Lähdin baarista miehen asunnolle, mies kopeloi väkisin... Apua?
Lähdin eilen baarista entuudestaan tuntemattoman miehen asunnolle tarkoituksena viettää yhteinen yö. Pussailtiin ja riisuttiin jo toisemme alasti, kunnes iski inhottava olo etten haluakaan tehdä tätä. Sanoin miehelle asiasta ja käskin lopettaa, mutta mies painoi vartalonsa väkisin päälleni ja hieroi rintojani. Sanoi vaan ”hoidetaan homma loppuun kun jo aloitettiin”. Sen enempää ei ehtinyt tapahtua onneksi, kun sain miehen pois päältäni ja lähdin vauhdilla pois. Tapauksesta jäi silti todella nöyryytetty ja inhottava olo. Lasketaanko tuota vielä raiskaukseksi vaikkei yhdyntää ollut? Voiko tästä ilmoittaa johonkin?
Kommentit (77)
Todellakin teet rikosilmoituksen. Ei toisen rintoja saa enää hieroa kun on käsketty lopettamaan.
Ei ole polisiasia, mutta kannattaa hakea apua mieltä painavaan asiaan.
M38
Eipä tuosta rikosta vielä saa, koska mies lopetti, tai pääsit tilanteesta pois. Seksuaalisen kanssakäymisen yritys olisi aika laiha rikosnimike, mitä syyttäjä tuskin lähtisi ajamaan.
Onni onnettomuudessa, että pahempaa ei päässyt tapahtumaan! Ensi kerralla sitten järki käteen eikä tuntemattomien kämpille vaikka kuinka tekisi mieli.
Miksi menit karvakäden kotiin? Miksi naisilla ei ole itsesuojeluvaistoa?
Vierailija kirjoitti:
Työntyiköhän hän suhun sormellaan tai elimellään ilman lupaa?
Työnsikö mahdollisesti sormea suuhun?
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä tälläisissä tilanteissa näin miehenä näen asian niin että jos nainen sanoo että pitää lopettaa niin miehen pitää lopettaa. Tosin miehelle voi käydä niin ihan luonnon lain mukaan että feronomit tekevät niin hyvän olon miehelle että mies ei voi lopettaa naisen päällä sormia napsauttamalla vaan tarvitaan sanoa kahteen kertaan, se on normaalia, minulle on käynyt näin mutta tämä idiootti nainen syytti minua raiskaamisesta.
Todellakin, kyllä tässä naisellakin on joku vastuu, muutenhan jatkuvasti pitäisi olla jonkun tekemässä raiskausilmoituksia. Saa muuttaa mieltään, mutta pitää ymmärtää, että ehkä se juuri himoissaan oleva kaveri ei ihan heti ymmärrä kuulemaansa. Olisi hyvä myöskin miettiä kun ne vaatteet on vielä päällä, että haluankohan tätä. Ihan uskomattomalta kuulostaa tämä naisten käytös välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähdit miehen asunnolle jos et kerta halunnut seksiä? Haloo!
Lue aloitus uudestaan. Halusin seksiä aluksi, mutta siellä miehen luona mieli muuttui. Alkoi ahdistaa eikä ajatus seksistä tuntemattoman kanssa tuntunut hyvältä. -Ap
Tarinasi kuullostaa kovin tutulta sillä erotuksella etten väkisin kopeloinut. Olen siis mies jolle nainen on tehnyt noin. Miksi sua alkoi ahdistaa? Eikö mies ollut tarpeeksi varakas? Itse en ollut vaan köyhä jonka kämpässä ei ollut juuri mitään muuta sängyn lisäksi. Sitä ennen nainen ihan messissä, flirttaili ja antoi pusuja. Asunnolla sitten alkoi "ahdistaa" tai ahdistaa ja lähti menemään. Naurettavia ämmiä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita poliisille. Raiskaus tuo on vaikkei yhdyntää olisi ollut. Mies kosketteli sua väkisin vaikka kielsit. Tsemppiä! ❤️
Se on sana sanaa vastaan. Jos tällaisen perusteella aletaan miehiä tuomita seksuaallisista rikollisista niin en yhtään ihmettele syntyvyyden laskua johon tällainen spedeily varmasti on vaikuttanut. Multakin katos kaikki lähestymishalut naisia kohtaan sen MeToo vauhkoomisen seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä tälläisissä tilanteissa näin miehenä näen asian niin että jos nainen sanoo että pitää lopettaa niin miehen pitää lopettaa. Tosin miehelle voi käydä niin ihan luonnon lain mukaan että feronomit tekevät niin hyvän olon miehelle että mies ei voi lopettaa naisen päällä sormia napsauttamalla vaan tarvitaan sanoa kahteen kertaan, se on normaalia, minulle on käynyt näin mutta tämä idiootti nainen syytti minua raiskaamisesta.
Todellakin, kyllä tässä naisellakin on joku vastuu, muutenhan jatkuvasti pitäisi olla jonkun tekemässä raiskausilmoituksia. Saa muuttaa mieltään, mutta pitää ymmärtää, että ehkä se juuri himoissaan oleva kaveri ei ihan heti ymmärrä kuulemaansa. Olisi hyvä myöskin miettiä kun ne vaatteet on vielä päällä, että haluankohan tätä. Ihan uskomattomalta kuulostaa tämä naisten käytös välillä.
Niin samaa mieltä!
Missä on ihmisen (kiimaisen Kännisen naisen?) itsesuojeluvaisto?
Ap - keskusteluapua voit varmasti hyödyntää mutta älä uhriudu. Olit onnekas ja olit sellaisen miehen kämpillä, joka ymmärsi Ein, vaikkakin ehti hiplaamaan tissejäsi.
Noin 99% tapauksissa 'mies' ei olisi ' kuullut ja ymmärtänyt' kieltäytymistäsi vaan olisit tullut ihan oikeasti raiskatuksi.
N49
Tämähän on se yleisin tapa tulla rai ska tuksi. Tilastollisesti.
Ensin hyvässä hengessä lähdetään ja ollaan molemmat valmiita seksiin. Sitten tapahtuu jotain ja nainen jarruttaa. Mies sitten tajuaa tilanteen tai ei.
Sen takia olen aina perään kuuluttanut itsesuojeluvaistoa. Älkää lähtekö seikkailemaan tuntemattoman kanssa. Menetät ehkä parhaan panosi, mutta samalla myös suuren mahdollisuuden tulla väkivaltaisesti kohdelluksi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita poliisille. Raiskaus tuo on vaikkei yhdyntää olisi ollut. Mies kosketteli sua väkisin vaikka kielsit. Tsemppiä! ❤️
Raiskaushan tuo ei nimenomaan ollut.
Raiskaus rikosnimikkeenä tarvitsee, jonkin asteisen penetraation. Tämä oli korkeintaan seksuaalista häirintää.
Miettikääpä hetki te, jotka moititte aloittajaa tuntemattoman luokse menemisestä. Tuomitsetteko kaikki yhden yön jutut, vai pelkästään niitä harrastavat naiset? Oletteko yleisesti sitä mieltä, että homma on hoidettava loppuun saakka, vaikka kesken kaiken alkaisi tuntua aivan uskomattoman pahalta? Vaikka hampaat irvessä sitten, ettei vaan olisi tullut antaneeksi vääriä signaaleja toiselle?
Vai, tässä villi idea: mitä jos kunnioitettaisiin jokaisen sanaa. Jos sanotaan ei, homma on heti seis. Se ei ole kenenkään syy. Ap:n tapauksessa, kyllähän sitä ymmärtää jos mielenmuutos oli miehelle yllätys, mutta se ei oikeuta ohittamaan sitä. Kyseenalaista, jos ei tule ihmisenä mietittyä, mikä saa itsensä jättämään toisen tahdon/kieltäytymisen huomiotta.
Olen pahoillani kokemuksestasi, ap. Rikosta ei tapahtunut, mutta tosi ikävä juttu. Hae keskusteluapua jos asia vaivaa. Mitään vääryyttä sinä et ole tehnyt.
Olenkin miettinyt, keitä he ovat, jotka harrastavat seksiä ja kun tulevat katumapäälle sen jälkeen, keksivät syyttää miestä raiskauksesta.
Tottakai mieltään saa muuttaa missä vaiheessa tahansa, mutta etköhän nyt aikuisena ihmisenä ymmärrä, että olitte humalassa, olit ollut itsekin halukas, olitte jo alasti, mies ei välttämättä heti tajunnut, että olit tosissasi kun sanoit, ettet haluakaan.
Jos tuosta teet ilmoituksen, mielestäni se on aika törkeää. Entä jos olisi jatkanut loppuun asti ja sitten olisi kaduttanut? Mielestäsi se olisi ollut varmanankin raiskaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue aloitus uudestaan. Halusin seksiä aluksi, mutta siellä miehen luona mieli muuttui. Alkoi ahdistaa eikä ajatus seksistä tuntemattoman kanssa tuntunut hyvältä. -Ap
Tarinasi kuullostaa kovin tutulta sillä erotuksella etten väkisin kopeloinut. Olen siis mies jolle nainen on tehnyt noin. Miksi sua alkoi ahdistaa? Eikö mies ollut tarpeeksi varakas? Itse en ollut vaan köyhä jonka kämpässä ei ollut juuri mitään muuta sängyn lisäksi. Sitä ennen nainen ihan messissä, flirttaili ja antoi pusuja. Asunnolla sitten alkoi "ahdistaa" tai ahdistaa ja lähti menemään. Naurettavia ämmiä.
Sulla tuntuu olevan jo asenne tuo, että se ahdistaisi mua.
Mä olen kerran laittanut yhden jannun omalta kämpältäni ulos juurikin tuon takia. Ensin olin täysillä messissä, kutsuin hänet kotiinkin. Ei ollut tietoa varallisuudesta tms. Ihan siisti jannu, kiva kikkeli ja sillee...
Sen otteet vaan rupes liian koviksi. Pyysin monta kertaa, että nyt iisimmin.. Kovin ihmeissään oli, ettei tämmöinen puristaminen nyt vaan voi ketään sattua. No, muapa sattuu!
Silti taas ote niskassa koveni, hiuksiakin repi. Siinä vaiheessa sanoin STOP, mä en halua enää. Jätkä tietty haukku ja uikutti vuoron perään, ei miestä saa jättää tuohon pisteeseen. Painuin veskiin piiloon ja toivotin hyvät loppu elämät. Lähtihän se lopulta kovan elämän kanssa.
Seuraava viikko menikin sitten mustelmia parannellessa, rinnassakin näytti olleen sen hampaan jäljet. Se vaan oli yksinkertaisesti liian kovakourainen, eikä suostunut höllentämään otteitaan. Kiitos ei, ulos!
Mustelmat parani, niin mä onneksi jotenkin voimaannuin ja kärsin nähdä tätä tyyppiä nykyään kylillä. Melkoinen luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kerran laittanut yhden jannun omalta kämpältäni ulos juurikin tuon takia. Ensin olin täysillä messissä, kutsuin hänet kotiinkin. Ei ollut tietoa varallisuudesta tms. Ihan siisti jannu, kiva kikkeli ja sillee...
Sen otteet vaan rupes liian koviksi. Pyysin monta kertaa, että nyt iisimmin.. Kovin ihmeissään oli, ettei tämmöinen puristaminen nyt vaan voi ketään sattua. No, muapa sattuu!
Silti taas ote niskassa koveni, hiuksiakin repi. Siinä vaiheessa sanoin STOP, mä en halua enää. Jätkä tietty haukku ja uikutti vuoron perään, ei miestä saa jättää tuohon pisteeseen. Painuin veskiin piiloon ja toivotin hyvät loppu elämät. Lähtihän se lopulta kovan elämän kanssa.
Seuraava viikko menikin sitten mustelmia parannellessa, rinnassakin näytti olleen sen hampaan jäljet. Se vaan oli yksinkertaisesti liian kovakourainen, eikä suostunut höllentämään otteitaan. Kiitos ei, ulos!
Mustelmat parani, niin mä onneksi jotenkin voimaannuin ja kärsin nähdä tätä tyyppiä nykyään kylillä. Melkoinen luuseri.
Etteköhän te molemmat ole niitä luusereita, jos vähänkään mietit.
Oliko miehen nimi Nikolai Kopeloi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin baarissa ollaan niin flirttiä ja lääpitään, siis nainen on ja antaa ymmärtää. Sit mennään mun luo joka köyhän miehen kämppä. Sit mentiin sänkyyn VAATTEET PÄÄLLÄ ja otin halaukseen lusikkaan. Mitään muuta ei tapahtunut kun tää "ahdistuu" ja lähtee menee yön selkään. Kaikesta päätellen en ollut tarpeeksi rikas saalis. Melkoinen luuseri tuoki nainen. Sit selittää myöhemmin pitkin facebookkia miten olin ahdistellu sitä. HAHAHAHAHAHAHAAA!
Vierailija kirjoitti:
Tässä on taas yksi huijattu mies. Kiimaisena humalassa ei välttämättä heti hahmota, ettei se aiemmin vihreää valoa näyttänyt nainen haluakaan. Oliko miehellä pieni pili?
Hetkinen.Tästä pitäisi kyllä keskustella enemmänkin. Jos tapaat baarissa henkilön x ja lähdet hänen mukaansa niin missä on sellainen kirjoittamaton sääntö, että sitten on velvollinen harrastamaan seksiä ko henkilön kanssa? Kun astuu ovesta sisään, lupa on annettu?
Ei ja ei. Aina on lupa sanoa en halua ja puhaltaa peli poikki. Kummallakin osapuolella.
Oikeastiko ”homma pitäisi hoitaa loppuun kun se on jo kerran aloitettu”? Vaikka oma mieli olisi muuttunut? Niinkö se menee?
Tässäpä ei ole uhria. Rikosta ei ole tapahtunut.
Kieltäytyä saa ja pitää ja myös kantaa ne seuraukset.