa) joten sanoin hänelle SUORAAN, että en etsi pano seuraa, enkä halua kuin tutustua.

Olin juuri eronnut ja sydän rikki.

No,erään kerran hänen luona baari illan päätteeksi, alkoi väkisin lähennellä ja ahdistella!! Humalan vuoksi lamaannuin, yritin kieltää ja sanoin EI, hän painoi päälle väkisin ja veti housujani alas! Uudelleen ja uudelleen vaikka estelin.

Mitä siinä mahdoin? Lamaannuin täysin, pelkäsin että r i skaa ja sattuu enemmän, jähmetyin täysin, otti väkisin.

V i TUTTAA koko tyyppi!

Häpeän vuoksi en ole ilmoittanut mihinkään, pitäisi varmaan. On kuulema ahdistellut muitakin!

R - is kari m - lkku!!!

ps. syyllistän itseäni, ja häpeän.

Vierailija
70/77 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiusannut ketään. En halua harrastaa seksiä vasten tahtoani. Luulin, että olen valmis menemään sänkyyn tuntemattoman miehen kanssa, mutta tajusin etten olekaan enkä halua sitä. -Ap

Tapahtuiko jotain sen jälkeen, kun muutit mielesi ja kerroit asiasta miehelle? Avauksesta ymmärtää, että mies sanallisesti esitti eriävän mielipiteen. Etenikö hän pidemmälle fyysisesti? Ellei edennyt, niin maallikon arvioilta mitään rikosta ei tapahtunut. Mikäli eteni niin ahdistelu tai yritys voisi tulla kyseeseen.

Vierailija
71/77 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin taas tätä. Idiootit tallustaa tuolla kuola suupielessä ja tekee mitä mieleen juolahtaa, kännipäissään tai selvänä, ei väliä. Jos aikuinen ihminen ei pysty ottamaan vastuuta valinnoistaan, niin pitäisi sattumukset ottaa oppina. Kumma että noin pienellä kapasiteetilla pysyy kuitenkin jotain kirjoittamaan ja rikosilmoituksia tekemään.

Vierailija
72/77 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina menin kapakasta tapaamani herrasmiehen kotia. Molemmat olimme juhlatunnelmissa, ja jutut alkoivat muuttua erittäin eroottisiksi. Huulemme koskettivat toisiaan ja pian olimme sängyssä ilman rihman kiertämää.

Mies antoi suuseksiä alakerrassani ja aika ajoin huudahti "pierase välillä että saa raitista ilmaa" ja jatkoi lipomista, tässä vaiheessa homma oli vielä ok. Sovimme että siirrymme itse asiaan ja runkasin miehelle kovan seisokin ennen aktia.

Juuri kun mies oli työntymässä sisään niin uskomaton kiima muuttuikin sanoinkuvaamattomaksi ahdistukseksi. Huuisn äkkiä "Ei! En halua", mutta mies ei kuunnellut vaan työntyi sisääni kaikella 6cm varustukselllaan.

Tämä sika väitti että ei kerennyt reagoida koska oli jo hepinkärki huulilla, mutta minä sanoin heti että tämä on raiskaus ja mieltään saa muuttaa missä vaiheessa vain. Mies edelleen väitti että ei mitenkään kerennyt reagoimaan.

Olo on likainen ja häväisty. XXL koon slogginikin jäi miehen asunnnolle kun pelkkään kylpytakkiin pukeutuneena juoksin pois tuosta asunnosta. Tuntuu että minua on käytetty kuin esinettä. Aion tehdä rikosilmoituksen.

Vierailija
73/77 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin nuija

Vierailija
74/77 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei oikein ymmärrä miten miehen mieli toimii. Mies on kuin juna mikä kun kiihtyy täyteen vauhtiin niin se ei hetkessä pysähdy vaan vaatii pitkän matkan että vauhti pysähtyy. Kun mua panettaa niin se panetus ei lähde pois viemällä ajatus pois siitä panetuksesta vaan olen kiihtyneessä tilassa niin kauan kunnes saan purkautua tai hieron yhden ulos (rub one out). Olo on kuin villiintyneellä orilla mikä potkii ilmaa.

Mun kotiin tuli kerran sellainen nainen joka rupesi empimään. Se oli ok mutta seuraavana aamuna kun heräsin niin pyysin häntä poistumaan heti herättyä että voin alkaa rauhassa tekemään aamupalaa ja tyhjentämään kiveksiäni rauhassa mitkä tämä cocktease oli kipeäksi tehnyt. Tämä nainen itse puski mukaani ja lähestyi minua ravintoillan päätteeksi.

Vierailija
75/77 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en voi paheksua tuota miestä, sillä olen itse huomannut olevani tositilanteissa aikamoinen painostaja.

Jotenkin järki lähtee ja tulee pakkomielle saada vaan munaa.

Siis esim. jos mies on sanonut, että nukutaan nyt ja pannaan aamulla, niin olen suostutellut ja hinkuttanut niin pitkään, kunnes mies suostuu seksiin heti.

Tai kun mies on kysellyt kondomin perään ja sanonut, että pitää olla kondomi tai ei voi nussia, niin olen vängännyt ja hinkuttanut kunnes saan tahtoni läpi ja mies murtuu seksiin.

En ole mitenkään paha ihminen tai muista piittaamaton, mutta tuollaisissa tilanteissa kun on melkein saamassa ja korvissa kohisee, ei päähän yksinkertaisesti mahdu järkeä!

Olen myös ajautunut pari kertaa seksiin miesten kanssa joita en halunnut, mutta annoin kuitenkin mennä, koska olin jo siinä tilanteessa.

Ei jäänyt traumoja, vaikka en niitä erityisemmin haluakaan muistella.

Ja toki myös harrastan seksiä vaikka ei erityisemmin haluttaisi, koska jos toinen haluaa niin ei se multa pois ole jos lähden mukaan.

Vierailija
76/77 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet jotka täällä ihan tosissaan väittää ettei voi lopettaa kun on alottanut, kattokaa peiliin ja miettikää onko sieltä takaisin katsomassa teini, joka ei ole vielä oppinut ettei se meidän jalkoväli ole se, missä ajattelu tapahtuu, vaiko aikuinen mies, joka on teiniä fiksumpi ja viisaampi.

Ja jos taantuu kännissä teiniksi, niin miks pitää kännätä? Selvin päin on enempi vientiä muutenkin, kun harva nainen tykkää kaatokänniääliöistä, plus erektiot on parempia ilman alkoholia.

Vierailija
77/77 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5