Vaikea hyväksyä ja uskoa, ettei mies ole kiinnostunut
Miten saisin itseni uskomaan, ettei mies ole kiinnostunut kuin seksistä ja että lopettaisin hänessä roikkumisen? Olin ihan varma, että hänellä on jotain tunteita, muitakin kuin seksinhaluamistunteita, koska hän on niin sanonut, mutta ei hänellä olekaan. Sanoikin yllättäen, ettei tunne samoin kuin minä.
Mun on kauhean vaikea uskoa ja hyväksyä sitä. Onko hän todellakin koko tämän ajan vain esittänyt ja sanonut asioita mitä ei oikeasti edes tarkoita?!
Miten tästä yksipuolisesta rakkaudesta pääsee eroon?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Joko hyväksyt todellisuuden (jonka näytät kyllä tietävän) tai sitten jatkat elämää illuusiossa.
Ei se sen kummempaa ole.
M
Niin mutta MITEN hyväksyä? Vaikka kuinka yritän itselleni sanoa, ettei hän ole kiinnostunut, niin silti jaksan elätellä toiveita ja ajatella, että hän ei vain halua myöntää tunteitaan.
Tämä on ihan hullua.
ap.
En voi ymmärtää, miten hän puhui sellaisia asioita, jos ei niitä tarkoittanut.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko hyväksyt todellisuuden (jonka näytät kyllä tietävän) tai sitten jatkat elämää illuusiossa.
Ei se sen kummempaa ole.
M
Niin mutta MITEN hyväksyä? Vaikka kuinka yritän itselleni sanoa, ettei hän ole kiinnostunut, niin silti jaksan elätellä toiveita ja ajatella, että hän ei vain halua myöntää tunteitaan.
Tämä on ihan hullua.
ap.
Ei se ole ihan hullua vaan täysin inhimillistä. Järjellä tiedät jo miten asiat ovat mutta tunteet hangoittelevat vastaan.
Se mitä sinun täytyy valita on se toimitko tämän asian suhteen järjellä (laitat miehen kanssa suhteen poikki koska haluatte siltä eri asioita) vai tunteella (jatkat suhteessa ritkumista toivoen että mies muutuisi ja asiat paranisi).
Sinänsä helppo joko-tai valinta mutta toki se on vaikea tehdä, tiedän myös kokemuksesta <:-)
M
Vierailija kirjoitti:
ap.
Eipä liene ensimmäinen kerta maailmanhistoriassa kun mies sanoo naiselle asioita mitä tietää naisen haluavan kuulla jotta saa pim.ppiä.
Laitat vaan välit kokonaan poikki ja jatkat matkaa eteen päin. Muuta keinoa ei ole.
Unohdat, hankit laastarin. Matkustat s eksilomalle.
Vierailija kirjoitti:
ap.[/quote
Teki mieli pimppaa.
Miehillä ei ole tunne-elämää. Hanki naissuhde niin saat ja saat antaa rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Laitat vaan välit kokonaan poikki ja jatkat matkaa eteen päin. Muuta keinoa ei ole.
En halua laastaria. Entä jos ihastun ja hän onkin samalainen valehtelija.. Miten miesten puheisiin voi enää koskaan luottaa??
ap.
Miehet sanoo vaikka mitä, jotta saanti olisi taattu. Mieti, haluatko tuhlata aikaasi ja hyviä vuosiasi jonkun äijän perässä roikkumiseen ja haaveiluun vai haluatko jotain parempaa elämääsi.
Teot kertoo enemmän kuin sanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua laastaria. Entä jos ihastun ja hän onkin samalainen valehtelija.. Miten miesten puheisiin voi enää koskaan luottaa??
ap.
Youtubeen katsomaan videoita siitä, mitä miehet tarkoittaa ja miten voi saada itselleen hyvän miehen. Englanniksi löytyy paljon hyvää materiaalia, josta opiskella treffailua ja miesten mielenliikkeitä.
Juu, välit poikki kokonaan. Ei näkemistä, viestejä, ei mitään. Kestää noin 6 kk ja olet päässyt yli. Ehkä mies halusi, että olisi ollut tunteita. Ei silti ole.
Vierailija kirjoitti:
Miehet sanoo vaikka mitä, jotta saanti olisi taattu. Mieti, haluatko tuhlata aikaasi ja hyviä vuosiasi jonkun äijän perässä roikkumiseen ja haaveiluun vai haluatko jotain parempaa elämääsi.
Mä tiedän, mutta on niin vaikea antaa olla, kun hän oli niin ihana mies. En koskaan enää tapaa toista niin minulle täydellistä miestä.
Miksi minulla on niin vahva tunne koko ajan, että hänellä oikeasti on niitä tunteita?! Tulen hulluksi jo tämän asian kanssa.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Tee sitten mitä tahansa muuta saadaksesi ajatukset pois tuosta miehestä. Älä pitkitä tuskaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, mutta on niin vaikea antaa olla, kun hän oli niin ihana mies. En koskaan enää tapaa toista niin minulle täydellistä miestä.
Miksi minulla on niin vahva tunne koko ajan, että hänellä oikeasti on niitä tunteita?! Tulen hulluksi jo tämän asian kanssa.
ap.
Eihän se ole täydellinen, koska ei välitä sinusta. Olet ihastunut mielikuvaan, et aitoon ihmiseen. Mies on esittänyt mukavaa koko ajan. Tapasitteko lähinnä sek sin merkeissä jommankumman luona? Ei siinä tutustu kunnolla toiseen.
Ja toisekseen sek si herättää naisessa tosi vahvoja kiintymyksen tunteita ihan biologisestikin, koska se saa kaikki endorfiinit ja oksitosiinit virtaamaan. Siksi sek si on petollisempi juttu naiselle, koska naisella herää niitä tunteita kumppania kohtaa - luonto on sen suunnitellut niin.
Ja usko pois, ei niitä tunteita ole miehellä. Been there, done that. Jälkeenpäin harmittaa, että tuli tuhlattua aikaa ja energiaa ja pahoitettua mieli moneen kertaan miesten takia, joista huokui jo kauas, ettei aitoa kiinnostusta ollut, mutta olin itse niin ihastunut (mielikuvaan ja siihen, mitä voisi olla), etten sitä myöntänyt itselleni.
Ei tulisi mieleenkään antaa tavaraa ennen pitkää tunnesuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Eihän se ole täydellinen, koska ei välitä sinusta. Olet ihastunut mielikuvaan, et aitoon ihmiseen. Mies on esittänyt mukavaa koko ajan. Tapasitteko lähinnä sek sin merkeissä jommankumman luona? Ei siinä tutustu kunnolla toiseen.
Ja toisekseen sek si herättää naisessa tosi vahvoja kiintymyksen tunteita ihan biologisestikin, koska se saa kaikki endorfiinit ja oksitosiinit virtaamaan. Siksi sek si on petollisempi juttu naiselle, koska naisella herää niitä tunteita kumppania kohtaa - luonto on sen suunnitellut niin.
Ja usko pois, ei niitä tunteita ole miehellä. Been there, done that. Jälkeenpäin harmittaa, että tuli tuhlattua aikaa ja energiaa ja pahoitettua mieli moneen kertaan miesten takia, joista huokui jo kauas, ettei aitoa kiinnostusta ollut, mutta olin itse niin ihastunut (mielikuvaan ja siihen, mitä voisi olla), etten sitä myöntänyt itselleni.
Sama juttu. Jälkikäteen vatuttaa ainoastaan, että tuli hommaan ryhdyttyä, ja ihan liian kauan juttua jatkettua. No, lopulta ne yhdet oharit oli viimeiset, jätin sen sian!
En tiedä itse olen aina päätyny naiselle kaveriksi tai jopa ystäväksi, josta olen enemmän kuin iloinen mutta aina joskus sitä olen toivonut, että jos vaikka vielä kohtaisin ja löytäisin Hänet(kin) jonka kanssa suhteemme saattaisi edetä intiimimmälle tasolle. Mutta ei. En minä tiedä miksi se ei tunnu koskaan pääsevän johtavan siihen. Arvostan ja kunnioitan kaveruutta ja ystävyyä todella paljon. Turhauttaa vain kun niin monta kertaa olen lukenut avauksia / kirjoituksia, joissa tilitetään, että kuinka suhteessa ei toimi tai pelaa mikään muu seksi...
No vaikka siten ettet ole häneen missään yhteyksissä.
Pistät kunnon riidan pystyyn missä sanot kaiken sen mitä ajattelet ja kerrot miehelle, että on toiminut väärin sinua kohtaan. Sitten pistät välit kokonaan poikki. Estät fbssä ja puhelimessa.
Ei se sen kummempaa ole.
M