Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikea hyväksyä ja uskoa, ettei mies ole kiinnostunut

Vierailija
26.01.2020 |

Miten saisin itseni uskomaan, ettei mies ole kiinnostunut kuin seksistä ja että lopettaisin hänessä roikkumisen? Olin ihan varma, että hänellä on jotain tunteita, muitakin kuin seksinhaluamistunteita, koska hän on niin sanonut, mutta ei hänellä olekaan. Sanoikin yllättäen, ettei tunne samoin kuin minä.
Mun on kauhean vaikea uskoa ja hyväksyä sitä. Onko hän todellakin koko tämän ajan vain esittänyt ja sanonut asioita mitä ei oikeasti edes tarkoita?!
Miten tästä yksipuolisesta rakkaudesta pääsee eroon?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten saat selville miehen tunteiden oikean laidan pysyttelemällä erossa. Poista hänet siis kaikista somekanavoistasi ja jatka elämääsi. Hän kyllä ottaa yhteyttä jos tajuaa tehneensä virheen. Jos ei ota, et ole menettänyt mitään, mutta olet mennyt elämässäsi eteenpäin. Been there done that.

Vierailija
42/42 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten saat selville miehen tunteiden oikean laidan pysyttelemällä erossa. Poista hänet siis kaikista somekanavoistasi ja jatka elämääsi. Hän kyllä ottaa yhteyttä jos tajuaa tehneensä virheen. Jos ei ota, et ole menettänyt mitään, mutta olet mennyt elämässäsi eteenpäin. Been there done that.

Eipä tuossa kauheasti taida olla selvittämistä, kerta on jo selvästi ilmoittanut ettei tunteita ole. Ei kyllä kannata reagoida edes sitten, jos mies yrittää uudelleen ottaa yhteyttä. Niin ei tapahdu, ellei hän harrastaa pelailua. Tuollaisen miehen kanssa ei voi muuta kuin hajottaa itsensä ja paras tapa toimia on pysyä kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla