Kuinka vanhan miehen kanssa pystyisit seurustelemaan? Oma ikäsi?
Laita myös oma ikäsi. Minä pystyisin olemaan enintään 58 vuotiaan miehen kanssa, itse olen 39v.nainen
Kommentit (241)
Alapeukuttajat vois taas vähän avata ajatuksiaan.
Maksimissaan 42-vuotiaan kanssa. Olen 42, merkittävästi vanhemmat miehet eivät ole koskaan kiinnostaneet vuotta ikäeroa nuorempaan suuntaan voi olla maksimissaan 7 vuotta eli 35-vuotiaan kanssa.
Ehkä joku 52 v max. Itse olen 45 v. Mieluiten ottaisin 40-48 v miehen. Mutta on tuosta poikkeustapauksissa mielenkiintoisiakin. Mut mieluummin ehkä hieman nuorempi kuin vanhempi. Tai ainakin niin että näytämme saman ikäisiltä ja oloisilta.
Olen 27-vuotias ja ihan maksimissaan 10v vanhempi. Toisaalta tuntuu että iän karttuessa ikähaarukka pienenee. Silloin kun olin 18v tapailin 35v ihan ongelmitta. En usko että 30 vuotiaana haluaisin tapailla melkein 5-kymppistä.
Oman ikäisen tai nuoremman eli 44-v tai yli 35-v.
N44
Olen 37. Rajana mulla 37 tai kuusi vuotta nuorempi.
N37
Vierailija kirjoitti:
Aika harva tuntuu miettivän, mitä se iso ikäero oikeasti tarkoittaisi. Omalta kohdaltani kirjoitin jo: siinä vaiheessa, kun itse pääsen eläkkeelle, puolisoni saattaa olla liian vanha ja huonokuntoinen lähteäkseen maailmalle tai muuttaakseen sinne.
30-40 vuotiaana sillä ei ole mitään merkitystä. Olin itse 36 tapaillessani 48 vuotiasta miestä. Olimme molemmat parhaassa työiässä eikä vielä tarvinnut miettiä sitä, miten elämä muuttuu, kun toinen jää eläkkeelle. Nyt, kun itsekin olen yli viisikymppinen, niin asia askarruttaa ihan eri tavalla. Sitouduttuani nykyiseen puolisooni olen sitoutunut myös siihen, että jos hän ei kymmenen vuoden kuluttua pystykään lähtemään kanssani patikoimaan ja matkustelemaan maailmalle, minunkin elämäni kaventuu siihen, että elämme pienissä ympyröissä ja tarvittaessa olen jopa omaishoitaja.
45 v naisena ajattelen, hieman nuoremman jaksavan vauhdissani eli 35-45 -vuotias.
Eikö tuo ole hölmöä rajata ikää mihinkään suuntaan, kun ainakin itse miehenä kohtaan todellista "kemiaa" todella harvoin? Vaikka olen yrittänyt löytää tuota taikapulveria etupäässä itseä nuoremmista, niin henkisesti säväyttävin nainen oli kuitenkin sellainen kypsempi rahamuori. Harmittavasti olin hänelle lopulta vain joku trendikäs lelu.
Nyt on onneksi kiikarissa taas toivoa, tällä kertaa 13 vuotta nuoremman naisen kanssa. Toki hän on henkisesti ainakin sellaiset 10 vuotta ikäistään kypsempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva tuntuu miettivän, mitä se iso ikäero oikeasti tarkoittaisi. Omalta kohdaltani kirjoitin jo: siinä vaiheessa, kun itse pääsen eläkkeelle, puolisoni saattaa olla liian vanha ja huonokuntoinen lähteäkseen maailmalle tai muuttaakseen sinne.
30-40 vuotiaana sillä ei ole mitään merkitystä. Olin itse 36 tapaillessani 48 vuotiasta miestä. Olimme molemmat parhaassa työiässä eikä vielä tarvinnut miettiä sitä, miten elämä muuttuu, kun toinen jää eläkkeelle. Nyt, kun itsekin olen yli viisikymppinen, niin asia askarruttaa ihan eri tavalla. Sitouduttuani nykyiseen puolisooni olen sitoutunut myös siihen, että jos hän ei kymmenen vuoden kuluttua pystykään lähtemään kanssani patikoimaan ja matkustelemaan maailmalle, minunkin elämäni kaventuu siihen, että elämme pienissä ympyröissä ja tarvittaessa olen jopa omaishoitaja.
Ahaa, itse en ajattele että tuollaiset asiat pitäisi välttämättä tehdä yhdessä. Olemme mieheni kanssa saman ikäisiä, silti matkustelemme erikseen. Helpompi niin koiran kannalta ja olemme kiinnostuneita vähän erilaisista matkoistakin.
Max 52, olen nyt 50-vuotias. Tapailukumppani 43 v.
Pystyisin sellaiset kahdeksan vuotta joustamaan molempiin suuntiin. Olen 38-vuotias eli vanhimmillaan voisin kuvitella olevani 46-vuotiaan miehen kanssa.
Oma mies on nyt 42 ja itse olen 48. En usko, että eroamme ikinä, mutta jos jotain tapahtuisi, niin vähintään tuo kuusi vuotta nuorempi, mutta 35-42 vuotias mieluimmin.
36 vuotiaan, olen itse 33v nainen ja puolisoni on 31 vuotias, toisaalta ehdoton alaraja taas menee 28-29 vuodessa
Olen 44-vuotias nainen, ja seurustelisin enintään 70-vuotiaan miehen kanssa.
18-55v
M52