Kuinka vanhan miehen kanssa pystyisit seurustelemaan? Oma ikäsi?
Laita myös oma ikäsi. Minä pystyisin olemaan enintään 58 vuotiaan miehen kanssa, itse olen 39v.nainen
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Naiset rupsahtavat aikaisemmin, joten miehen kuuluu olla vanhempi.
Miehet rupsahtavat jo 40v,joten naisten pitää ottaa nuorempia miehiä
N 27v
Vierailija kirjoitti:
45 v naisena ajattelen, hieman nuoremman jaksavan vauhdissani eli 35-45 -vuotias.
Vauhdissasi? Kuulostat ihan nuorempia iskeviltä palstasediltä jotka ovat omasta mielestään nuorekkaita ja "kun ikäiseni naiset ovat niin fakkiutuneita". Sama monelle muullekin siskolle täällä.
En ole ikinä ymmärtänyt niitä, joille omanikäinen ok ja ikäraja laitetaan sitten tasan omaan ikään. Kaksi-kolme vuotta vanhempi on se omanikäinen. Tätä olen palstalla miehillekin jauhanut. Itse en tunne mitään vetoa vanhempiin miehiin ja olen valehtelematta htin hyvässä kuosissa. Myönnän kuitenkin sen, että joku mies voi kaksi vuotta vanhempana olla yhtä kondiksessa.
Vierailija kirjoitti:
Aika hankala tilanne. Itse pääsen eläkkelle 60-vuotiaana ja optimi olisi kait noin 6- vuotta vanhempi nainen, jolloin oltaisiin eläkkellä samaan aikaan. Nuorempi nainen olisi taas ongelma eläkkelle siirtyessä hänen työuransa takia. Toki vuorotteluvapaa on keksitty ja elettyä elämää ei saa takaisin, joten eletään tätä päivää.
Matemaattisesti järkevin ratkaisu olisi thamaalainen nainen ja eläkevuodet lämpimässä.
mies51v
Siis mikä tässä oli negan paikka?
Suurin piirtein 35-50-vuotias joustovaralla suuntaan tai toiseen. Itse olen 41.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset rupsahtavat aikaisemmin, joten miehen kuuluu olla vanhempi.
Miehet rupsahtavat jo 40v,joten naisten pitää ottaa nuorempia miehiä
N 27v
Joo-o ja lopulta sitten ollaan yksin ja aseksuaalisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hankala tilanne. Itse pääsen eläkkelle 60-vuotiaana ja optimi olisi kait noin 6- vuotta vanhempi nainen, jolloin oltaisiin eläkkellä samaan aikaan. Nuorempi nainen olisi taas ongelma eläkkelle siirtyessä hänen työuransa takia. Toki vuorotteluvapaa on keksitty ja elettyä elämää ei saa takaisin, joten eletään tätä päivää.
Matemaattisesti järkevin ratkaisu olisi thamaalainen nainen ja eläkevuodet lämpimässä.
mies51v
Se, että otsikossa kysyttiin miehistä? Palstan miehillä ei ilmeisesti ole minkäänlaista lukutaitoa kun ryntäävät vastaamaan ketjuihin, joita ei ole osoitettu heteromiehille.
Minä olen 51v nainen, ja maksimi-ikä seurustelukumppanille olisi siellä 30 ikävuoden tienoilla. Nelikymppinen ihan poikkeusyksilö voisi mennä, mutta pitää olla sit tosi poikamainen.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Ikä on ongelma, mutta ei ulkomaalaisen kanssa oleminen, jonka kanssa hädintuskin voi kommunikoida ja homma päättyy lähes varmasti eroon.
Kuka ketjuun vastanneista kertoi seurustelevansa ulkomaalaisen kanssa?
Olen 24 ja voisin max viisikymppisen kanssa alkaa suhteeseen. Vanhemmat miehet on nam :)
35 vuotiaan kanssa voisin näin 25-vuotiaana naisena olla.
Max 49-50-vuotiaan kanssa. Itse olen 45-vuotias. Puolisoni on 40-vuotias.
Ehkä 45 olisi realistinen ylähaarukka, mutta eipä sitä tiedä, jos loksahtaisi vanhemmankin kanssa. Elämäntilanne vain alkaisi olla kovin eri. Itse olen 30-vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Se, että otsikossa kysyttiin miehistä? Palstan miehillä ei ilmeisesti ole minkäänlaista lukutaitoa kun ryntäävät vastaamaan ketjuihin, joita ei ole osoitettu heteromiehille.
Ollaan varmaan niin hätäsiä tässäkin asiassa
mies51v
Enintään 50 vuotiaan miehen kanssa. Olen 46v.
Tapailin itseäni 16 vuotta vamhempaa miestä. Kuitenkin ongelma oli hänen keskenkasvuisuutensa joten enpä näe että iällä on sinänsä hirveästi vaikutusta. Enemmän painaa henkilöhistoria,celämäntavat ja arvot ja sielun ikä 🙂
Tosin minkään 20 vuottta nuoremman kanssa en uskoisi pystyväni seurustelemaan, ihan ulkoisten seikkojenkin takia.
Yleensä mun miehet on aina ollut vanhempia, mut nykyinen puoliso on samanikäinen ja siinä on kyllä puolensa.
Ihan omasta iästäni riippumatta max 10 v suuntaan tai toiseen. Olen 30-vuotias.
Olen 29 ja korkeintaan 35. Poikaystävä on 25, ja olen aina tullut paremmin juttuun nuorempien miesten kanssa.
Mutta kyllähän se on tietenkin ihmisestä ja elämäntilanteesta enemmän kiinni. En ole koskaan ihastunut vanhempiin miehiin.
Yksikään ikäero-suhde ei ole alkanut tällaisella arvuuttelulla joten mitä väliä?