Kuinka vanhan miehen kanssa pystyisit seurustelemaan? Oma ikäsi?
Laita myös oma ikäsi. Minä pystyisin olemaan enintään 58 vuotiaan miehen kanssa, itse olen 39v.nainen
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23v, ehkä joku 10 vuotta vanhempi vielä menisi jos sopisimme hyvin yhteen.
Mitä hittoa alapeukutatte? 10 vuotta vanhempi mies voisi olla hyvinkin sopiva ja halukas sitoutumaan.
No joo, mutta kun itse on 40 mies on jo 50 ja
kun itse on 50 mies on jo 60 ja
kun itse lähestyy eläkeikää ja on 60, mies on jo 70!
Ei kiitos. Haluan elää yhdessä ja vireänä mieheni kanssa vanhaksi asti, siksi hieman nuorempi on parempi vaihtoehto, ei siis pahalla.
Niin no tietenkin parempi, mutta kyse oli siitä että jos tapaisin itselle täydellisen miehen niin en torjuisi sen takia että hän olisi 10 vuotta vanhempi koska yhtä hyvää ei välttämättä löydy nuoremmista.
Mutta joo jokaisen oma päätös mikä tämä ikäraja on.noin minäkin luulin, ja laitoin avarakatseisesti nettiprofiiliin kymmenen vuotta vanhemman ikärajaksi. Mutta olkoon vaan kuinka fiksu ja huomioiva, kyllä valkopäinen, ryppykätinen pappa on pappa.
Vähän päälle kolmekymppinen on kyllä aika kaukana valkopäisestä ja ryppykätisestä papasta...
Oon 15-vuotias nainen ja mieluiten seurustelisin 35-55-vuotiaan miehen kanssa, niil on elämänkokemusta ja daddy issues on tällä hetkellä muodikkain mt-ongelma <3
Olen 40-vuotias. Olen kiinnostunut suunnilleen itseni ikäisistä. Ihanteellinen ikä kumppanille voisi olla 35-45, mutta pari vuotta alle/yli noiden rajojen vielä menee, jos ikäero ei paista läpi jutuista, kiinnostuksenkohteista, arvomaailmasta tai ulkoasusta. Itse asiassa tapailen 47-vuotiasta tällä hetkellä, ja tämä henkilö tuntuu vielä siltä, että kuuluu samaan sukupolveen eikä ikäeroa tule ajatelleeksi.
Enintään 35, itse 31. Viehätyn itseäni nuoremmista.
Ikis on tehnyt valtavan työn tähän ketjuun. Nostan hattua nöyrästi
mies51v
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta oma ikä, 25-vuotias maksimi ja sekin siinä ja siinä.
Hyi miksi ottaisit 25v? Jotain pedoako etit vai mitä? Itse myös 20v, mutta 23 on aivan ehdoton maksimi.
Vierailija kirjoitti:
Oon 15-vuotias nainen ja mieluiten seurustelisin 35-55-vuotiaan miehen kanssa, niil on elämänkokemusta ja daddy issues on tällä hetkellä muodikkain mt-ongelma <3
Tyylistä huomaa ettet ole enää vuosiin ollut 15. Ja opettele tekeen se sydänhymiö oikein paitsi että nykyteinit ei sellasii käytä.
Alle 50v, mieluiten hyvin lähellä omaa ikää. Enemmän olen ollut suhteessa itseäni muutaman vuoden nuorempien kanssa. Itse olen 44v.
Varmaan siinä 49v menis raja, ite oon 29v
Olen 29-vuotias, 42- vuotiaan miehen kanssa voisin olla, mutta sitä vanhempi menee jo liian lähelle omien vanhempieni ikää (54)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monella keski-ikäisellä muijalla on tämä "minulle sopii ja kuuluu nuorempi mies, omanikäiset ovat ihan pappoja"-harha. Vaikka monta kertaa sitä ei olla yhtään sen nuorekkaampia tai paremmin säilyneitä kuin ne samanikäiset miehet.
Ja tämä on ongelma sinulle miten? Eivät he silti sinua huoli etkä sinä heitä, joten anna tavoitella ja tapailla keitä haluavat.
Olen 37 v ja 56-vuotias Brad Pitt kyllä kelpaisi.
39v mies ja eniten kiinnostaa 18-24v ikäluokka.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40-vuotias. Olen kiinnostunut suunnilleen itseni ikäisistä. Ihanteellinen ikä kumppanille voisi olla 35-45, mutta pari vuotta alle/yli noiden rajojen vielä menee, jos ikäero ei paista läpi jutuista, kiinnostuksenkohteista, arvomaailmasta tai ulkoasusta. Itse asiassa tapailen 47-vuotiasta tällä hetkellä, ja tämä henkilö tuntuu vielä siltä, että kuuluu samaan sukupolveen eikä ikäeroa tule ajatelleeksi.
Sama, paitsi en seurustele tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
39v mies ja eniten kiinnostaa 18-24v ikäluokka.
Jaa. Mietin vain, että mitä yhteistä mun ikäisellä olisi sun ikäisen kanssa. Elämäntilanne on ihan erilainen... Haaveiluksi taitaa jäädä, ellet sitten ole erityisen kiinnostava ja komea persoona tai varakas. Eikä rahallakaan ole monelle väliä. :)
N21
Tyhmä kysymys.
Jokainen haluaa hyvän parin.
Ei jotain mikä just ja just "kelpaa".
Sopivin pari tuppaa olemaan naiselle n. 5 vuotta nuorempi mies. Vrt. eliniän odote.