Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanhan miehen kanssa pystyisit seurustelemaan? Oma ikäsi?

Vierailija
26.01.2020 |

Laita myös oma ikäsi. Minä pystyisin olemaan enintään 58 vuotiaan miehen kanssa, itse olen 39v.nainen

Kommentit (241)

Vierailija
201/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on 65, itse olen 42v. Avoliitossa asutaan, ollaan oltu yhdessä vajaat 10 vuotta.

Vierailija
202/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Ikä on ongelma, mutta ei ulkomaalaisen kanssa oleminen, jonka kanssa hädintuskin voi kommunikoida ja homma päättyy lähes varmasti eroon.

Hyvä yritys saada käännettyä tämäkin ulkomaalaisiin, mutta ei nyt silti oikein kanna tuo aasinsilta. On niille ulkomaalaisillekkin ikärajat eikä se kommunikointi ole suurimmalle osalle mikään ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on 31, minä täytän pian 34. Pidän hieman nuoremmista miehistä, en voisi kuvitellakaan että ottaisin riesoikseni jonkun papan tässä iässä, hyi ja yök. Samoin nuorempana ällötti ajatuskin. 

Voisin seurustella korkeintaan 40-vuotiaan miehen kanssa, tämäkin saisi olla nuorekas tapaus. 

Vierailija
204/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki suhteet joissa mies on vanhempi, menevät lähes poikkeuksetta niin, että vaimosta tulee omaishoitaja pitkäksi aikaa. Haluan elää mieheni kanssa tasavertaisena vanhuuteemme asti, siksi selkeästi nuorempi mies on valintani. Ja onhan siitä ikäerosta näin päin paljon muutakin iloa vuosien varrella.

Mikä vtun omaishoitaja, eikö suomessa ole hoitoalaitoksia sitä varten? En minä ainakaan antaisi kenenkään omaishoitaa itseäni ja pilata elämäänsä jos sairastuisin.

On, mutta ne ovat täynnä. Erittäin huonokuntoisia vanhuksia on kotona, koska hoitolaitoksiin ei pääse. Tietysti huonokuntoisesta puolisosta voi erotakin ja jättää tämä pärjäämään yksin miten pystyy.

Vierailija
205/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukuttaa jonkun subjektiivista kokemusta ja mielipidettä, sitä en ikinä ole ymmärtänyt.

Vierailija
206/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monella keski-ikäisellä muijalla on tämä "minulle sopii ja kuuluu nuorempi mies, omanikäiset ovat ihan pappoja"-harha. Vaikka monta kertaa sitä ei olla yhtään sen nuorekkaampia tai paremmin säilyneitä kuin ne samanikäiset miehet.

Vierailija
207/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26 ja puoliso on 10v vanhempi. Olen pitänyt tätä aika maksimina mutta jos kaikki muu on kohdillaan, voisi varmaan jokusen vuoden vielä ikäkriteeristä joustaa.

Vierailija
208/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton maksimi 55 v. Itse olen 51v, ikäiseni miehet usein tosi pappaantuneita ja kaikki kipinä elämästä mennyt :(

Vierailija
209/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin monella keski-ikäisellä muijalla on tämä "minulle sopii ja kuuluu nuorempi mies, omanikäiset ovat ihan pappoja"-harha. Vaikka monta kertaa sitä ei olla yhtään sen nuorekkaampia tai paremmin säilyneitä kuin ne samanikäiset miehet.

Eiköhän tuo harha ole miehillä yleisempi.

Vierailija
210/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton maksimi 55 v. Itse olen 51v, ikäiseni miehet usein tosi pappaantuneita ja kaikki kipinä elämästä mennyt :(

Ja kysymys ei ole ulkoisen olemuksen säilymisestä, vaikka tosin sekin jotain kertoo. Enemmin kuitenkin siitä, että ollaan jo henkisesti pystyynkuolleita.

Itse esim harrastan 6x viikossa liikuntaa, mitä yhteistä mulla olisi jonkin kaljoittelevan tv:tä tuijottavan papparaisen kanssa, joka ei jaksa lähteä mihinkään?

Vierailija
211/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei aina ole ulkoisesta säilymisestä ja ulkonäöstä vaan siitä että vanhat ulot puheineen, tapoineen ja harrastuksineen ovat out.

Vaikka olisikin ulkoisesti hyvin säilynyt, mutta esim ei ymmärrä kotitöiden päälle, tai on kotona epäsiiisti, tai luulee lauseella Minä maksan saavansa kaiken, yms, nii ei tee vaikutusta.

Itse 58 mies 49, yli 25v kahdestaan

Vierailija
212/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole siitä, vaan siitä, mistä itse pitää. Minä nyt vaan pidän nuoremmista miehistä. 

Vissiin jollekin ottaa koville, kun nainenkin voi hylätä vanhemman miehen. :D Miehethän ovat suosineet aina nippanappa täysi-ikäisiä naisia, ja sitä pidetään muka normaalina. 

Vierailija
213/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten on moneen kertaan tullut sanottua, sopiva luonnollinen parisuhde on M muutaman vuoden nuorempi kuin N.

Tämä on osoittautunut käytännössä hyväksi, ja näkyy olevan trendi myös pitkissä parisuhteissa.

Parikymppisistä kimpassa olleet ovat samanikäisiä.

Vierailija
214/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 41 ja mies 58. Rakastan häntä paljon <3

Vierailija
215/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni paras mies oli yli 40 ja itse 20 hujakoilla, valitettavasti en lopulta kelvannut vakituisemmaksi

Vierailija
216/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N53, M49

Vierailija
217/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 v, mies 51 v. Jos joutuisin uutta miestä katsastelemaan, niin en ainakaan vanhempaa ottaisi. 

Vierailija
218/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin itseäni 16 vuotta vamhempaa miestä. Kuitenkin ongelma oli hänen keskenkasvuisuutensa joten enpä näe että iällä on sinänsä hirveästi vaikutusta. Enemmän painaa henkilöhistoria,celämäntavat ja arvot ja sielun ikä 🙂.

Itselläni myös kokemuksia noista vanhemmista miehistä, jotka ovat henkisesti ja elämänhallinnaltaan 15-kesäisen tasolla. Eli ikä ei kyllä kerro ihmisen kypsyydestä mitään.

Vierailija
219/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva yli 50-v mies on enää lähellekään terve, ikävä kyllä. Muuten tykkäisin ikäisistäni miehistä, mutta en halua huonokuntoista kumppania, kun itse tykkään liikkua, harrastaa, matkustaa, joten siksi mieluummin itseäni vähän nuorempi ja lisäksi liikunnallinen ja nuorekas.

Vierailija
220/241 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 40-vuotiaan, mieluiten alle 35-vuotiaan. 

Olen itse kohta 45, ja omanikaiset ja sita vanhemmat ovat liian keski-ikaistyneita ja ukkoutuneita. Plus heilla on usein lapsia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan