Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikea hyväksyä ja uskoa, ettei mies ole kiinnostunut

Vierailija
26.01.2020 |

Miten saisin itseni uskomaan, ettei mies ole kiinnostunut kuin seksistä ja että lopettaisin hänessä roikkumisen? Olin ihan varma, että hänellä on jotain tunteita, muitakin kuin seksinhaluamistunteita, koska hän on niin sanonut, mutta ei hänellä olekaan. Sanoikin yllättäen, ettei tunne samoin kuin minä.
Mun on kauhean vaikea uskoa ja hyväksyä sitä. Onko hän todellakin koko tämän ajan vain esittänyt ja sanonut asioita mitä ei oikeasti edes tarkoita?!
Miten tästä yksipuolisesta rakkaudesta pääsee eroon?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet sanoo vaikka mitä, jotta saanti olisi taattu. Mieti, haluatko tuhlata aikaasi ja hyviä vuosiasi jonkun äijän perässä roikkumiseen ja haaveiluun vai haluatko jotain parempaa elämääsi.

Teot kertoo enemmän kuin sanat.

Mä tiedän, mutta on niin vaikea antaa olla, kun hän oli niin ihana mies. En koskaan enää tapaa toista niin minulle täydellistä miestä.

Miksi minulla on niin vahva tunne koko ajan, että hänellä oikeasti on niitä tunteita?! Tulen hulluksi jo tämän asian kanssa.

ap.

Eihän se ole täydellinen, koska ei välitä sinusta. Olet ihastunut mielikuvaan, et aitoon ihmiseen. Mies on esittänyt mukavaa koko ajan. Tapasitteko lähinnä sek sin merkeissä jommankumman luona? Ei siinä tutustu kunnolla toiseen.

Ja toisekseen sek si herättää naisessa tosi vahvoja kiintymyksen tunteita ihan biologisestikin, koska se saa kaikki endorfiinit ja oksitosiinit virtaamaan. Siksi sek si on petollisempi juttu naiselle, koska naisella herää niitä tunteita kumppania kohtaa - luonto on sen suunnitellut niin.

Ja usko pois, ei niitä tunteita ole miehellä. Been there, done that. Jälkeenpäin harmittaa, että tuli tuhlattua aikaa ja energiaa ja pahoitettua mieli moneen kertaan miesten takia, joista huokui jo kauas, ettei aitoa kiinnostusta ollut, mutta olin itse niin ihastunut (mielikuvaan ja siihen, mitä voisi olla), etten sitä myöntänyt itselleni.

Seksiä on ollut vain kerran. Ihastuin häneen tosi pahasti heti ensitapaamisella.

Mies on niin symppis ja mukava ja kaikkea, että en vain kykene poistamaan häntä esim. facebookista, etten näkisi häntä enää ollenkaan ja jatkamaan vain elämääni. Mutta en voi alkaa hänen kanssaan pelkkään seksisuhteeseenkaan näiden tunteitteni kanssa. Rikon vain pahemmin itseni. Tuntuu, että olen aivan umpikujassa. :( 

ap.

ap.

Vierailija
22/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistät kunnon riidan pystyyn missä sanot kaiken sen mitä ajattelet ja kerrot miehelle, että on toiminut väärin sinua kohtaan. Sitten pistät välit kokonaan poikki. Estät fbssä ja puhelimessa.

Tuossa nyt vain nolaa itsensä. Ei tarvitse aloittaa enää mitään riitaa tai vaatia "asioiden selvittämistä" tai haukkua toista pataluhaksi. Mies alkaa vielä pitää ap:ta hulluna tai naureskelee riehumisviesteille kavereiden kanssa. Viileä vetäytyminen on paras strategia. Ei enää mitään yhteydenottoja eikä edes dramaattisia hyvästi-viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet sanoo vaikka mitä, jotta saanti olisi taattu. Mieti, haluatko tuhlata aikaasi ja hyviä vuosiasi jonkun äijän perässä roikkumiseen ja haaveiluun vai haluatko jotain parempaa elämääsi.

Mä tiedän, mutta on niin vaikea antaa olla, kun hän oli niin ihana mies. En koskaan enää tapaa toista niin minulle täydellistä miestä.

Miksi minulla on niin vahva tunne koko ajan, että hänellä oikeasti on niitä tunteita?! Tulen hulluksi jo tämän asian kanssa.

ap.

Eihän se ole täydellinen, koska ei välitä sinusta. Olet ihastunut mielikuvaan, et aitoon ihmiseen. Mies on esittänyt mukavaa koko ajan. Tapasitteko lähinnä sek sin merkeissä jommankumman luona? Ei siinä tutustu kunnolla toiseen.

Ja toisekseen sek si herättää naisessa tosi vahvoja kiintymyksen tunteita ihan biologisestikin, koska se saa kaikki endorfiinit ja oksitosiinit virtaamaan. Siksi sek si on petollisempi juttu naiselle, koska naisella herää niitä tunteita kumppania kohtaa - luonto on sen suunnitellut niin.

Ja usko pois, ei niitä tunteita ole miehellä. Been there, done that. Jälkeenpäin harmittaa, että tuli tuhlattua aikaa ja energiaa ja pahoitettua mieli moneen kertaan miesten takia, joista huokui jo kauas, ettei aitoa kiinnostusta ollut, mutta olin itse niin ihastunut (mielikuvaan ja siihen, mitä voisi olla), etten sitä myöntänyt itselleni.

Seksiä on ollut vain kerran. Ihastuin häneen tosi pahasti heti ensitapaamisella.

Mies on niin symppis ja mukava ja kaikkea, että en vain kykene poistamaan häntä esim. facebookista, etten näkisi häntä enää ollenkaan ja jatkamaan vain elämääni. Mutta en voi alkaa hänen kanssaan pelkkään seksisuhteeseenkaan näiden tunteitteni kanssa. Rikon vain pahemmin itseni. Tuntuu, että olen aivan umpikujassa. :( 

ap.

ap.

Joko tää on provo tai sitten ap, sori nyt vaan mutta sun jutut ei vaikuta ihan täysjärkisiltä. Sä et ole ihastunut tähän mieheen sellaisena kuin hän on, sä olet ihastunut haavekuvaan jonka olet itse luonut ja joka sattuu näyttämään tältä mieheltä.

Vierailija
24/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Siis onko sinulle täydellinen mies sellainen, jolla ei ole mitään tunteita kuin panetuksen tunne sinua kohtaan? Minä en ainakaan noin kylmässä suhteessa pystyisi olemaan. Mikä siinä miehessä sitten sinua haittaa, jos se on täydellinen?

Vierailija
25/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

ap.

ap.

Mitä kauemmin ruokit noita tunteita stalkkaamalla Facea ja muuta somea ja yrittämällä pitää kiinni joistain pienistä rippeistä, sitä kauemmin kestää päästä miehestä yli.

Eikä aidosti mukava ja symppis mies esitä kiinnostunutta ja sitten dumppaa, kun on saanut seksiä.

Poista se FB:stä, nainen! Ryhdistäydy.

Vierailija
26/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään antaa tavaraa ennen pitkää tunnesuhdetta.

Tavaraa on kaupat täynnä. Kukaan teidän kaatistason romuja kaipaa.

Zinccis

Vierailija
27/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Siis onko sinulle täydellinen mies sellainen, jolla ei ole mitään tunteita kuin panetuksen tunne sinua kohtaan? Minä en ainakaan noin kylmässä suhteessa pystyisi olemaan. Mikä siinä miehessä sitten sinua haittaa, jos se on täydellinen?

Olen luullut, että hänellä on tunteita, koska hän sanoi niin. Ollaan tavattu yli puoli vuotta sitten ja koko ajan hän on antanut kuvan, että on kiinnostunut ja on sen suoraan sanonutkin. Mutta yhtäkkiä hän ei olekaan ja sanoo, että olen ymmärtänyt väärin. Miten selvän suomen kielen voi ymmärtää suomalainen niin väärin??

Mun on täytynyt mokata jossain kohtaa pahasti, että mielenkiinto on hävinnyt tai sitten hän ei vain oikeasti halua myöntää tunteitaan.

Haluaisin vain antaa olla ja mennä eteenpäin, mutta on todella vaikeaa.

ap.

Vierailija
28/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet valehtelee koko ajan

Vierailija
29/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Olen luullut, että hänellä on tunteita, koska hän sanoi niin. Ollaan tavattu yli puoli vuotta sitten ja koko ajan hän on antanut kuvan, että on kiinnostunut ja on sen suoraan sanonutkin. Mutta yhtäkkiä hän ei olekaan ja sanoo, että olen ymmärtänyt väärin. Miten selvän suomen kielen voi ymmärtää suomalainen niin väärin??

Mun on täytynyt mokata jossain kohtaa pahasti, että mielenkiinto on hävinnyt tai sitten hän ei vain oikeasti halua myöntää tunteitaan.

Haluaisin vain antaa olla ja mennä eteenpäin, mutta on todella vaikeaa.

ap.

Anna possun röhkiä keskenään. Luultavasti toimintatapa on sama kaikkien naisten kanssa, ja ikä tuo tuollaiselle hedonistille mätisäkkiruhon taikinanaamalla. Silloin ei enää irtoa edes rahalla, tunne-elämän puutos on pysyvä tila.

Niin ja tosiaan; hanki se naisystävä. En pelleile.

Vierailija
30/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että on uusi nainen kuvioissa, kiinnostaa enemmän.

Vierailija
31/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla, että on uusi nainen kuvioissa, kiinnostaa enemmän.

Voisi sitten sanoa suoraan eikä keksisi tuollaista, että olen väärin ymmärtänyt..

ap.

Vierailija
32/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

ap.

ap.

Mitä kauemmin ruokit noita tunteita stalkkaamalla Facea ja muuta somea ja yrittämällä pitää kiinni joistain pienistä rippeistä, sitä kauemmin kestää päästä miehestä yli.

Eikä aidosti mukava ja symppis mies esitä kiinnostunutta ja sitten dumppaa, kun on saanut seksiä.

Poista se FB:stä, nainen! Ryhdistäydy.

Luin tämän lauseen väärin:

"Etsi aidosti mukava ja symppis mies, esitä kiinnostunutta ja sitten dumppaa, kun on saanut seksiä."

Ihmettelin, miksi joku yläpeukuttaa tuollaista neuvoa...

Vierailija
33/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vastaavassa tilanteessa. Roikuin miehessä niin kauan, että hän teki päätöksen lopettamisesta. Siinä ei mennyt kauaa. Vihjasi aika suoraan että löysi paremman. Tai parempia.

Miehen tempun jälkeenkään en heti pystynyt hyväksymään, että hän todellakin oli vain esittänyt koko ajan ja ollut vailla pelkää seksiä. Merkit olivat olleet koko lyhyen suhteen ajan ilmassa ja jo silloin tajusin mikä on homman nimi mutta en vain suostunut uskomaan. Vasta nyt kun aikaa alkaa olla kulunut, olen myöntänyt itselleni että tulin höynäytetyksi. Pystyn näkemään kaiken tapahtuneen paljon realistisemmin ja en voi kuin ihmetellä, miksi en silloin itse ajoissa lopettanut sitä säätämistä. Eniten ehkä ärsyttää oma tyhmyys. Ihastuneena voi olla joskus vaikea toimia rationaalisesti.

Vierailija
34/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vastaavassa tilanteessa. Roikuin miehessä niin kauan, että hän teki päätöksen lopettamisesta. Siinä ei mennyt kauaa. Vihjasi aika suoraan että löysi paremman. Tai parempia.

Miehen tempun jälkeenkään en heti pystynyt hyväksymään, että hän todellakin oli vain esittänyt koko ajan ja ollut vailla pelkää seksiä. Merkit olivat olleet koko lyhyen suhteen ajan ilmassa ja jo silloin tajusin mikä on homman nimi mutta en vain suostunut uskomaan. Vasta nyt kun aikaa alkaa olla kulunut, olen myöntänyt itselleni että tulin höynäytetyksi. Pystyn näkemään kaiken tapahtuneen paljon realistisemmin ja en voi kuin ihmetellä, miksi en silloin itse ajoissa lopettanut sitä säätämistä. Eniten ehkä ärsyttää oma tyhmyys. Ihastuneena voi olla joskus vaikea toimia rationaalisesti.

Niin ja se vielä, että jos olet todella vahvasti ihastunut tai jopa rakastunut, voi tunteesta eroon pääseminen viedä todella pitkänkin ajan. Mulla alkoi vasta nyt helpottaa kun iskin silmäni toiseen, mutteivät ne kokonaan ole kadonneet. Luulen, etteivät välttämättä koskaan katoakaan.

Vierailija
35/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat vaan välit kokonaan poikki ja jatkat matkaa eteen päin. Muuta keinoa ei ole.

Unohdat, hankit laastarin. Matkustat s eksilomalle.

En halua laastaria. Entä jos ihastun ja hän onkin samalainen valehtelija.. Miten miesten puheisiin voi enää koskaan luottaa??

ap.

Aluksi haluaa kieltää todellisuuden miehen kaksinaamaisuudesta ja sitten projisoi valehtelevan psykon piirteet kaikkiin muihin miehiin. Ei voi muuta sanoa kuin, että hyvin sä vedät! :D Ainahan siinä on riskinsä kun toisen ihmisen kanssa on tekemisissä, mutta ilman uskoa ja luottamusta on vaikea rakastua.

Vierailija
36/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jupjup kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat vaan välit kokonaan poikki ja jatkat matkaa eteen päin. Muuta keinoa ei ole.

Unohdat, hankit laastarin. Matkustat s eksilomalle.

En halua laastaria. Entä jos ihastun ja hän onkin samalainen valehtelija.. Miten miesten puheisiin voi enää koskaan luottaa??

ap.

Aluksi haluaa kieltää todellisuuden miehen kaksinaamaisuudesta ja sitten projisoi valehtelevan psykon piirteet kaikkiin muihin miehiin. Ei voi muuta sanoa kuin, että hyvin sä vedät! :D Ainahan siinä on riskinsä kun toisen ihmisen kanssa on tekemisissä, mutta ilman uskoa ja luottamusta on vaikea rakastua.

Hyvähän se olisi, jos huonot kokemukset eivät vaikuttaisi mitenkään ja voisi lähteä eteenpäin ilman ennakkoasenteita. Varmasti jokainen jolla on taustalla satuttavia kokemuksia tietää, ettei se käy niin helposti. Varsinkin jos ei ole niitä hyviä kokemuksia yhtään.

Vierailija
37/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tämä on vain yksi mahdollisuus, mutta joskus ihminen pettää itseään ja uskoo vilpittömästi, ettei hänellä ole tunteita jotain henkilöä kohtaan, vaikka todellisuudessa niitä on. Näin on käynyt minulle 3-4 kertaa, vaikka yritän aina olla rehellinen itselleni. Vaikeus on siinä, ettei itse voi tietää milloin valehtelee itselleen ja milloin ei. Sitten joskus vuosien päästä tajuaa, että minähän rakastan sitä tyyppiä ihan hirveästi, vaikka luulin aina etten välitä.

Kiinnostavaa! Voitko kertoa tästä jotain lisää? Mitä ajattelit silloin aiemmin? Miten yhtäkkiä tajusit tuon? Avaa vähän näitä, pliis. Sivusta.

Esim. kerran olin vähän ihastunut yhteen tyyppiin, mutta ajattelin, ettei se ollut vakavaa. Myöhemmin tuli tunne, että en tiedä enää ollenkaan mitä siinä miehessä näin. Sitten vuosia myöhemmin kuulin, että hän oli kuollut... ja tajusin heti, että olin ollut väärässä ja tunteeni olivatkin paljon vakavammat kuin olin luullut. Asiaan vaikutti ehkä se, että mies oli varattu ja ihastus molemminpuolista, lisäksi paljon ikäeroa. Ehkä jotenkin suojelin itseäni mahdottomalta tilanteelta ajattelemalla, että tämä on vain pikkuihastus.

Vierailija
38/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Olet varmasti nuori ja ajattelit että tämä on se oikea. Nyt tuntuu että et voi löytää ketään yhtä hyvää. Voin kertoa, hyviä miehiä on vaikka kuinka paljon. Muista että olet itsenäinen ja itsevarma, sinä pärjäät yksinkin. Pidä se mielessä myös uudessa suhteessa. Takertuva ja epävarma kumppani ei kiinnosta ketään pidemmän päälle.

Vierailija
39/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta, kärsi ja unhoita.

Vierailija
40/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä multa olis mennyt fiilikset kokonaan siinä vaiheessa jos sanoisi ettei ole samanlaisia tunteita mua kohtaan. Vähän nyt itsekunnioitusta et kai edelleen suostu vielä näkemään häntä? Mies pian luulee että voi kohdella sua ihan miten haluaa ja käyttää vaan hyväkseen siihen asti kunnes löytää paremman. Kyllä mä olen tuossa tilanteessa laittanut vielä vikan viestin sitten poistanut ja blokannut kaikkialta - poissa silmistä, poissa mielestä :D ja päässyt yli viikossa!