HUOM! TEEN TUTKIMUSTA! Kuka julkkismies ei ole mielestäsi ollenkaan hyvännäköinen vaikka kaikki muut ovat ihan hulluna häneen? Sama myös toisinpäin.
Eli kenestä tykkäät vaikka kenenkään muun mielestä hän ei ole hyvänäköinen?
Kommentit (171)
IISAKKI eliitti, ELIOTTI. Vaikka onkin vielä poikanen niin rumenee vaan vanhetessaan.
Minun mielestä Tom Hardy on ainoa hyvännäköinen lyhyt mies. Sillä on jotain karismantynkää kuitenkin. Toinen melko lyhyt ja vanttera mies, joka on silti kyseenalaistamatta miehekäs, on Travis Fimmel.
Brad Pitt oli nuorena kaunis.
Itse tykkään jostain syystä William Fichtneristä kuin hullu puurosta, vaikka häntä näkee aniharvoin romanttisessa roolissa (oli jossain sitcomissa tosin pyörätuolissa ja silti romantic interest, ja se toimi).
Inhotuksia: No ihan ensin George Clooney, oli nuorenakin ällö. Hugh Grant, sama. Richard Gere. Ne nyt tuli ekana mieleen. n50+
Ai niin. Leonardo diCapricio yök, Mikko Leppilampi (livenäkin) yök. Sori siitä.
Itse asiassa suurin osa niistä, mitä palstan uliopiston sateenkaarimiehet pitää komeina ja joihin väittää kaikkien naisten olevan kuumana. Myös se Momoa.
Uudempia en tiedä nimeltä enkä jaksa googlata. n50+
Brad Pitt, Hugh Grant, Mikko Leppilampi, Ryan Gosling, Leonardo Dicaprio.... siis melkeen kaikki 😂 Todella harva miesnäyttelijä/julkkis on minun mieleen.
Cary Grant on mun suosikki, en todellakaan ole ainoa kuka on tätä mieltä mutta halusin vain kertoa mikä sitten miellyttää.
The rock on myös todella kuuma ja miehekäs, vaikken tavallisesti välitä kaljuista.
Vierailija kirjoitti:
Brad Pitt. Ei minkään näköinen, mutta hyvä näyttelijä. Suomalaisista Juha Tapio.
En ole kuvitellut, että Juha Tapio olisi ulkonäkönsä puolesta erityisen hot. Sen sijaan puhe, olemus, ajatukset ja sanoitukset musiikissaan on erittäin cool.
Ronaldo on ärsyttävän ja näsäviisaan näkönen.
Jon Bon Jovi, en ymmärrä miksi kaikilla oli sen julisteita joskus sänkynsäkin vieressä... toinen saman ajan idoli, Axl Rose jonka kohdalla ihmettelin aivan samaa. Gunnareiden musiikki sen sijaan ja Axlin ääni...
Oletteko te vastaajat kaikki teinitytteleitä, kun olette noin ulkonäkökeskeisiä. No, kyllä se elämä vielä opettaa teitäkin katselemaan miehiä toisenlaisin silmin ja arvostamaan ihan muita asioita ihmisessä yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te vastaajat kaikki teinitytteleitä, kun olette noin ulkonäkökeskeisiä. No, kyllä se elämä vielä opettaa teitäkin katselemaan miehiä toisenlaisin silmin ja arvostamaan ihan muita asioita ihmisessä yleensäkin.
Ootko vähän toope? Ulkonäkökysymykseen vastataan siihen liittyvästi eikä puhumalla jostain muusta.
Nyt ei mammoille tunnu kelpaavan oikein mikään :(
Adam Driver, hyi helvetti. Ulkonäköä hehkutetaan vain kuuluisuuden vuoksi, ruma äijähän se on. Ei meinannut päästä telkkariin nuorempana koska on niin kamalan näköinen, Girlsiin sitten pääsi, mutta no... Siinä nyt ei pääsääntöisesti ollut tarkoituskaan kuvata mitään filmitähtiä :D
Zac Efron?
Mitä mieltä? Näyttäkää peukuilla.
Vierailija kirjoitti:
Zac Efron?
Objektiivisesti hyvännäköinen, mutta jotenkin liian naismainen. Kaunispoika, kiitos mutta ei kiitos.
Tämä Tomi Metsäketo. Kauhea luihu näätä lismahiuksineen. Pitää olla todella puutteessa, että näkee hänet seksikkäänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zac Efron?
Objektiivisesti hyvännäköinen, mutta jotenkin liian naismainen. Kaunispoika, kiitos mutta ei kiitos.
Kaunispoika ei ole hyvä, mutta samalla moni näissä kommenteissa kieltää myös karun maskuliinisuuden jota Jason Momoa toisaalla edustaa (elokuva/sarjahahmoillaan).
Eli mitä, se puolivälikö on hyvä? Kultainen keskitie. Esim. alkusivulla hotiksi mainittu Kimi Räikkönen voi olla sellainen, joka on kultainen keskitie kun ei ole liian maskuliininen eikä liian neitimäinenkään.
Vai?
Vierailija kirjoitti:
Benedict Cumberbatch ja Colin Firth ei oo yhtään mun makuun.
Toisinpäin en osaa sanoa.
Samat joista en ole koskaatykännyt, lisään vielä Joaquin Phoenix
Tykkään hirveästi Olavi Uusivirrasta joka ei varmaan suurimmassa osassa herätä mitään tunteita.
Teemu Selänne. Tommi Evilä, mikäli joku hänestä pitää. Lauri Tähkä. Olavi Uusivirta. Mikko Leppilampi.
Kurre, siis en tiedä pitääkö joku häntä hyvännäköisenä mutta ainakin missin sai vaimokseen.