Kuinka vanhan miehen kanssa pystyisit seurustelemaan? Oma ikäsi?
Laita myös oma ikäsi. Minä pystyisin olemaan enintään 58 vuotiaan miehen kanssa, itse olen 39v.nainen
Kommentit (241)
Olen 40 v ja rakkaani on 64 v. Ihastuin häneen ollessani 36 vuotias. Seurusteltu on pari vuotta. Eipä sitä etukäteen voi sanoa minkä ikäisen kanssa voisi olla. Kun rakastuu niin iällä ei väliä.
Olen 38. Meinasin kirjoittaa, että vähän päälle 10 vuotta ikäeroa voisi olla vielä ihan ok, mutta sitten tajusin, että sehän tarkoittaisi 5-kymppistä ukkoa! Ei helevattu, max 45 sais olla, jos muuten olisi hyvä tyyppi.
Oman ikäisen tai mieluummin nuoremman. Oma vuoden minua nuorempi (36).
Tosin eihän ikä lopulta ratkaise vaan muut seikat, mut viisi vuotta suuntaan kumpaan tahansa on mulle ihanne, ja tosiaan mieluummin nuorempi mies.
En halua suurella todennäköisyydellä omaishoitajaksi ollessani itse ehkä vielä hyväkuntoinen
Riippuu yksilöstä, mutta noin 55-v
N50
53 -vuotiaan. Olen 38. 15 v ikäero siis maksimi...
Olen 46 ja luulen että ”rajani” on miehissä 55 - naisissa sitä ei ole.
Bi73
Max 6 vuotta vanhemman. Olen 48 ja 54 olisi siis maksimi ikäero.
Ehkä 50 v. Lähinnä se nyt riippuu kunnosta, ja myös makuuhuoneen puolella täytyy olla kunnossa ilman lääkkeitä.
N39
Noin 50-60v olisi maximiikä.
N21
Vain itseni ikäisen 36 -v ja maksimissaan kahdeksan vuotta nuoremman eli 28 -v.
Olen 32 ja aviomies 46. Ei sen vanhempaa.
Olen 45, mieheni 49. Voisin serustella alle kuusikympisen kanssa. Tosin tunnen yhden niin coolin ja seksikkään kuusikymppisen miehen, että hänen kanssaan kyllä anytime :)
Olen 36 v. 10 vuotta vanhempi menisi vielä ihan kevyesti, tapauksesta riippuen sitäkin vanhempi. 15 saattaisi olla se yläraja, tosin en sitäkään voi mennä vannomaan.
Olen yleensäkin aina viihtynyt paremmin itseäni vanhempien ihmisten kanssa, en koskaan oikein sopeudu oman ikäisteni seuraan.
Itse 36v miehenä voisin seurustella 28-42 vuotiaan naisen kanssa. Mielellään en mene alle 25.
Varmaan aika molemminpuolinen fiilinki.