Mitä ihmettä minulla on kolmas palli sellainen hieman hernettä isompi?
Huomasin tässä yks päivä suihkutellessa, että minulla on kolmas kives kai. Sitä kun hellästi puristaa niin siihen sattuu samalla lailla jos puristaisi kivestä. Onko siitä haittaa tai vaaraa tai voiko se olla jokin muu kuin mini-kives? Kalu siis toimii muuten ihan normaalisti ja spetkut lentää vaikka joka päivä. Seksuaalivietti minulla on todella korkealla ollut aina. Voiko toi kolmas kives jotenkin kiihdyttää menoa vai onko se vaarallinen?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy tarkistuttamassa se. Ihan siltä varalta, ettei kyseessä ole kasvain.
Mitä haittaa siitä voi muka olla?
Ihan vaan sellainen pikku haitta että menee henki, kun syöpä leviää ympäri kehoa. Jos lääkäri ei kiinnosta, niin tekaise testamentti ja laita muutkin asiat valmiiksi , jotta voit rauhassa potkaista tyhjää vuoden sisällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy lääkärissä, ei kuulosta normaalille. Kivessyöpä on yleisimpiä nuorten miesten syöpiä, parantuu melkein aina jos hoito aloitetaan ajoissa. Voi olla myös joku tukos/tulehdus.
No en varmasti mene lääkärille karvaisia pallejani esittelemään ja pyytämään puristelemaan niitä. Kertoo vielä koko kylälle.
Jos lääkäri ei kiinnosta, niin tilaa sitten hautapaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee raskaustesti. Lehdessä oli juttu, kun vaimo teki raskaustestiä, niin mieskin kusaisi tikkuun ja se näytti positiivista. Miehellä oli kivessyöpä, joka eritti jotain hormonia. Löytyi näin ajoissa!
Tai sitten voisi antaa ihan oikean lääkärin tutkia sen...
Totta, ja lääkäri laittaa lähetteen verinäytteeseen, joka on sama kuin raskaustesti.
Ennen lääkäriin menoa kannattaa hankkia kertakorvauksellinen vakavan sairauden vakuutus ja odottaa 4-6 kuukautta. Niin minä tein ja elämä alkoi hymyilemään.
M48
Kyseessä voi olla syöpäkasvaimen sijaan kiveskohju. Sekin olisi hyvä käyttää lääkärin arvioitavana.
Kannattaa varata asap aika lääkärille. Jos ei ole mitään vakavaa niin sehän on vaan hyvä asia ja jos on vakavaa niin helpommin ja todennäköisemmin se on hoidettavissa ja parannettavissa aiemmin kuin myöhemmin.
Äläkä tyydy siihen että arvauskeskuksen kielipuoli kertoo, että kiva kun näytit mutta ei tarvitse tehdä mitään tai tutkia tarkemmin.
Tshernobylin aiheuttama kolmas kives?
Spermatoseele tai vesikives. Lähes sama asia. Ei yleensä vaarallinen - liittyy siemenjohtimen ahtautumiseen ja mahdolliseen verenkiertohäiriöön (vasemman) johtimen laskimoissa.
Jos olet rotu uros, voi se olla silikonia se kolmas. Tätä on ilmentynyt joskus tuontiuroksissa.
Omani tutkin aina ennen toimintoja, se kannattaa.
Tämä oma on tuottanut hyvin, kunnes teimme kastraation, ja nyt saanut vedellä ihan iloisesti ilman ongelmia!
Palli tyttöjä, palli poikia ja palli muusukuisia varten. Hienoa!
Tai sitten voisi antaa ihan oikean lääkärin tutkia sen...